Przetargi.pl
II przetarg nieograniczony Przewozy szkolne w roku szkolnym 2014/2015

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 55-110 Prusice, ul. Żmigrodzka 43
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 312 62 04
  • Data zamieszczenia: 2014-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli
    ul. Żmigrodzka 43 43
    55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 312 62 04
    REGON: 93085391000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl /zakładka zamówienia publiczne/gminne jedostki organizacyjne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II przetarg nieograniczony Przewozy szkolne w roku szkolnym 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi przewozów szkolnych obejmujących dowozy dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Prusice i ze szkół do miejsca zamieszkania dzieci, w roku szkolnym 2014-2015. 2. Ogólne cechy przedmiotu zamówienia: 1) pod pojęciem przewozów szkolnych Zamawiający rozumie realizację dowozów oraz odowóz uczniów w ramach komunikacji dla określonej grupy osób tj. dla uczniów, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem; 2) pojęcie przewozów szkolnych obejmuje: a) dowozy dzieci z punktu zbiorczego (przystanku) w miejscu zamieszkania, do wskazanej szkoły gminnej w roku szkolnym 2014/2015, zgodnie ze szczegółowym godzinowym rozkładem kursów oraz z wyznaczonymi przez Zamawiającego przystankami; b) odowozy ze szkół do punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania w roku szkolnym 2014/2015, zgodnie ze szczegółowym godzinowym rozkładem kursów oraz z wyznaczonymi przez Zamawiającego przystankami; 3) Ilekroć użyto określenia bilet miesięczny należy rozumieć przez to zryczałtowaną miesięczną cenę dowozu oraz odwozu dla jednego ucznia, jaką zamawiający zobowiązany jest uiścić Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia obliczoną na podstawie zapisów dalszych punktów niniejszej SIWZ; 4) Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 20-go każdego miesiąca wydrukować oraz dostarczyć bilety na kolejny miesiąc do siedziby Zamawiającego, które Zamawiający przekaże szkołom; 5) Wykonawca zabezpieczy na obsługę tras wskazanych przez zamawiającego, odpowiednią ilość autobusów szkolnych w rozumieniu art. 2 pkt 41 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.), umożliwiających przewóz osób w ilości nie mniejszej niż maksymalna ilość dzieci na trasie wskazana przez Zamawiającego); 6) Dowóz uczniów do nie może rozpoczynać się wcześniej niż godzinę przed rozpoczęciem lekcji w poszczególnych szkołach zgodnie z planem zajęć w placówkach; 7) Odwóz nie może się kończyć później niż godzinę po zakończeniu lekcji w poszczególnych szkołach, zgodnie z planem zajęć w placówkach; 8) Przewozy szkolne będą wykonywane we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2014/2015; 9) Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach natomiast przystanki (punkty zbiorcze) na trasie wyznacza Zamawiający, w każdej z objętych dowozem miejscowości; 10) Tabela przedstawia wykaz dzieci z podziałem na szkoły, miejscowości i klasy oraz plan zajęć w poszczególnych szkołach. Przyjęte wartości mają charakter szacunkowy i mogą ulegnąć zmianie. 11) Łączna, szacunkowa ilość dzieci dowożonych wynosi około 473 osoby; 12) Ilość dzieci jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w granicach +/- 20%; 13) Wykonawca udzieli dowożonym dzieciom uczęszczającym do klas wyższych możliwości przejazdu autobusem podstawionym na dowozy oraz po zakończeniu zajęć dla klas młodszych i odwrotnie; 14) Szczegółowe minutowe rozkłady jazdy z ilością uczniów objętych przewozami szkolnymi na rok szkolny 2014/2015 zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą do 10 sierpnia 2014r. 15) Jeżeli warunki pogodowe lub zdarzenia losowe (np.: znaczne opady śniegu, roztopy, gołoledź przeszkody na drogach, przebudowa drogi, wypadki drogowe itp.) nie pozwalają na przewóz uczniów ustaloną trasą, Wykonawca ma obowiązek wykonać usługę dowożenia wybierając inną przejezdną, optymalną trasę bez roszczenia dodatkowego wynagrodzenia od Zamawiającego. O zaistniałej konieczności zmiany trasy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego tego samego dnia lub najpóźniej w dniu następnym; 16) dojazd do miejsca rozpoczęcia dowozów i zjazd po ich zakończeniu do bazy Wykonawcy nie podlega obciążeniu dla Zamawiającego; 17) obsługa przewozów szkolnych winna być wykonywana przez odpowiednie pojazdy, oznaczone zgodnie z art. 57 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.), który brzmi: Art. 57. 1. Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego.; 18) opiekę nad dziećmi w czasie przewozów szkolnych sprawować będzie, co najmniej 1 opiekun w każdym z autobusów, zatrudniony przez Wykonawcę; 19) Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy w czasie przewozów szkolnych. 20) Wykonawca wraz z umową o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. Odmowa zawarcia w/w umowy będzie tożsama w skutkach prawnych jak odmowa zawarcia umowy o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 2 500,00 PLN. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/ gminne jednostki organizacyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach