Przetargi.pl
II PRZETARG- DOSTAWA PODMIEJSKIEGO AUTOBUSU MARKI SETRA S 315 UL

Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Jezierzyce, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8112575, 8473922 , fax. 059 8472210
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.
    Jezierzyce, ul. Kolejowa 5 5
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8112575, 8473922, fax. 059 8472210
    REGON: 22028997000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezierzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna spółka komunalna sp. zo.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II PRZETARG- DOSTAWA PODMIEJSKIEGO AUTOBUSU MARKI SETRA S 315 UL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa używanego podmiejskiego autobusu marki SETRA S 315 UL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ Dodatkowe wymagania: miejsce i termin dostawy autobusu - siedziba Zamawiającego do dnia 30.12.2009r. w dniu dostawy do siedziby Zamawiającego pojazd - autobus stanowiący przedmiot zamówienia - oferty musi być zarejestrowany w Polsce posiadać minimum tymczasowy dowód rejestracyjny bezpłatne przeszkolenia personelu Zamawiającego najpóźniej w dniu protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia w zakresie uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego pojazdu oraz bezpieczeństwa pracy wraz z demonstracją. maksymalny czas reakcji serwisu/warsztatu w okresie gwarancyjnym - 24 h od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faxu lub mailem. Maksymalna odległość do punktu serwisowego/warsztatu na czas realizacji obowiązków wynikających z gwarancji licząc od siedziby zamawiającego - do 300 km parametry zapisane w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami wskazującymi minimalne oczekiwanie Zamawiającego, oferowany pojazd może odbiegać parametrami od zapisanych powyżej i w załączniku nr 1 do SIWZ ale tylko w taki sposób, że wymagania minimalne - oczekiwane będą spełnione, bez zmiany marki i typu pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy PZP. 5.Posiada lub dysponuje punktem serwisowym/warsztatem dla oferowanego pojazdu w odległości do 300km od siedziby Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Pzp oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Kompletna oferta musi zawierać: 1.Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Pzp oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków technicznych wraz ze szczegółowym tabelarycznym opisem parametrów technicznych oferowanego pojazdu sporządzone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia oraz wzoru oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6.Pozostałe dokumenty wskazane w pkt 8.1 niniejszej SIWZ 7.Kolorową dokumentację fotograficzną ( format minimum 10 x15 cm ) oferowanego autobusu obejmującą minimum: silnik, ogumienie w tym zapasowe, stanowisko kierowcy, wnętrze pojazdu, zbliżenie minimum trzech różnych partii siedzeń, przód, tył i boki zewnętrzne pojazdu, tabliczkę znamionową ze zbliżeniem numeru VIN oraz typu pojazdu. 8.Wykaz punktu/ów serwisowych/ warsztatów wraz z danymi tele-adresowymi. 9.Kopia dokumentów pojazdu ( dowód rejestracyjny, Brief., etc ) potwierdzających min. rok produkcji, numer nadwozia, typ pojazdu, przebieg kilometrów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rok produkcji pojazdu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkjezierzyce.pl - zakładka BIP - znak sprawy 9/AJ/2009
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach