Przetargi.pl
II etap wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP-38/16)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2016-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II etap wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP-38/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest II etap wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej II etap - aktualizacja w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany przez JJJ. PROJEKT Hejduk Jacek, ul. Krzyżówki 36a/33, Warszawa, dnia 22 marca 2016r. Autorem opracowania jest inż. Jacek Hejduk. 2) Przedmiar robót dla wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej II etap w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonany w dniu 22 marca 2016 r. przez JJJ. PROJEKT Hejduk Jacek, ul. Krzyżówki 36a/33. Autorem opracowania jest inż. Jacek Hejduk. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót elektrycznych i teletechnicznych ST-1 dla Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie, wykonaną przez JJJ. PROJEKT Hejduk Jacek, ul. Krzyżówki 36a/33, Warszawa, dnia 4 kwietnia 2016r. Autorem opracowania jest inż. Jacek Hejduk. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Dane ogólne budynku: Budynek Szkoły Podstawowej Nr 32 jest budynkiem 4 - kondygnacyjnym (piwnica, parter, 2 piętra) z salą gimnastyczną. W piwnicy znajdują się pomieszczenia techniczne i magazynowe m.in. dla kuchni, węzeł cieplny oraz szatnie dla uczniów. Na parterze znajdują się pomieszczenia biurowe, sekretariat, gabinety dyrekcji oraz stołówka i kuchnia z zapleczem. W budynku są dwie klatki schodowe. Wymiana instalacji w założeniu jest etapowana i do takiego sposobu realizacji została dostosowana sporządzona dokumentacja kosztorysowa. W roku bieżącym będzie realizowany II ETAP zadania obejmujący głównie: rozdzielnice na pierwszym piętrze, wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych na pierwszym piętrze wraz z serwerownią, roboty uzupełniające na drugim piętrze wraz radiowęzłem. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: 1. Instalacje elektryczne: demontaż starych i montaż nowych instalacji na pierwszym piętrze i w pomieszczeniu radiowęzła na drugim piętrze 2. Demontaż starych i montaż nowych opraw oświetleniowych - oświetlenie zasadnicze oraz ewakuacyjne na pierwszym piętrze i w pomieszczeniu radiowęzła na drugim piętrze 3. Demontaż starego i montaż nowego osprzętu elektrycznego na pierwszym piętrze i na drugim piętrze w pomieszczeniu radiowęzła. 4. Dokładny przegląd rozdzielnicy głównej ze sprawdzeniem obwodów odbiorów, jej rozbudowaniu poprzez montaż ewentualnych dodatkowych zabezpieczeń koniecznych dla prawidłowego funkcjonowania placówki bez przebudowy układu pomiarowego i powykonawczym jej opisaniu. 5. Wymiana rozdzielnic elektrycznych na pierwszym piętrze wraz z podłączeniem nowych instalacji 6. Roboty elektryczne do wykonania na pozostałych kondygnacjach niezbędne dla sprowadzenia wykonanych instalacji i prawidłowego funkcjonowania placówki w ciągu roku szkolnego: - przełożenie i uzupełnienie opraw, kamer, wyłączników oświetlenia drugim piętrze ze względu na montaż drzwi oddzielenia pożarowego, - modernizacja i wyposażenie pomieszczenia radiowęzła, - przegląd instalacji dzwonków szkolnych na drugim piętrze i połączyć je z dzwonkami na pierwszym piętrze i parterze, - przegląd instalacji opraw nocnych -N- na drugim piętrze i połączyć je z oprawami na pierwszym piętrze i parterze, - podłączenie nowych kamer do istniejących urządzeń rejestracyjnych (w miarę możliwości), - instalacja i uruchomienie pod nadzorem szkolnego informatyka serwerów z oprogramowaniem dla sieci szkolnej i administracyjnej. 7. Instalacje teletechniczne: demontaż starych i montaż nowych instalacji wraz z montażem nowego osprzętu i urządzeń na pierwszym piętrze oraz w serwerowni 8. Wykonaniu podwieszonego sufitu modułowego w korytarzach i sanitariatach pierwszego piętra. 9. Wykonanie robót tymczasowych: przygotowanie i zabezpieczenie pomieszczeń. 10. Tynkowanie 11. Roboty malarskie. 12. Przy wycenie robót należy uwzględnić: połączenie nowych dzwonków, głośników i monitoringu z istniejącą instalacją lub sprowadzenie przewodów w odpowiednie miejsca. UWAGA: 1. Oprawy świetlówkowe oświetlenia zasadniczego w salach dydaktycznych i pokojach biurowych, średniej klasy muszą posiadać zapłon elektroniczny EVG, obudowę metalową fazowaną, malowaną proszkowo na kolor biały. W salach komputerowych i lekcyjnych - raster aluminiowy wysoko polerowany pełna parabola. Użyte świetlówki mają być barwy - światło dzienne ciepłe. Wszystkie oprawy muszą być skompensowane - cos fi min. 93. Oprawy ewakuacyjne muszą spełniać wymagania aktualnych przepisów m.in. - autotest. 2. Na korytarzach i w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy pobyt ludzi przewidziano oprawy z ledowymi źródłami światła. 3. Montować wyposażenie rozdzielnic i osprzęt elektryczny średniej klasy, rozdzielnice wnękowe o obudowach wykonanych z tworzywa odpornego na uderzenia - min. IK-08 drzwi pełne. W przypadku niemożności dobrania rozdzielnic o mniejszej ilości miejsc w rzędzie należy przyjąć rozdzielnice większe o 24 miejscach. 4. Wszystkie urządzenia instalacji niskich prądów mają być średniej klasy i zgodne z projektem - przed zakupem uzgodnić z Użytkownikiem oraz Zamawiającym. 5. Oprawy oświetleniowe, osprzęt i urządzenia przed zakupem uzgodnić z Użytkownikiem oraz Zamawiającym. 6. Należy wykonać inwentaryzację powykonawczą robót. 7. Należy dostarczyć Zamawiającemu protokoły: badań instalacji elektrycznej i teletechnicznej, pomiarów natężenia oświetlenia ewakuacyjnego oraz zasadniczego, pomiaru ciągłości instalacji wyrównawczej. 8. Wykonać rysunki i opis dokumentujące ewentualne zmiany w stosunku do dokumentacji pierwotnej. 9. Wszelkie uzgodnienia dotyczące ewentualnego rozplombowania i zaplombowania elementów rozdzielnicy głównej leżą po stronie Wykonawcy. 10. Przed złożeniem oferty zaleca się aby potencjalny Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie (w terminie uzgodnionym z Dyrekcją szkoły) celem zapoznania się z robotami wykonanymi w pierwszym etapie, żeby ujęte przy wycenie oferty aparaty, oprawy oświetleniowe oraz osprzęt elektryczny nie różniły się znacząco od zamontowanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagany termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie wykonania przedmiotu umowy nastąpi od dnia 27 czerwca 2016 r. - zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi do dnia 19 sierpnia 2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach