Przetargi.pl
II etap termomodernizacji budynku Domu Dziecka im.J.Korczaka w Tarnowie Opolskim

Dom Dziecka im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-050 Tarnów Opolski, ul. Korczaka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 77 46 44 112 , fax. 0 77 46 44 112
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka im. Janusza Korczaka
    ul. Korczaka 1 1
    46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie
    tel. 0 77 46 44 112, fax. 0 77 46 44 112
    REGON: 53091966100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II etap termomodernizacji budynku Domu Dziecka im.J.Korczaka w Tarnowie Opolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmuje według przedmiaru robót: a. roboty ziemne b. rozbiórki, c. schody zewnętrzne do łącznika d. kotwienie i wzmocnienie ścian pralni, e. rynny i rury spustowe z częściową wymianą instalacji burzowej, f. odgrom g. remont pokrycia daszków nad wejściami, h. stolarka i. ocieplenie elewacji j. opaska k. oprawy oświetleniowe i wyłączniki l. powłoki malarskie m. postawienie rusztowania n. wywiezienie gruzu. 2. Kod CPV 45400000-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli załącznik nr 1. 2. Kosztorys ofertowy stanowiący załączniki nr 2. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 3. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres był działalności był krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości 50 000 zł każda odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoba pełniąca funkcję kierownika przynależy do Izby Inżynierów i posiada wymagane uprawnienia do wykonywania prac. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 20 000 zł oraz zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 100 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Oświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów osoby, która będzie pełniła funkcje kierownika robót. 11. Kopia uprawnień budowlanych kierownika robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domdziecka-tarnowopolski.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach