Przetargi.pl
II etap modernizacji biura RDLP w Lublinie

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20950 Lublin, ul. Czechowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 327 031 , fax. 815 324 947
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie
    ul. Czechowska 4
    20950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 327 031, fax. 815 324 947
    REGON: 43006796500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rdlp_lublin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe. Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II etap modernizacji biura RDLP w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: a) modernizację części pomieszczeń na III piętrze budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4 polegającą na wykonaniu węzła sanitarnego (w tym: toalety damskiej, męskiej oraz pokoju socjalnego), wymianie drzwi wewnętrznych (19 szt.), cyklinowaniu podłóg (w 5 pokojach), wykonaniu nowej instalacji teletechnicznej (w 8 pokojach), nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej (w 6 pokojach), wykonaniu instalacji elektrycznej, wymianie oświetlenia sufitowego oraz wykonaniu sufitu na korytarzu, odnowieniu powłok malarskich wewnętrznych w modernizowanych pomieszczeniach, wykonaniu instalacji klimatyzacyjnej (w 19 pokojach) wraz z jednostką zewnętrzną, b) remont pokrycia z papy zadaszenia nad wejściem północnym w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4, c) remont orynnowania zadaszenia wejścia od strony zachodniej w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4, d) wymianę drzwi wewnętrznych w ilości 11 szt. w piwnicach budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4, e) remont pokoju nr 14 w budynku biurowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4, f) naprawę uszkodzeń dachu budynku biurowo-garażowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie przy ul. Czechowskiej 4A. 2.Niniejsze postępowanie jest drugą częścią udzielanego zamówienia. 3.Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na pracach tynkarskich, malarskich, glazurniczych i monterskich suchych zabudów GK jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm). Realizacja tego postanowienia będzie kontrolowana przez Zamawiającego przede wszystkim w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności składane przed przystąpieniem do realizacji zamówienia oraz w trakcie jego realizacji. Zamawiający może żądać również innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie oraz stosować sankcje z tytułu braku spełnienia opisanego wyżej wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, opisane we wzorze umowy.W przypadku wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 10 2030 0045 1110 0000 0052 4210 z dopiskiem " Wadium w przetargu nieograniczonym p.n. „II etap modernizacji biura RDLP w Lublinie". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienia) wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale załączyć do oferty w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach