Instytut Hematologii i Transfuzjologii ogłasza przetarg
- Adres: 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 349 62 22 , fax. 022 349 62 23
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Hematologii i Transfuzjologii
ul. Indiry Gandhi 14 14
02-776 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 349 62 22, fax. 022 349 62 23
REGON: 00028848400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
IHiT/P/27/2009 - dostawa laptopów, monitorów oraz drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. - Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa laptopów, monitorów oraz drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby realizacji projektu PL0067 pt. -Kompleksowa informatyzacja systemu krwiodawstwa i krwiolecznictwa w Polsce określona w trzech zadaniach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wymagane wadium dla części 1-330,00 PLN Wymagane wadium dla części 2-2060,00 PLN Wymagane wadium dla części 3-930,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 i 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą : spełnie/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj.: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zgodnie z § 2 wyżej powołanego rozporządzenia: 3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pktach: a); b) i c) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatów cyfrowych na potrzeby realizacji projektu Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej - instytucji o charakterze specjalistycznym zaangażowanej w realizację Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w 2016 r. w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 - w podziale na dwa zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa laptopów w ilości 2 sztuk (nr ref. sprawy: ZP/15/16)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie.
Dodano: 2016-07-26 - dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb realizacji projektu pt. Dziecko w wieku przedszkolnym - aktywny partner w edukacji, komunikacji oraz zabawie. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Projekt realizowany jest na podstawie umowy nr RPMA.10.01.04-0934/15-00 z dnia 24 czerwca 2016 roku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriami w ramach projektu Ochrona różnorodności gatunkowej cennych przyrodniczo siedlisk na użytkach rolnych na obszarach Natura 2000 w woj. lubelskim
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-120/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa komputerów przenośnych 2 szt. Postępowanie nr WEiTI/35/ZP/2016/1035
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego, numer sprawy: KBW-PZP/PN/10/2016
Dodano: 2016-07-18 - Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UTH
Dodano: 2016-07-07