Przetargi.pl
IFPS/38/09

Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu ogłasza przetarg

  • Adres: 01-943 Warszawa, ul. Pstrowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8356670 , fax. 022 8355214
  • Data zamieszczenia: 2009-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
    ul. Pstrowskiego 1 1
    01-943 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8356670, fax. 022 8355214
    REGON: 01169209600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifps.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IFPS/38/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa telemedycznego systemu wspierającego diagnostykę audiologiczną i działalność badawczą ze szczególnym uwzględnieniem analizy słuchowych potencjałów wywołanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt a - c skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Warunki udziału w postępowaniu powinny być potwierdzone zgodnie z oświadczeniem, którego wzór stanowi załącznik nr 7.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. (podmioty zbiorowe) d) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Zaświadczenia lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz osób (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował (i przedstawił w Załączniku nr 6 do SIWZ): 1. przynajmniej dwiema osobami z wyższym wykształceniem informatycznym co najmniej magisterskim i doświadczeniem w dziedzinie wdrożeń systemów informatycznych w architekturze trójwarstwowej, z dostępem do systemu za pośrednictwem tzw. (cienkiego klienta) w postaci przeglądarki internetowej, w których liczba licencjonowanych użytkowników systemu przekracza 1000 - min. 1 wdrożenie, 2. przynajmniej dwiema osobami z wyższym wykształceniem informatycznym co najmniej magisterskim i doświadczeniem w realizacji wdrożeń systemów informatycznych wspierających przesiewowe badania audiologiczne w architekturze trójwarstwowej, z dostępem do systemu za pośrednictwem (cienkiego klienta) w postaci przeglądarki internetowej, min. 1 wdrożenie, 3. przynajmniej dwiema osobami z wyższym wykształceniem co najmniej magisterskim i doświadczeniem w zakresie cyfrowego przetwarzania słuchowych potencjałów wywołanych potwierdzonym autorstwem lub współautorstwem międzynarodowych publikacji w czasopismach naukowych lub w materiałach konferencji naukowych oraz przynajmniej jedną osobą ze stopniem naukowym co najmniej doktorskim i doświadczeniem w zakresie cyfrowego przetwarzania słuchowych potencjałów wywołanych potwierdzonym autorstwem lub współautorstwem międzynarodowych publikacji w czasopismach naukowych lub w materiałach konferencji naukowych, min. 5___ publikacji. b) wykaz zrealizowanych dostaw i usług (z wykorzystaniem załącznika nr 5) potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1. jednego wdrożenia systemu informatycznego (w architekturze trójwarstwowej, z dostępem do systemu za pośrednictwem tzw. (cienkiego klienta) w postaci przeglądarki internetowej), o całkowitej wartości co najmniej 500 000 zł brutto, oraz liczbie licencjonowanych użytkowników nie mniejszej niż 1000, 2. jednego wdrożenia systemu informatycznego (w architekturze trójwarstwowej, z dostępem do systemu za pośrednictwem tzw. (cienkiego klienta) w postaci przeglądarki internetowej) wspierającego przesiewowe badania audiologiczne, o liczbie licencjonowanych użytkowników nie mniejszej niż 100, oraz przedstawienie referencji potwierdzających prawidłowe wykonanie zawartych umów na wdrożenie ww systemów. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w tym również przedmiotu zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 500 000 zł, b) Informacji z banku lub kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) Zamawiający żąda ponadto złożenia: a) pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum spółki cywilnej; pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum spółki cywilnej, w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z Zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów, a także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) dokumentów, o których mowa w punkcie 1 a), b), c), d) niniejszego rozdziału wystawione dla każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie. Pozostałe wymagane dokumenty mogą być składane wspólnie. 5. Dokumenty, o których mowa w rozdz.VI są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem punktu 6 . 6. W razie działania Wykonawcy przez pełnomocnika - oryginalny dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 7. Brak któregokolwiek z dokumentów lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego określonym w Specyfikacji, skutkować będzie odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. ROZDZIAŁ VII: DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW, WYMAGANE OD WYKONAWCÓW MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP 1. Odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono jego upadłości,, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. I pkt b) - Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1 a) oraz b) powinny być sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument, o którym mowa w pkt. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz poświadczonym przez Wykonawcę z tłumaczeniem na język polski W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. W razie działania Wykonawcy przez pełnomocnika - oryginalny dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. Brak któregokolwiek z dokumentów lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego określonym w Specyfikacji skutkować będzie odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. ROZDZIAŁ VIII: INNE DOKUMENTY KTÓRE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1) Wypełniony Załącznik nr 1 do Specyfikacji - Wymagania techniczne i funkcjonalno-użytkowe przedmiotu zamówienia 2) Wypełniony Załącznik nr 3 do Specyfikacji - Formularz ofertowy. 3) Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy (Załącznik nr 4 do Specyfikacji), 4) Potwierdzenie wpłaty wadium. 5) Wypełniony wykaz zrealizowanych dostaw i usług (Załącznik nr 5 do Specyfikacji) 6) Wypełniony Załącznik nr 6 do Specyfikacji precyzujący Potencjał kadrowy Wykonawcy. 7) Wykaz niezbędnych informacji, jakie Zamawiający musi przekazać Wykonawcy do oferty. 8) Standardy Wdrożeniowe uwzględniające co najmniej: a) obligatoryjne czynności administratora w trakcie wdrożenia i eksploatacji systemu b) zasady komunikacji pomiędzy stronami, c) zasady dokumentowania prac, d) wykaz elementów mogących stanowić ewentualne problemy przy realizacji wdrożenia, e) szczegółowe procedury odbiorów, f) procedury przeprowadzenia testów weryfikacyjnych, g) sposób rozstrzygania kwestii spornych, h) wzory protokołów: Rozpoczęcia Realizacji Umowy, Przeprowadzenia Szkolenia, Wykonania Usługi, Przeprowadzenia Testów Weryfikacyjnych, Protokół Odbioru, Formularz Zgłoszenia Błędu, Protokół Akceptacji Końcowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifps.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach