Przetargi.pl
IFPS/25/09

Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu ogłasza przetarg

  • Adres: 01-943 Warszawa, ul. Pstrowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8356670 , fax. 022 8355214
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
    ul. Pstrowskiego 1 1
    01-943 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8356670, fax. 022 8355214
    REGON: 01169209600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifps.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IFPS/25/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa leków, płynów infuzyjnych, materiałów opatrunkowych oraz wyrobów medycznych - wg 8 pakietów zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pakiet I : 6.400,00 PLN (słownie: sześć tysięcy czterysta złotych) Pakiet II : 3.420,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta dwadzieścia złotych) Pakiet III : 560,00 PLN (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych) Pakiet IV : 1.040,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterdzieści złotych) Pakiet V : 1.720,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset dwadzieścia złotych) Pakiet VI: 3.725,00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset dwadzieścia pięć złotych) Pakiet VII: 1.300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) Pakiet VIII:2.209,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście dziewięć złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W Postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający poniżej wskazane warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt a,b,c skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców (konsorcjum): a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w Postępowaniu Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum; pełnomocnictwo zawierać powinno co najmniej: umocowanie do reprezentowania konsorcjum, w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku Postępowania, w szczególności do złożenia oferty, korespondencji z Zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku Postępowania oraz składania protestów, a także umocowanie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) dokumenty, o których mowa w punkcie 1, 3, 4, 5, 6, 10, niniejszego rozdziału wystawione oddzielnie dla każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja wystawiona dla osób fizycznych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ustawy dotyczy w szczególności wszystkich wspólników spółki cywilnej. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 7 Wypełniony poprawnie formularz oferty (załącznik nr: 1 do Specyfikacji). 8. Wypełniony poprawnie formularz oferty cenowej (załącznik: 1A do Specyfikacji). 9. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 do Specyfikacji. 10. Zaakceptowany bez zastrzeżeń projekt umowy (załącznik nr : 3 do Specyfikacji). 11. Dokument potwierdzający wpłatę wadium II. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Postępowaniu. Brak któregokolwiek z dokumentów, dostarczenie nieaktualnego dokumentu lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego określonym w Specyfikacji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 1. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po za terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale V ust. I pkt 1; 3; 4; 6 powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. zamiast dokumentu, o którym mowa w Rodziale V ust. I pkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) oraz b) powinny być sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument, o którym mowa w pkt. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifps.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach