Przetargi.pl
IFPS/18/09

Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu ogłasza przetarg

  • Adres: 01-943 Warszawa, ul. Pstrowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8356670 , fax. 022 8355214
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
    ul. Pstrowskiego 1 1
    01-943 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8356670, fax. 022 8355214
    REGON: 01169209600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifps.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    IFPS/18/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej dla potrzeb Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Warszawie przy ul. Zgrupowania AK Kampinos 1 oraz Międzynarodowego Centrum Słuchu i Mowy Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach k/ Nadarzyna u
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 6000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt a - e skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum): a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania, zawarcia umowy oraz składania protestów, b) dokumenty, o których mowa w punkcie 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11 niniejszego rozdziału wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 3. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja wystawiona dla osób fizycznych, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ustawy dotyczy w szczególności wszystkich wspólników spółki cywilnej. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( na kwotę nie niższą niż 100.000 zł) 8. Oświadczenie, że pralnia spełnia wymagania zgodnie z Rozporządzeniem MZ z dnia 22 czerwca 2005 r. (Dz.U. Nr 116 poz. 985) - w szczególności w zakresie określonym w zał nr do powyższego rozporządzenia 9. Zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Inspektora Sanitarnego, potwierdzające, iż pralnia Wykonawcy zamówienia spełnia warunki pralni dla służby zdrowia (przede wszystkim posiada barierę higieniczną) 10. Oświadczenie Oferenta, że użyte do realizacji zamówienia środki transportu posiadają barierę higieniczną 11. Oświadczenie Oferenta, iż deklaruje gotowość uzgodnień i wdrożeń w zakresie modelowania technologii procesu prania dezynfekcyjnego, o ile zaistnieją takie potrzeby natury higieniczno-sanitarnej. 12. Oświadczenie Oferenta, iż będzie wykonywał okresowe ( co najmniej raz na kwartał) badania mikrobiologiczne oceniające skuteczność dezynfekcji w procesie prania, a kopię tych badań przekazywał Zamawiającemu w czasie nie dłuższym niż 7 dni od uzyskania wyników przeprowadzonej oceny. 13. Aktualne zezwolenie z Rejonowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej na prowadzenie działalności i stanu sanitarnego pralni 14. Zaświadczenie, wydane przez SANEPID, że pralnia podlega stałemu nadzorowi sanitarnemu na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz.U z 1998 r. Nr 90 poz. 575 z późn. zm.) 15. Oświadczenie, że wszystkie środki używane w procesie prania i dezynfekcji posiadają stosowne atesty. (środki piorące atest PZH lub innego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, środki dezynfekujące świadectwo rejestracji produktów biobójczych) 16. Dowód wniesienia wadium. 17. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr 1 do specyfikacji. 18. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączanie dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi te zostały wykonane należycie (wymagane potwierdzone referencjami doświadczenie w zakresie wykonywania usług pralniczych dla minimum 2 jednostek służby zdrowia) 19. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 20. Dokumenty, wymienione w niniejszym rozdziale należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu lub wyciągu. Dopuszcza się składanie ww. dokumentów w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego poprzez umieszczenie na dokumencie imiennej pieczątki wraz podpisem i dopiskiem za zgodność z oryginałem. Rozdział VI. Inne wymagane dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy. Brak któregokolwiek z dokumentów lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji skutkować będzie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy odrzuceniem oferty lub oferty częściowej w zakresie pakietu, którego dany dokument dotyczy lub miał dotyczyć. 1. Wypełniony poprawnie formularz oferty wraz z arkuszem cenowym (załączniki nr 2 i 2a do specyfikacji). 2. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.IFPS.ORG.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach