Przetargi.pl
I. Wycena nieruchomości zabudowanych II. Określenie wartości gruntu III. Prace geodezyjne

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7678500 , fax. 089 7672303
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
    ul. A. Świętochowskiego 14 14
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7678500, fax. 089 7672303
    REGON: 51074350000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I. Wycena nieruchomości zabudowanych II. Określenie wartości gruntu III. Prace geodezyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński poniższych usług: I.WYCENA NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANYCH 1. Wycena i inwentaryzacja nieruchomości zabudowanych położonych w granicach administracyjnych miasta Lidzbark Warmiński 1) Lokal mieszkalny wraz z działką lub udziałem w działce - do 40 lokali 2) Inwentaryzacja budynku do 5 lokali - do 10 budynków 3) Inwentaryzacja budynku powyżej 5 lokali - do 8 budynków od 6 do 15 lokali -do 4 budynków od 16 do 25 lokali -do 2 budynków powyżej 25 lokali - do 2 budynków 4) Lokal zgodnie z art. 218 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz. 2603 ze zm.) - do 5 lokali 5) Lokal użytkowy wraz z działką lub udziałem w działce - do 3 lokali 6) Budynek mieszkalny wraz z działką - do 5 budynków 7) Budynek użytkowy wraz z działką - do 5 budynków 8) Budynek gospodarczy z działką - do 5 budynków 9) Garaż wraz z działką - do 15 garaży 10) Budynek mieszkalny - do 5 budynków 11) Budynek użytkowy - do 5 budynków 12) Budynek gospodarczy - do 5 budynków 13) Garaż - do 15 garaży 2. Wycena nieruchomości zabudowanych położonych w Ośrodku Wypoczynkowym w miejscowości Kłębowo 1) Domek letniskowy wraz z działką lub udziałem w działce - do 50 domków 2) Budynek użytkowy wraz z działką lub udziałem w działce - do 5 budynków 3) Domek letniskowy - do 80 domków II. OKREŚLENIE WARTOŚCI GRUNTU 1. Określenie wartości gruntu dla terenów położonych w granicach administracyjnych miasta Lidzbark Warmiński 1) Pojedynczej działki niezabudowanej- do 30 działek 2) Pojedynczej działki zabudowanej - do 10 działek 3) Działek niezabudowanych położonych w bezpośrednim kompleksie lub położonych w pobliżu - do 20 działek 4) Ustalenie wartości nieruchomości gruntowej (działki) do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu - do 80 działek 5) Ustalenie wartości nieruchomości gruntowej do celów przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (Dz. U. z 2005 r., Nr 175, poz. 1459 ze zm.) i zgodnie z art. 69 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz. 2603 ze zm.) - do 40 działek 6) Ustalenie wartości nieruchomości gruntowej zgodnie z art. 4 ust. 13 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (Dz. U. z 2005 r., Nr 175, poz. 1459 ze zm.) - do 50 działek 7) Ustalenie wartości nieruchomości gruntowej do celów nabycia przez użytkowników wieczystych prawa własności zgodnie z art. 37 ust. 2 pkt 5 i art. 69 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004r., Nr 261, poz. 2603 ze zm.) - do 15 działek 8) Ustalenie wartości nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej - do 20 działek a) Z tytułu podziału nieruchomości b) Z tytułu budowy infrastruktury technicznej 2. Określenie wartości gruntu dla terenów położonych w Ośrodku Wypoczynkowym w miejscowości Kłębowo lub w miejscowości Wielochowo 1) Pojedynczej działki zabudowanej - do 50 działek 2) Pojedynczej działki niezabudowanej - do 40 działek III. PRACE GEODEZYJNE 1. Prace w granicach administracyjnych miasta Lidzbark Warmiński 1) Podział działki lub działek na dwie lub więcej w granicach administracyjnych miasta Lidzbark Warmiński - do 30 działek 2) Wznowienie granic działki i działek na terenach położonych w granicach administracyjnych miasta Lidzbark Warmiński - do 100 pkt 3) Połączenie działek w granicach administracyjnych miasta Lidzbark Warmiński - do 15 działek 2. Prace poza granicami administracyjnymi miasta Lidzbark Warmiński - w miejscowości Kłębowo i miejscowości Wielochowo 1) Podział działki lub działek na dwie lub więcej w Ośrodku Wypoczynkowym w miejscowości Kłębowo lub w miejscowości Wielochowo - do 15 działek 2) Połączenie działek w Ośrodku Wypoczynkowym nad jez. Symsar w miejscowości Kłębowo lub w miejscowości Wielochowo - do 15 działek 3) Wznowienie granic działki i działek w Ośrodku Wypoczynkowym w miejscowości Kłębowo lub w miejscowości Wielochowo - do 100 pkt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający stwierdza spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymienionych w rozdziale IX niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór - załącznik nr 3A,B,C do SIWZ) b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2A,B,C do niniejszej SIWZ. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument. c) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - załącznik nr 4A,B,C do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi muszą złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (wzór - załącznik nr 5A,B,C do SIWZ), c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 2 lit. b-d, składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz.1817). 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania termin składania ofert. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku należy złożyć dokumenty wymienione w ust. 2 w odniesieniu do tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach