Przetargi.pl
I. sukcesywna dostawa odczynników immunodiagnostycznych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora immunodiagnostycznego na stanowisko badań pilnych; II. sukcesywna dostawę odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do badań hematologicznych dla Laboratorium SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I. sukcesywna dostawa odczynników immunodiagnostycznych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora immunodiagnostycznego na stanowisko badań pilnych; II. sukcesywna dostawę odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do badań hematologicznych dla Laboratorium SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niezależne części/ zadania. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. -Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zadanie nr 1 - sukcesywna dostawa odczynników immunodiagnostycznych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora immunodiagnostycznego na stanowisko badań pilnych, b) zadanie nr 2 - sukcesywną dostawę odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatorów do badań hematologicznych. -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagane ilości odczynników (formularz asortymentowo-cenowy) oraz parametry graniczne analizatorów zostały odpowiednio opisane - dla zadania I w załącznikach nr 2 i 2A oraz - dla zadania II w załączniku 3 i 3A do niniejszej SIWZ. -Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane odczynniki w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 7 miesięczną datę przydatności do użytku, z wyłączeniem krwi kontrolnej, dla której termin przydatności nie może być krótszy niż 2 miesiące od daty dostawy . c) Zamawiający wymaga, aby na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). e) Wszystkie odczynniki muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. f) Dzierżawione analizatory muszą posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań narzuconych przez Zamawiającego. g) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotowego zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą odczynników - wykazu substancji niebezpiecznych, metodyki i kart charakterystyki, i) Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez autoryzowany serwis producenta urządzenia) j) Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnego udziału w zewnątrzaboratoryjnej niezależnej Międzynarodowej Kontroli Jakości dla oznaczonych parametrów k) Dodatkowe informacje: W laboratorium Zamawiającego na podstawie zakupionej licencji używany jest informatyczny system laboratoryjny o nazwie Prometeusz. Obsługę informatyczną celem zapewnienia kompatybilności sprzętu w tym zakresie pełni Firma GEM Jarosław Kołton, ul. Borkowska 11A/7, 30-438 Kraków , tel. Kom. 695066888. Firma ta jest odpowiedzialna za utrzymanie i działanie całego systemu informatycznego w Laboratorium. W związku z powyższym będzie również nadzorowała od strony technicznej podłączenie zaoferowanych analizatorów do systemu informatycznego. Wykonawca w cenę złożonej oferty wkalkuluje sobie koszty związane z podłączeniem analizatorów do sieci laboratoryjnej przez firmę GEM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione odpowiednio załączniki nr 2, 2A i nr 3, 3A - (formularze z opisem przedmiotu zamówienia -formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy wraz z parametrami technicznymi analizatorów), c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty d) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4. e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (niewiążący wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). f) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach