Przetargi.pl
I i II etap odnowy centrum Pacanowa

Gmina Pacanów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, Rynek 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3765403 , fax. 41 3765980
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
    Rynek 15 15
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3765403, fax. 41 3765980
    REGON: 29101054700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pacanow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I i II etap odnowy centrum Pacanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45 233 140-2- roboty drogowe 45 233 260-9 - roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45 233 290-8 - instalowanie znaków drogowych 45 100 000 8 - przygowanie terenu pod budowę 2. Postanowienia ogólne: Przedmiotem zamówienia jest I i II etap odnowy centrum Pacanowa w zakresie obejmującym : remont ul. Mlecznej w Pacanowie oraz remont alejek parkowych w Rynku w Pacanowie . 2.1 Zakres zamówienia remont ul. Mlecznej w Pacanowie obejmuje: a) roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 0,34 km - regulację pionową studzienek i zasuw : wodociągowych 18 szt., gazowych 6 szt., kanalizacyjnych 11szt i 1 szt. telekomunikacyjnych - rozbiórkę elementów dróg: obudowa studni , obrzeża betonowe w ilości 275mb , krawężniki betonowe w ilości 555mb , nawierzchnia bitumiczna grubości 15 cm w ilości 598 m? , chodniki z płytek betonowych w ilości 230m? b) roboty ziemne - wykopy pod nawierzchnię jezdni , chodników, zjazdów w ilości 222,3 m? c) wykonanie podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego w ilości 216,5 m? - warstwa mrozochronna z pospółki grubości 20 cm w ilości 216,5m? - z kruszywa łamanego chodników grubości 15cm w ilości 479,9m?, jezdni grubości 20cm w ilości 185,6m?, zjazdów grubości 25cm w ilości 285,4m? - skropienie kruszywowych warstw konstrukcyjnych w ilości 218,1m? - oczyszczenie nawierzchni bitumicznych w ilości 3359,6m? - skropienie bitumicznych warstw konstrukcyjnych w ilości 3359,6m? - wyrównanie podbudowy jezdni mieszankami mineralno-bitumicznymi, grubość średnia 3 cm w ilości 1630,2m? d) wykonanie nawierzchni - warstwa wiążąca jezdni z BA, grubość 4cm w ilości 218,1m? - warstwa ścieralna jezdni z BA , grubość 4cm w ilości 1662,9m? - zjazdów z BA , grubość 5cm w ilości 66,5m? e) roboty wykończeniowe - uzupełnienie poboczy ziemią urodzajną z obsianiem w ilości 87,8m? f) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie pionowe : znaki małe 6 szt., znaki średnie 1 szt., tablice U-9 2 szt. - oznakowanie poziome w ilości 27,8 m? g) elementy ulic - krawężniki betonowe 15x30cm na ławie betonowej wraz z korytowaniem w ilości 668,8 mb - obrzeża betonowe 8x30 na ławie betonowej wraz z korytowaniem w ilości 469,4 mb - chodniki z kostki betonowej , grubości 6cm w ilości 479,9m? - ściek uliczny z kostki betonowej szerokości 20cm w ilości 556,3 m - zjazdy z kostki betonowej , grubości 8cm w ilości 285,4 m? h) inne roboty - wymiana hydrantów przeciwpożarowych 2 szt. - montaż elementów małej architektury: obudowa studni ogrodowej z dachem i kołowrotem , ławki w ilości 4 szt , kosze na śmieci w ilości 4 szt. 2.2 Zakres zamówienia remont alejek parkowych w Rynku w Pacanowie obejmuje: a) roboty przygotowawcze - prace pomiarowe dla robót powierzchniowych 0,29 ha b) usunięcie drzew i krzewów - wycinka drzew w ilości 8 szt. - ścinanie krzaków i zarośli na powierzchni 0,01ha - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej średnia grubość 10 cm w ilości 44,66 m? c) rozbiórka elementów dróg i ulic - chodników o nawierzchni bitumicznej w ilości 408,80 m? - chodników z płytek betonowych w ilości 32,00 m? - chodników z kostki betonowej w ilości 24,60m? - obrzeży betonowych wraz z ławą betonową w ilości 331,90 m - krawężników betonowych wraz z ławą betonową w ilości 62,50m - tablic wraz z fundamentami w ilości 5 szt., elementy małej architektury w ilości 4 szt. - ławek parkowych i koszy wraz z fundamentami w ilości 14 szt. - murowanej wiaty przystankowej wraz z nawierzchnią betonową - betonowej obudowy studni pompowej , kiosku , ogrodzenia metalowego wraz z cokołem betonowym w ilości 14,8m d) roboty ziemne - wykopy w gruntach niespoistych w ilości 187,98 m? - nasypy w ilości 17,55 m? e) wykonanie podbudowy - profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego w ilości 626,60m? - chodników z kruszywa łamanego o grubości 15cm w ilości 626,60 m? f) roboty wykończeniowe - uzupełnienie powierzchni terenu ziemią urodzajną z obsianiem w ilości 123,66 m? g) elementy ulic - krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej wraz korytowaniem w ilości 62,50m - chodniki z kostki granitowej o grubości 10cm w ilości 626,60m? - obrzeża betonowe 8x30 na ławie betonowej wraz z korytowaniem w ilości 596,10m h) montaż elementów wyposażenia - drewniana wiata przystankowa wraz w wyposażeniem w ilości 1 szt. - drewniana tablica informacyjna w ilości 2 szt. - ławka parkowa wraz z nawierzchnią żwirową w ilości 16 szt. - ławka parkowa bezoparciowa w ilości 5 szt. - kosze śmieci w ilości 21 szt. - mechanizm studni ręcznej abisyńskiej ozdobny w ilości 1 szt. Zamawiający wymaga, aby drewniana wiata przystankowa została zamontowana w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. 3. Postanowienia szczegółowe: a) Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: - projekt budowlany wraz z uzgodnieniami, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wzór umowy b) Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, ew. koszty zajęcia pasa drogowego , wykonanie i zatwierdzenie we własnym zakresie projektu organizacji ruchu, oznakowanie robót, przeprowadzenie niezbędnych prób i badań, uporządkowanie terenu, utylizację odpadów budowlanych. c) Wymagany okres gwarancji na wszystkie wykonane roboty budowlane (materiały i robocizna) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. d) Zakupione materiały winny odpowiadać ustalonym warunkom oraz charakterystyce równoważnej lub nie gorszej od zaproponowanej w projekcie. e) Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 9000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). Wykonawca który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na wykonanie zadania pn : I i II etap odnowy centrum Pacanowa Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 3. Wadia w formach niepieniężnych należy dołączyć w oryginale do oferty . 4. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, najpóźniej do dnia 23.09.2013r. do godz. 11.00. 6. Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Pozostałe przypadki zwrotu lub zatrzymania wadium zawarto w art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pacanow.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach