Przetargi.pl
I etap rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami obejmującej sołectwo Zadroże

Gmina Trzyciąż ogłasza przetarg

  • Adres: 32-353 Trzyciąż, Trzyciąż 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-123894001 w. 51 , fax. 0-12 3894002
  • Data zamieszczenia: 2010-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzyciąż
    Trzyciąż 99 99
    32-353 Trzyciąż, woj. małopolskie
    tel. 0-123894001 w. 51, fax. 0-12 3894002
    REGON: 35155627000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzyciaz.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I etap rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami obejmującej sołectwo Zadroże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem pn.: I etap rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami obejmującej sołectwo Zadroże: - kanały grawitacyjne główne i boczne z rur strukturalnych np. PP X-Stream SN8 o średnicy DN 200mm i łącznej długości L=7187,5 m; - pompownie sieciowe wraz z zasilaniem elektrycznym i z zagospodarowaniem terenu: Nr P1 i Nr P2, wyposażone w system monitoringu i wizualizacji typu MRM-GPRS-NET; - rurociągi tłoczne ścieków z w/w pompowni z rur tworzywowych z polietylenu PE 100 SDR17 o średnicy DN 110mm i łącznej długości L=1191,5 m; - przyłącza grawitacyjne do budynków (do ściany budynku lub zakończone studzienką na działce) z rur tworzywowych PVC kielichowych litych klasy S SN8 średnicy DN 160mm łączonych na uszczelkę o łącznej długości L=2848,0 m - ich długość może ulec zmianie; - na kanałach sanitarnych zabudowane będą studzienki betonowe prefabrykowane fi1000mm z elementów betonowych łączonych na uszczelkę gumową oraz studzienki tworzywowe PVC/PP fi600mm, a na przyłączach fi425mm. - Kanalizacja w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 794, została zlokalizowana w poboczu tej drogi. Przejścia pod drogą zostaną wykonane metodą przecisku lub przewiertu w rurach ochronnych , na głębokości min. 1,2m poniżej niwelety jezdni. W przypadku naruszenia jezdni podczas robót konstrukcję podbudowy i nawierzchni odtworzyć jak dla kategorii ruchu KR2. Nową nawierzchnię odtworzyć na całej szerokości jezdni przedmiotowego odcinka. Opracowanie projektów czasowej zmiany organizacji ruchu dla miejsc gdzie będą one wymagane, - W przypadku dróg gminnych żwirowych jak i asfaltowych oraz drogi powiatowej w których wykonana zostanie kanalizacja sanitarna przewiduje się ich pełną odbudowę tj. podbudowy oraz nawierzchni drogowej zgodnie ze stanem istniejącym. Podczas wykonywania wykopów istniejące uzbrojenie podziemne należy odpowiednio zabezpieczyć zgodnie z wymaganiami jego użytkownika. - Prace w obrębie istniejącego uzbrojenia należy prowadzić na warunkach oraz pod nadzorem jej użytkownika. 2) Warunki realizacji przyłączy. - Realizacja każdego przyłącza domowego, może być wykonywana po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego wykazu nieruchomości, których właściciele na podstawie umów cywilno-prawnych uregulowali należności związane z kosztami wykonania tego przyłącza. - Zakres robót związanych z wykonaniem przyłączy kanalizacyjnych, może ulec zmniejszeniu w stosunku do przedmiaru robót. Zmniejszenie to może wynieść nawet do 40% ogólnej liczby przyłączy. - Zamawiający na etapie realizacji zadania będzie wymagał opracowania bez dodatkowego wynagrodzenia kosztorysów budowy pojedynczych przyłączy kanalizacyjnych. 3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie przy użyciu materiałów własnych i sprzętu będącego w jego posiadaniu, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 4) Szczegółowy przedmiot zamówienia, parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są: w dokumentacjach projektowych objętych pozwoleniami na budowę nr WA..7351-8-75/2008 z dnia 14.01.2009r. i nr WI.II.711-7-14-08 z dnia 22.12.2008r. (projekty budowlane i wykonawcze), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót. 5) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Przedmiot główny: 452331300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Przedmiot uzupełniający: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45232152-2 Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 6) Parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: - Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierają zbiór wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujących: wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. - W odniesieniu do nazw własnych materiałów zastosowanych w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o takim samym standardzie (równoważnych) materiałom opisanym w dokumentacji. - W przypadku zastosowania równoważnych - materiałów czy wyrobów budowlanych, Wykonawca obowiązany jest przed dokonaniem ich zamówienia/wbudowania uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego o możliwości ich zabudowania. Zamawiający po uzgodnieniu z Projektantem może udzielić takiej zgody pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów potwierdzających ich równorzędność. - Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia: 36 miesięcy. 7) Wskazania w zakresie preferencji (norm opakowań, jakości, dopuszczeń, atestów, zezwoleń itp.) - Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające je do stosowania na terenie Polski, na obiektach użyteczności publicznej. Dokumentami odniesienia są Polskie Normy lub Aprobaty Techniczne, Certyfikaty Zgodności, Deklaracje Zgodności z Polskimi Normami lub Aprobatami Technicznymi, Atesty Higieniczne, Certyfikaty Bezpieczeństwa itp. powinny być one aktualne, czytelne i kompletne. - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, w trakcie realizacji robót, wszystkie wymagane przepisami atesty na zabudowane materiały (Ustawa z dn. 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych- Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm. i przepisy wykonawcze do w/w ustawy), a na żądanie, także faktury za zakup ważniejszych materiałów. - Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na własny koszt wszelkich opinii technicznych wynikających z wykonania przedmiotu umowy, a przewidywanych ustawą Prawo budowlane lub innymi odrębnymi przepisami - Protokoły badań i sprawdzeń. 8) Inne wymagania: - Wykonawca dokona wizji w terenie przedmiotu zamówienia. - Wykonawca opracuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia projekty czasowej zmiany organizacji ruchu dla miejsc gdzie będą one wymagane. - Wykonawca przygotuje i złoży dokumenty dla właściwych organów, dotyczące zgłoszeń: rozpoczęcia, zakończenia budowy i wszystkich innych dokumentów związanych z realizacją robót. - Do Wykonawcy należy pokrycie kosztów związanych z dodatkowymi uzgodnieniami, aktualizacjami, nadzorem, zajęciem pasa drogowego na czas budowy, przejściami pod drogami wojewódzką nr 794, powiatowymi i gminnymi, ciekami oraz gazociągami. - Do Wykonawcy należy pokrycie kosztów związanych z wykonaniem technologicznych dróg dojazdowych do miejsc prowadzenia robót. - Prace należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem przepisów BHP. - Po wykonaniu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu robót. - Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu umowy zawarte są w wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wadium w wysokości: 100.000,00 zł., słownie: sto tysięcy złotych 00-100. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, Wadium w formie pieniężnej można wpłacić przelewem pieniężnym na konto: Krakowski Bank Spółdzielczy oddz. Trzyciąż nr 51 8591 0007 0280 0000 0097 0008 z dopiskiem IiR 341-2-10 I etap rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami obejmującej sołectwo Zadroże - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 4) Wadium w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) należy w formie nienaruszonego oryginału dokumentu poręczenia zdeponować w sekretariacie Zamawiającego w terminie do dnia 20.04.2010 r. do godz. 12:00, a kopię załączyć do oferty. 5) Wadium w formie pieniężnej musi wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej do chwili składania ofert tj. do 20.04.2010 r. do godz. 12:00, a dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzyciaz.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach