Przetargi.pl
I etap remontu elewacji zabytkowego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy Pl Dąbrowskiego 5

Sąd Okręgowy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-921 Łódź, Plac Dąbrowskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6778900, 6778938 , fax. 042 6778931
  • Data zamieszczenia: 2011-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łodzi
    Plac Dąbrowskiego 5 5
    90-921 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6778900, 6778938, fax. 042 6778931
    REGON: 00032316300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I etap remontu elewacji zabytkowego budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy Pl Dąbrowskiego 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Remont zabytkowej elewacji budynku Sądu przy Pl. Dąbrowskiego 5 w Łodzi o kubaturze 47757 m? , powierzchni użytkowej 10618 m? i wysokości 17 m: II. Zakres robót: a. Naprawa tynków szlachetnych wraz z ich konserwacją wg technologii konserwatorskiej - w ilości 3974 m?. b. Naprawa ubytków w elementach sztukateryjnych elewacji wg technologii konserwatorskiej. c. Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachy cynkowo-tytanowe. d. Oczyszczenie i naprawa ryflowanego, lastrikowego, dekoracyjnego cokołu budynku oraz gzymsów podokiennych, opasek okiennych i drzwiowych, a także ryflowanego belkowania wieńczącego kolumny i pilastry e. Renowacja krat piwnicznych okien. f. Renowacja drzwi wejściowych. III. Pozostałe informacje: 1. Prace konserwatorskie mogą prowadzić wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje wymagane do ich prowadzenia. 2. Wykonawca sporządzi dokumentację przebiegu prac konserwatorskich i ich wyników. 3. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prac konserwatorskich przy zabytku, które mogą mieć wpływ na stan zachowania zabytku. 4. cykl realizacji robót- 100 dni od dnia przekazania placu budowy. 5. Rozliczenie może nastąpić fakturami przejściowymi za częściowe wykonane i odebrane elementy robót potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 6. Wypłata za wykonane roboty nastąpi w terminie do 30 dni od przekazania przez wykonawcę faktury za wykonane roboty. 7. Wykonawca we własnym zakresie ponosi koszty zajęcia terenu pasa chodnika do wykonywania robót. 8. Realizacja prac konserwatorskich wykonywanych w godzinach 730-1530 , w poniedziałki 730-1800 nie może być uciążliwa a w związku z tym kolidować z funkcjonowaniem Sądu. 9. W czasie prowadzenia prac Wykonawca zapewni bezpieczne dojście do budynku sądu pracownikom i interesantom. 10. Kierownika budowy zapewnia wykonawca. 11. Wariant technologii prac przy zabytkowej elewacji zostanie wybrany i zatwierdzony po wykonaniu prób na obiekcie. Komisję akceptującą stanowią Przedstawiciele Konserwatora, Projektanta i Inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 45 i 46 Ustawy: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20000,00 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego - 55101013710004041391200000 z adnotacją Wadium w przetargu ZP.XXVII-3310-11/11. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym Poręczenie lub gwarancja powinna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty zabezpieczenia określonej jako wadium następuje bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony poręczyciela-gwaranta. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej -oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach