Przetargi.pl
I etap remontu dachu i elewacji budynku i sali gimnastycznej LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie (znak sprawy ZP- 34/17).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00691 Warszawa, ul. Nowogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43
    00691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 1525966300108
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I etap remontu dachu i elewacji budynku i sali gimnastycznej LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie (znak sprawy ZP- 34/17).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest I etap remontu dachu i elewacji budynku i sali gimnastycznej LXXXI L.O. im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt remontu elewacji i dachu budynku LXXXI Liceum Ogólnokształcącego im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie, wykonany dnia 20 grudnia 2016 r. przez ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa, ul. Grójecka 40a/25. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Barbara Antoniewicz. W zakresie remontu dachu oraz elewacji północno-zachodniej. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych SST-1 roboty rozbiórkowe - dla termomodernizacji budynku LXXXI Liceum Ogólnokształcącego im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie, wykonaną 20 grudnia 2016 r. przez ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa, ul. Grójecka 40a/25. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Barbara Antoniewicz. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych SST-2 roboty remontowe i renowacyjne - dla termomodernizacji budynku LXXXI Liceum Ogólnokształcącego im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie, wykonaną 20 grudnia 2016 r. przez ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa, ul. Grójecka 40a/25. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Barbara Antoniewicz. 4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ST-WO i SST wymagania ogólne i szczegółowe - dla termomodernizacji budynku LXXXI Liceum Ogólnokształcącego im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie, wykonaną 20 grudnia 2016 r. przez ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa, ul. Grójecka 40a/25. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Barbara Antoniewicz. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiar robót, który jest jedynie elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy do wyceny oferty. 1) Przedmiar robót dla elewacji i dachu budynku LXXXI Liceum Ogólnokształcącego im. A. Fredry przy ul. Miłej 7 w Warszawie – I etap remont dachu budynku szkoły i elewacji od ul. Miłej, aktualizowany dnia 20 marca 2017 r. przez Halinę Miturską na podstawie przedmiaru ABA Pracownia Architektoniczno-Budowlana, Warszawa, ul. Grójecka 40a/25, inż. Andrzeja Duranowskiego. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: - ocieplenie stropodachu budynku szkoły z naprawą kominów, - ocieplenie ściany frontowej budynku szkoły, - wykonanie izolacji ściany piwnicznej – frontowej budynku szkoły z wykonaniem zwodów i otoku instalacji odgromowej. Powyższe roboty obejmują: a) prace przygotowawcze i demontażowe, b) wykonanie prac związanych z remontem i ociepleniem stropodachu budynku szkoły i podwyższeniem kominów, c) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na dachu budynku szkoły, d) wykonanie izolacji piwnic – ściany frontowej budynku szkoły z wykonaniem otoku instalacji odgromowej, e) wykonanie prac związanych z ociepleniem ściany frontowej budynku szkoły od ul. Miłej wraz z wykonaniem zwodów instalacji odgromowej – rys. nr 2 wraz z detalami – elewacja północno-zachodnia. UWAGA: Przed rozpoczęciem robót należy przedłożyć inspektorowi nadzoru, pisemną opinię ornitologiczną dotyczącą ochrony ptaków w trakcie prowadzonych robót. Wykonawca w imieniu Inwestora wykona zalecenia opinii ornitologicznej ponosząc ewentualne koszty jej wdrożenia. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 3 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w sposób określony w art. 22 §1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 3 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – w szczególności prace blacharskie, dekarskie, murarskie i tynkarskie (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienie samodzielnych funkcji np. kierownika budowy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2 i 3 wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanych umów o pracę w terminach określonych w ust. 5 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach