Przetargi.pl
I ETAP Budowy zespołu boisk sportowych przy Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju.

Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Polna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 880 797 , fax. 846 867 486
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Leśnych w Biłgoraju
    Polna 3
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 880 797, fax. 846 867 486
    REGON: 12434000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslbilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła publiczna podległa administracji rządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I ETAP Budowy zespołu boisk sportowych przy Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest I ETAP budowy „Zespołu Boisk Sportowych” przy Zespole Szkół Leśnych w Biłgoraju, przy ul. Polnej 3 w Biłgoraju. Celem inwestycji jest modernizacja obiektów sportowych wraz z zapleczem. Zakres zadania obejmuje między innymi: a) roboty budowlane – etap I, w tym: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze – karczowanie, demontaż istniejących warstw nawierzchniowych i podbudów, - ogrodzenie tymczasowe na okres całości prac przy boiskach (z materiału Inwestora), - roboty ziemne – pomiary i wykopy, - boisko do piłki nożnej – podbudowa, - obramowanie- obrzeża boiska do piłki nożnej, b) roboty elektryczne – etap I, w tym: - roboty ziemne linii kablowych, - budowa linii zasilającej, wymiana rozdzielnicy RG, - budowa linii oświetleniowej, ustawienie fundamentów pod latarnie, szafka sterowania oświetleniem, - prace budowlane wykończeniowe. Szczegółowy sposób wykonania robót przedstawia dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ, w której zakres robót objętych I ETAPEM budowy określają załączone przedmiary robót. Stan istniejący: Zespół boisk sportowych zlokalizowany będzie na działce nr 5/5. Obecnie działka jest zabudowana i zagospodarowana dwoma boiskami sportowymi o nawierzchni asfaltowej, wokół których wykonane jest ogrodzenie z siatki stalowej na słupkach stalowych. Znajduje się tam ponadto boisko do piłki plażowej oraz rozbieg do skoku w dal o nawierzchni żużlowej. Wszystkie wymienione elementy przeznaczone są do rozebrania. Dodatkowe informacje: 1. Roboty budowlane mogą być prowadzone jedynie pod kierunkiem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2. Miejsca po usuniętych korzeniach drzew uzupełnić dowiezioną ziemią, z zagęszczeniem mechanicznym. 3. Materiały pochodzące z rozbiórki ogrodzenia przeznaczone do wykonania ogrodzenia terenu budowy stanowią własność Zamawiającego. 4. Makroniwelację terenu wykonać po ustaleniu docelowych rzędnych nawierzchni boisk, z uwzględnieniem położenia i układu wysokościowego istniejącego ogrodzenia zewnętrznego. 5. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejących sieci zewnętrznych należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 7.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 7.2 Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia) co, do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami elektrycznymi. b) Czynności związane z pracami konstrukcyjno-budowlanymi. 8. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: • zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem, że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy, a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac, ale w ramach tego obiektu. • wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. • Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania. 10. Roboty wykonywane w budynku szkoły należy wykonać w okresie ferii zimowych w 2020r. 11. Zamawiający informuje iż Wykonawca musi zrealizować w 2019r. zakres prac do kwoty max. 186 016,00 zł. (sto osiemdziesiąt sześć tysięcy szesnaście złotych). 12. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego. UWAGA: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust.3 i art.30 ust. 1-3 Pzp, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważny”, „równoważne opisywanym”. Towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne w stosunku do towarów/materiałów/urządzeń/rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp – to towary/materiały/urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary/materiały/urządzenia/rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim musza odpowiadać towary/ materiały/ urządzenia/ rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na towary/ materiały/ urządzenia/ rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. kwota wadium: - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku: NBP Oddz. Okręgowy w Lublinie, Nr konta bankowego 74 1010 1339 0004 0413 9130 0000; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – I etap Budowa zespołu boisk” 4.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednie na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy); 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy. 5. Dowód wniesienia wadium. W terminie 3-ech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach