Przetargi.pl
I. dostawa odczynników immunologicznych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego; II. dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora równowagi kwasowo-zasadowej; III. dostawa odczynników biochemicznych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do analiz Na/K/Ca zjonizowanego dla Laboratorium w SPZOZ w Wolsztynie,

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I. dostawa odczynników immunologicznych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego; II. dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora równowagi kwasowo-zasadowej; III. dostawa odczynników biochemicznych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do analiz Na/K/Ca zjonizowanego dla Laboratorium w SPZOZ w Wolsztynie,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne zadania/części pn.: I. dostawa odczynników immunologicznych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego; II. dostawa odczynników laboratoryjnych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora równowagi kwasowo-zasadowej; III. dostawa odczynników biochemicznych, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora do analiz Na/K/Ca zjonizowanego dla Laboratorium w SPZOZ w Wolsztynie, PN/6/2018 Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia którejkolwiek pozycji w pakiecie. W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga wydzierżawienia na cały okres obowiązywania umowy analizatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakietach od nr 1 do nr 3 oraz załączniku nr 3 do SIWZ, tj. parametrach technicznych poszczególnych analizatorów. Każdy z dzierżawionych analizatorów musi posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań narzuconych przez Zamawiającego. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych pakietach 1-3, tj. załączniku nr 2 i w parametrach technicznych, tj odpowiednio w załączniku nr 3 do SIWZ. c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane odczynniki w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 7 miesięczną datę przydatności do użytku, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.), e) Wszystkie odczynniki muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. f) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą odczynników - wykazu substancji niebezpiecznych, karty charakterystyki oraz metodyki w języku polskim. W przypadku odczynników, które nie należą do grupy substancji niebezpiecznych, należy złożyć oświadczenie o barku przynależności do w/w grupy. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający w zakresie:  zaoferowanych analizatorów wymaga deklaracji zgodności CE,  zaoferowanych odczynników wymaga deklaracji zgodności CE  zaoferowanych analizatorów w zadaniu I, II wymaga bezpłatnego udział w międzynarodowym programie kontroli jakości na koszt Wykonawcy b) Szczegółowe wymagania dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dodatkowe informacje:  W laboratorium Zamawiającego na podstawie zakupionej licencji używany jest informatyczny system laboratoryjny o nazwie Prometeusz. Obsługę informatyczną celem zapewnienia kompatybilności sprzętu w tym zakresie pełni Firma GEM Jarosław Kołton, ul. Borkowska 11A/7, 30-438 Kraków , tel. Kom. 695066888. Firma ta jest odpowiedzialna za utrzymanie i działanie całego systemu informatycznego w Laboratorium. W związku z powyższym będzie również nadzorowała od strony technicznej podłączenie zaoferowanych analizatorów do systemu informatycznego. Wykonawca w cenę złożonej oferty wkalkuluje sobie koszty związane z podłączeniem analizatorów do sieci laboratoryjnej przez firmę GEM. Warunki realizacji zamówienia -Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną 12 miesięczną dostawę odczynników, materiałów zużywalnych (szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ) dla Laboratorium w SPZOZ w Wolsztynie. -Wykonawca zobowiązuje się przekazać w 12 miesięczną dzierżawę analizatory zgodnie z parametrami technicznymi określonymi odpowiednio w załączniku nr 3 (odpowiednio Pakiet/zadanie nr I-III), który zostanie zainstalowany, oddany do użytku (uruchomieniem), a personel zostanie przeszkolony w zakresie obsługi i użytkowania. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim. -Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, na koszt i ryzyko Wykonawcy. -Dostawy należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. -Miejscem dostawy jest: Magazyn Szpitalny mieszczący się przy ul. Wschowskiej 3. -Dostawy odbywać się będą na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień ilościowo – asortymentowych w maksymalnym terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania, faksowego, e-mail lub pisemnego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony załącznik nr 2 (na poszczególne zadania/pakiety I-III), c) Wypełnione załącznik nr 3 - parametry graniczne analizatora ,(na zadania/pakiety I-III), d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 4 A,B). f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (niewiążący wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne dokumenty potwierdzające równoważność, i) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. j) dokumenty potwierdzające równoważność, o których mowa w rozdziale III pkt. 10 siwz, o ile wykonawca oferuje rozwiązania równoważne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach