Przetargi.pl
I dostawa mebli laboratoryjnych. Oznaczenie sprawy OZ/D/13/TB/10.

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I dostawa mebli laboratoryjnych. Oznaczenie sprawy OZ/D/13/TB/10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz z wniesieniem) i montaż mebli laboratoryjnych obejmująca m.in.: stoły laboratoryjne przyścienne, dygestoria, stoły wagowe antywibracyjne, szafy laboratoryjne, prysznice bezpieczeństwa itp. (CPV: 39.18.00.00-7 - Meble laboratoryjne). Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 193.000 euro. Termin realizacji tj. podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru technicznego przedmiotu zamówienia: do 13 tygodni od dnia wystosowania przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia o gotowości docelowego pomieszczenia na przyjęcie przedmiotu dostawy. Zamawiający przewiduje swą gotowość do wystawienia niniejszego zawiadomienia nie wcześniej niż 30 kwietnia 2010 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 91 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki podmiotowe (wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków) I. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 1.Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 dostawy mebli laboratoryjnych (m.in. dygestoriów, stołów laboratoryjnych) o wartości ok. 70.000 zł brutto. 2.Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m.in. za prawidłową realizację zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania.3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:Posiadanie przez Wykonawcę, ważnego na dzień otwarcia ofert, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony j.w.II. Brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy. 1.Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 1 ustawy:Brak stwierdzenia, wobec Wykonawcy, szkody (polegającej na nie wykonaniu przez niego zamówienia lub wykonaniu go nienależycie) orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 2.Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy:Brak, wobec Wykonawcy, otwarcia likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.3.Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy:Brak zalegania przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy:Brak prawomocnego skazania osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu spółki partnerskiej, komplementariuszy spółki komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5.Brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy:Brak orzeczenia sądu zakazu ubiegania się podmiotu zbiorowego o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. A pkt. I i II, na zasadzie: spełnia/nie spełnia tj. stwierdzając czy wymagane oświadczenia i dokumenty zostały złożone i czy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń lub dokumentów lub złożenie oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ustawy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy. B) Wymagania przedmiotowe (wymagania dotycząceprzedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca) 1.Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 2.Zaoferowanie parametrów technicznych spełniających wymagania Zamawiającego w szczególności w zakresie zgodności z normami jakościowymi. W razie zaoferowania mebli czy urządzeń o parametrach równoważnych do wymaganych należy fakt ten udokumentować stosownymi materiałami. (Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę dokumentów równoważnych wystawionych przez upoważnione podmioty certyfikujące, mające siedzibę w innym państwie niż Rzeczypospolita Polska.). Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Brak któregokolwiek z dokumentów i załączników lub złożenie dokumentów i załączników zawierających błędy będzie skutkował: - odrzuceniem oferty na mocy art.89 ust.1 ustawy w zakresie pkt. nw. B) 1.1 - 2.1, z zastrzeżeniem art. 87 ustawy; - odrzuceniem oferty na mocy art.89 ust.1 ustawy w zakresie pkt. nw. B) 2.2 - 2.4 z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych I. Oświadczenie. 1.1.Oświadczenie - jak w pkt I. 1.2.Oświadczenie - jak w pkt I. 1.3. Oświadczenie - jak w pkt I.; II.Oświadczenie.1.1. Oświadczenie- jak w pkt II. 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy.3.1. Oświadczenie - jak w pkt II.; 4.1.Oświadczenie - jak w pkt II.; 5.1.Oświadczenie - jak w pkt II. B) Na potwierdzenie wymagań przedmiotowych: 1.1. Oferta Cenowa. 2.1.Arkusz Kalkulacyjny Ceny Oferty.2.2.Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały (zawierające główne parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia) w tym w szczególności dotyczące rozwiązań równoważnych - w języku polskim. 2.3. Atesty, certyfikaty, zaświadczenia Dla oferowanego przez Wykonawcę Materiału A: Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej PZH, Atest higieniczny Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku PZH, Certyfikat lub zaświadczenie wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą, potwierdzające, że zaoferowany przez Wykonawcę Materiał A jest spiekiem ceramicznym o parametrach użytkowych gwarantujących, co najmniej zgodność z normami: a) EN 993-1 b) EN 993-5, c) EN 993-6, d) EN 821-2, e) EN ISO 10545-14, f) EN ISO 10554-11, g) EN ISO 10545 13, Zaświadczenie wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą, certyfikującą lub akredytacyjną, stwierdzający chemoodporność na, co najmniej 25 substancji chemicznych (w tym barwników) takich jak: a) eozyna min.1%, b) czerwień kongo min. 1%, c) jodyna, d) fiolet krystaliczny min. 1%, e) kwas siarkowy min. 96%, f) kwas azotowy 70%, g) kwas chlorowodorowy 37%, h) kwas fosforowy min. 85%, i) wodorotlenek sodu min. 40%, j) chloroform, k) toluen, l) ksylen, m) formaldehyd min. 40%, n) aceton, o) azotan srebra min. 10%, p) fenol min. 85%, q) woda królewska, r) kwas nadchlorowy min. 60%, s) kwas bromowodorowy min. 48%,, t) wodorotlenek amonu min. 25%, u) benzyna, v) oleje mineralne, w) eter etylowy, x) nafta, y) terpentyna. Dla oferowanego przez Wykonawcę Materiału B: Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej PZH, Świadectwo Jakości Zdrowotnej wydane przez Zakład Higieny Komunalnej. Dla oferowanego przez Wykonawcę Materiału C: Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej PZH. Dla oferowanych przez Wykonawcę elementów armatury sanitarnej (typu K, M i P) Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej PZH. Dla oferowanego przez Wykonawcę dygestorium (poz. 1 wykazu elementów wyposażenia meblowego w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty) Certyfikat zgodności wydany przez akredytowane, niezależne laboratorium, potwierdzające bezpieczną pracę dygestorium jako kompletnego urządzenia - spełnienie normy PN-EN 14175 wraz z protokołem z badań dla danego typoszeregu dygestorium. 2.4. Wykaz materiałów i osprzętu oraz próbki a) Próbki zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów A, B, C i D wraz z informacjami niezbędnymi do ich identyfikacji (trwałe, integralne oznaczenia na materiale, naklejki producentów materiału na próbkach, oświadczenia Wykonawcy o tożsamości dostarczonych próbek itp.) i potwierdzenia spełnienia przez nie wymogów im stawianych; Próbki o wymiarach min. 10 cm × 10 cm następujących materiałów: próbka Materiału A ze zintegrowanym, podniesionym obrzeżem, przynajmniej na jednym boku, z uwidocznionym przekrojem przynajmniej na jednym (innym od podniesionego) boku próbka Materiału B z podniesionym obrzeżem przynajmniej na jednym boku, z uwidocznionym przekrojem przez wszystkie jej warstwy przynajmniej na jednym (innym od podniesionego) boku próbka Materiału C próbka Materiału D z uwidocznionym przekrojem przez wszystkiej jej warstwy. b) Zestawienie materiałów i osprzętu: typ, nazwa, rodzaj, model itp. materiałów A, B, C, D i E; typ, marka i model elementów armatury typu K, K1, M i P. C)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A II. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach