Przetargi.pl
I. Dostawa destruktu asfaltowego kruszonego o frakcji 0-40 mm w ilości 1.000 ton II. dostawa kruszywa betonowego o frakcji 60-100 mm w ilości 1.000 ton

Gmina Krzczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-110 Krzczonów, ul. Spokojna 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 566 40 51 , fax. 081 566 40 93
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzczonów
    ul. Spokojna 7 7
    23-110 Krzczonów, woj. lubelskie
    tel. 081 566 40 51, fax. 081 566 40 93
    REGON: 43101965500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzczonow.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I. Dostawa destruktu asfaltowego kruszonego o frakcji 0-40 mm w ilości 1.000 ton II. dostawa kruszywa betonowego o frakcji 60-100 mm w ilości 1.000 ton
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa destruktu asfaltowego kruszonego o frakcji 0-40 mm w ilości 1.000 ton dostawa kruszywa betonowego o frakcji 60-100 mm w ilości 1.000 ton na drogi gminne na terenie całej gminy Krzczonów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 145120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a w szczególności dysponują w pełni sprawnymi środkami transportowymi - minimum dwa samochody ciężarowe lub ciągniki siodłowe z naczepami o ładowności min. 25 tony każdy z tylnym wysypem ładunku oraz dwoma osobami do realizacji zamówienia posiadającymi prawo jazdy kat. C lub CE w zależności od rodzaju pojazdu, którym Wykonawca będzie dostarczał materiał 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia;, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ustawy PZP 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, dokonana zostanie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą (na załączonym formularzu) złożyć oświadczenie lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ oraz - wykaz środków transportowych do realizacji dostaw z podaniem Nr rejestracyjnego pojazdu i ładowności - wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z podaniem rodzaju uprawnień do kierowania 3). W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej I finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złoży stosowne oświadczenie wg wzoru zawartego w załączniku Nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzczonow.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach