Przetargi.pl
I. „Doposażenie placu zabaw przy SP nr 7” II. „Aktywny Junior, Aktywny Senior” III. „ Doposażenie placu zabaw przy ul. Spisaka/Swobodna w Dąbrowie Górniczej”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I. „Doposażenie placu zabaw przy SP nr 7” II. „Aktywny Junior, Aktywny Senior” III. „ Doposażenie placu zabaw przy ul. Spisaka/Swobodna w Dąbrowie Górniczej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 5 350 000 euro. I. Zakres zamówienia: 1. „ Doposażenie placu zabaw przy SP nr 7” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod doposażenie placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych na działce nr 125 ark.99 (obręb: Dąbrowa Górnicza) w Dąbrowie Górniczej przy ul. Królowej Jadwigi na terenie Szkoły Podstawowej nr 7. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. zestaw linowy oraz ścianka wspinaczkowa (zakres prac opisany w przedmiarze robót). 2. „ Aktywny Junior, Aktywny Senior” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod doposażenie placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych na działce nr 47/5 ark.30 (obręb: Dabrowa Górnicza) w Dąbrowie Górniczej przy ul. Piłsudskiego na terenie Szkoły Podstawowej nr 11. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. zestaw zabawowy, karuzela, kiwak 2 szt., tablica rysunkowa, domek zabawowy, ławka wypoczynkowa 2 szt., kosz na odpady 1 szt (zakres prac opisany w przedmiarze robót). 3. „ Doposażenie placu zabaw przy ul. Spisaka/Swobodna w Dąbrowie Górniczej” Zadanie polega na przygotowaniu terenu pod modernizację placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych na działce nr 97/16 ark.20 (obręb: Dąbrowa Górnicza) w Dąbrowie Górniczej przy ul Spisaka. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu obejmują dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. zestaw rekreacyjno modułowy, huśtawka potrójna oraz demontaż i przestawienie istniejących huśtawek( zakres prac opisany został w przedmiarze robót). II. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich części : 1. Wszystkich urządzenia zabawowe i urządzenia siłowni zewnętrznych powinny posiadać : - karty techniczne producentów urządzeń zabawowych i urządzeń siłowni zewnętrznych, zawierające wymiary urządzeń i zastosowane materiały; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176 dla urządzeń zabawowych, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630 dla urządzeń siłowni zewnętrznych, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. 2. Wszystkich nawierzchni bezpieczne z gumowych mat przerostowych powinny posiadać: - karty techniczne producentów; - stosowne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177, wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą; - atest higieniczny, wydany przez NIZP-PZH lub przez Zakład Toksykologii Środowiska Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego lub przez inną akredytowaną lub upoważnioną przez Ministerstwo Zdrowia jednostkę certyfikującą. 3. Wszystkie zamontowane urządzenia zabawowe muszą być oznakowane tabliczkami znamionowymi zawierającymi: nazwy producenta, datę produkcji, numer katalogowy lub nazwy urządzenia oraz numer normy, zgodnie z którą wyprodukowano urządzenie. IV. Roboty należy zrealizować na podstawie ; 1. Dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2. wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, 3. zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. V. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.) 2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r., Nr 169, poz.1650 tj. z późn. zm.) 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2019.1065 t.j. z dnia 07.06.2019 r.). VI. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). VII. Gwarancja jakości i rękojmia za wady: 1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 851 § 1KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. Na zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z kartą producenta. 3. Na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia Wykonawca udziela rękojmi na okres równy okresowi gwarancji. VIII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w dokumentacji wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j.). Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy. IX. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Mając na względzie fakt, iż roboty budowlane w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w pkt. 3.3. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I - 1.700,00 zł, Część II - 2.300,00 zł, Część III - 1.800,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SIWZ (wskazana data podpisania). 2. Kosztorys/y ofertowy/e umożliwiające wystawienie dowodów OT w ewidencji środków trwałych. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium. 6.Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach