Przetargi.pl
I część sukcesywne świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w gazetach codziennych o charakterze regionalnym dla Uniwersytetu Gdańskiego II część sukcesywne świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w gazetach codziennych o charakterze ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego III część sukcesywne świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w tygodnikach, dwutygodnikach o zasięgu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I część sukcesywne świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w gazetach codziennych o charakterze regionalnym dla Uniwersytetu Gdańskiego II część sukcesywne świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w gazetach codziennych o charakterze ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego III część sukcesywne świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w tygodnikach, dwutygodnikach o zasięgu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 79.97.00.00-4 2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna publikacja ogłoszeń prasowych dla Uniwersytetu Gdańskiego w codziennej płatnej prasie regionalnej (województwo pomorskie ), codziennej płatnej prasie ogólnopolskiej oraz płatnych tygodnikach, dwutygodnikach o zasięgu ogólnopolskim, zwanych w dalszej części ogłoszeniem. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg części: Część I Sukcesywne świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w gazetach codziennych o charakterze regionalnym dla Uniwersytetu Gdańskiego. Część II Sukcesywne świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w gazetach codziennych o charakterze ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego. Część III Sukcesywne świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w tygodnikach, dwutygodnikach o zasięgu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego. Część I - obejmuje publikacje ogłoszeń prasowych dla Uniwersytetu Gdańskiego w płatnej codziennej prasie regionalnej docierającej na teren całego województwa pomorskiego (gminy i powiaty) zamieszczanych na stronach redakcyjnych lub w dodatkach edukacyjnych w kolorze albo czarno-białych. Prasa powinna mieć charakter ogólny, nie typowo ogłoszeniowy (np. Anonse), nie kierowany do odbiorców jednej płci(np. prasa kobieca), powinna posiadać dział ogłoszeń o pracę Prenumerata powinna stanowić mniejszość nakładu. Średni nakład jednorazowy powyżej 35 000 szt. Część II - obejmuje publikację ogłoszeń prasowych dla Uniwersytetu Gdańskiego w płatnej codziennej prasie o zasięgu ogólnopolskim, zamieszczanych na stronach redakcyjnych w kolorze albo czarno- białych. Prasa powinna mieć charakter ogólny, nie typowo ogłoszeniowy (np. Anonse), nie kierowany do odbiorców jednej płci (np. prasa kobieca), powinna posiadać dział ogłoszeń o pracę. Prenumerata powinna stanowić mniejszość nakładu. Średni nakład jednorazowy w skali całego kraju powyżej 150 000 szt. Część III - obejmuje publikację ogłoszeń prasowych dla Uniwersytetu Gdańskiego w płatnych tygodnikach, dwutygodnikach o zasięgu ogólnopolskim, zamieszczanych na stronach redakcyjnych w kolorze. Czasopismo powinno mieć charakter ogólny albo edukacyjny nie powinno być również kierowane do odbiorców jednej płci (np. prasa kobieca). Prenumerata powinna stanowić mniejszość nakładu. Średni nakład jednorazowy w skali całego kraju powyżej 25 000 szt. 4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zamieszczanie ogłoszeń prasowych w codziennej prasie regionalnej, ogólnopolskiej oraz tygodnikach, dwutygodnikach na stronach redakcyjnych lub w dodatkach edukacyjnych z podaniem ceny za 1 cm? ogłoszenia wraz z podatkiem VAT. CZĘŚĆ I: Zamawiający przewiduje około 4000,00cm? ogłoszeń (kolorowych lub czarno-białych) w codziennej prasie regionalnej - województwo pomorskie, w dzień powszedni, w okresie obowiązywania umowy. CZĘŚĆ II: Zamawiający przewiduje około 2.500,00 cm? ogłoszeń (kolorowych lub czarno-białych) w codziennej prasie ogólnopolskiej, w okresie obowiązywania umowy. CZĘŚĆ III: Zamawiający przewiduje około 2.500,00 cm? ogłoszeń kolorowych w tygodnikach, dwutygodnikach o zasięgu ogólnopolskim, w okresie obowiązywania umowy. Są to wielkości przewidywane nie wiążące dla Zamawiającego. Rzeczywista wielkość wynikać będzie z bieżącego zlecenia usługi przez Zamawiającego. 5.Zamówienia będą realizowane każdorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przy każdym zamówieniu Zamawiający określi w zamówieniu: treść, miejsce publikacji, formę graficzną, termin publikacji oraz kolory (dwubarwne: czarno-białe czy kolorowe). 6.Zamówienie będzie dostarczone do Wykonawcy nie później, niż na 1 dzień roboczy przed datą oddania numeru do druku. Gotowy projekt graficzny ogłoszenia zostanie dostarczony do Wykonawcy we wskazanym formacie oraz terminie umożliwiającym publikację w wybranym przez Zamawiającego terminie. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do autoryzacji finalnej formy graficznej oraz tekstu ogłoszenia. 8.Wykonawca potwierdzi odbiór zamówienia pocztą elektroniczną lub faxem oraz przedstawi treść ogłoszenia do akceptacji przez Zamawiającego. 9.W przypadku zamieszczenia przez Wykonawcę ogłoszenia zawierającego błędy odbiegającego od treści przekazanej przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do ponownego nieodpłatnego zamieszczenia ogłoszenia nie zawierającego błędów - według pierwotnego zlecenia Zamawiającego w najbliższym wydaniu gazety Wykonawcy. W tym przypadku mają zastosowanie przepisy § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy część I, II, III. 10.W przypadku wygrania przetargu przez agencję pośredniczącą w sprzedaży reklam prasowych (mającą w swojej ofercie kilka tytułów prasowych), Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru tytułu gazety, w której będzie opublikowane ogłoszenie w przypadku, kiedy Wykonawca zaproponuje kilka tytułów na daną część zamówienia. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo umieszczania logo Uniwersytetu Gdańskiego lub danego Wydziału Uniwersytetu Gdańskiego w treści ogłoszenia, co nie może zwiększać kosztu publikacji danego ogłoszenia. 12.Sposób realizacji zamówienia: 1)Zamawiający będzie realizował zamówienie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb. Emisja poszczególnych ogłoszeń (bądź ich cyklu) dokonywana będzie na podstawie zamówień poszczególnych jednostek Uniwersytetu Gdańskiego faxem lub pocztą elektroniczną, zgodnie na wzorze dostarczonym przez Wykonawcę. 2)Zamawiający każdorazowo określi: a)datę emisji i ilość emisji, b)lokalizację na konkretnych stronach tematycznych (np. gospodarczych) lub w konkretnym dodatku, c)lokalizację w obrębie danych stron tematycznych lub dodatku (np. na tak zwanych pozostałych stronach redakcyjnych lub na stronach ogłoszeniowych), d)format reklamy, e)kolorystykę (reklama kolorowa lub czarno-biała). 3)W przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie ze specyfikacją określoną przez Zamawiającego, o której mowa w pkt. 12 ppkt.2), zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego, wyjaśnić przyczyny niemożności zrealizowania zamówienia, a także zaproponować inną odpowiadającą Zamawiającemu specyfikę poprzez zmianę niektórych parametrów, np. daty emisji, w tym przypadku mają zastosowanie przepisy § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy część I, II, III.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach