Przetargi.pl
I część: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Dobra - Remont drogi gminnej w miejscowości Długa Wieś - Chrapczew; etap II, na odcinku 820,00 mb, od km 0+000 do km 0+820 II część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Moczydła na odcinku 1450 m III część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chrapczew - Szymany na odcinku 1148 m IV część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strachocice Kolonia - Kościanki, na odcinku km 0+980 do km 1+250

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobra24.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I część: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Dobra - Remont drogi gminnej w miejscowości Długa Wieś - Chrapczew; etap II, na odcinku 820,00 mb, od km 0+000 do km 0+820 II część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Moczydła na odcinku 1450 m III część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chrapczew - Szymany na odcinku 1148 m IV część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strachocice Kolonia - Kościanki, na odcinku km 0+980 do km 1+250
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: A)I część: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Dobra - Remont drogi gminnej w miejscowości Długa Wieś - Chrapczew; etap II, na odcinku 820,00 mb, od km 0+000 do km 0+820. I ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE 1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych, w terenie: równinnym 0,820 km 2.Rozebranie nawierzchni grubości 5 cm z mas mineralno-bitumicznych, wykonane mechanicznie w miejscach utraty nośności - 105,000 m 3. Rozebranie podbudowy grubości 20 cm z kruszywa łamanego, wykonane mechanicznie 105,000 m2 4.Rozebranie słupków do znaków drogowych, wraz z tablicami znaków wraz z dowozem na składowisko wskazane przez Zamawiającego 2,000 szt. 5.Mechaniczna ścinka poboczy przy grubości ścinki do 10 cm wraz z odwozem na odległość do 10 km - 2 430,000 m2 6.Mechaniczne frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego (zacinki technologiczne oraz frezowanie profilujące) grubości ścinki do 4 cm - 386,000 m2 7.Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia: średnich /od 31-60% powierzchni wraz z usunięciem korzeni - 0,040 ha 8.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadunku i wyładunku na odległość do 10 km- samochodem ciężarowym wraz z utylizacją gruzu na koszt Wykonawcy - 31,700 m3 II ROBOTY ZIEMNE 9.Wykonanie wykopu pod pogłębienie koryta drogowego w miejscach utraty nośności - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi ,z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,25 m3 - 28,650 m3 10. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane ręcznie w gruncie kat. II-IV - 109,000 m2 III PODBUDOWY 11. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 5 MPa, przy grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - w miejscach utraty stateczności 109,000 m2 12.Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 109,000 m2 13. Podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, na wjazdach gruntowych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 205,000 m2 IV NAWIERZCHNIE 14.Przełożenie nawierzchni na wjazdach z kostki brukowej betonowej, układanej z wypełnieniem spoin piaskiem, na podsypce cem-piask. Gr. Do 10 cm przy grubości kostki 8 cm (materiał- kostka betonowa z rozbiórki, 20% nowej kostki 63,000 m2 15.Przełożenie obrzeży na wjazdach na podsypce cementowo - piaskowej 12,000 m 16.Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego KR1 AC11W wg PN-EN 13108-1, transportowanych samochodami samowyładowczymi, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm - 109,000 m2 17.Remonty cząstkowe nawierzchni betonem asfaltowym KR1 AC11W wg PN-EN 13108-1, z obcinaniem krawędzi uszkodzenia mechaniczne grub. do 6 cm 28,100 t 18. Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym KR1 AC11W wg PN-EN 13108-1 w ilości 125 kg/m2, transportowaną sam. samowyładowczym na odległość 5 km, wbudowaną mechanicznie - 608,000 t 19. Czyszczenie nawierzchni ulepszonej bitumicznie 10 368,000 m2 20.Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 10 368,000 m2 21.Warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z betonu asfaltowego KR1 AC11S wg PN-EN 13108- 1, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm 5 - 149,000 m2 V ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 22.Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, przy grubości namułu do 40 cm wraz z odwozem urobku na odległość do 10 km - 570,000 m 23.Uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną zgodną z SST D-05.01.01 Nawierzchni gruntowa naturalna, grubość w-wy po zagęszczeniu do 10 cm, wraz z zakupem i dowozem materiału - 1 590,000 m2 24.Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni poboczy i rowu 2 735,000 m2 25.Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego: kat. I-III, plantowanie pobocza 1 2800,000 m2 26.Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych, przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 - skrzynki zaworów wodociągowych - 1,250 m3 27. Bariery ochronne stalowe, jednostronne, bezprzekładkowe N2W5 400,000 m Zakończenie barier stalowych jednostronnych - 14,000 m, 28.Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową- liniami segregacyjnymi i krawędziowymi przerywanymi malowanymi mechanicznie i przejście dla pieszych 101,600 m2 29. Słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60 mm - wymiana istniejącego oznakowania - 5,000 szt. 30.Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 - folia I generacji- wymiana istniejącego oznakowania 5,000 szt. B)II część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Moczydła na odcinku 1450 m I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - 1,66 km 2.Zabezpieczenie znaków geodezyjnych - 3 szt. 3.Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych powyżej 60% powierzchni - 0,5 ha 4.Karczowanie pni o śr. 10-15 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.I-II o normalnej wilgotności - 20 szt. 5.Zabezpieczenie kabla energetycznego rurą dwudzielną typu AROT - 10m 6.Zabezpieczenie kabla telekomunikacyjnego rurą dwudzielną typu AROT -10 m (docelowo w miejscach zbliżenia do krawędzi jezdni, 7.Zabezpieczenie sieci wodociągowej rurą dwudzielną typu AROT -10 m (docelowo w miejscach zbliżenia do krawędzi jezdni. II PRZEPUSTY POD JEZDNIĄ 1.Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 1000 cm - 8 m. 2.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odkład - 6m3 3.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.15 m3 w gr.kat. l-lI z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi - wykopy pod przepusty B*1*0,4 - 3,2 m3. 4.Ławy fundamentowe betonowa - przepust o śr. 1000 cm 10*1*0,2 - 2m3. 5.Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o średnicy 1000 cm o nośności 40t wraz z zasypaniem wykopu materiałem dowiezionym - 8 m. 6. Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 1000cm - 2 szt. III.POSZERZENIE JEZDNI ORAZ REMONT CZĄSTKOWY 1.Koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - poszerzenie jezdni 1660*(2*0.5) - 1660 m2. 2.Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - poszerzenie jezdni 1660*(2*0,5) - 1660 m2 3.Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej żwirowej w korycie lub na całej szer.drogi - grubości warstwy po zag. 10 cm- poszerzenie jezdni 1660*(2*0.5) - 1660 m2 4.Wykonanie i zagęszczenie mechanicznie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - poszerzenie jezdni 1660*(2*0.5) - 1660 m2 5.Wykonanie remontu cząstkowego o nawierzchni żwirowej na istniejącej podbudowie o średniej grubości 5 cm , przyjmując 50 % nawierzchni drogi 1660*4,5*50% - 3735 m2. IV.JEZDNIA 1.Profilowanie i zagęszczanie podłoża żwirowego , wykonywane mechanicznie warstwy konstrukcyjne nawierzchni 1660*4.5+70 - 7540 m2 2.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego ( 0-63 mm) -grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm 1660*4.5+70 - 7540 m2 3.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego ( 0-31,5mm) grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm 1660*4.5+70 - 7540 m2 4.Skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 1660*4+70 - 6710 m2 5.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych dla KR 1-2 o grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm 1660*4+70 - 6710 m2 V ZJAZDY 1.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.15 m3 w gr.kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowczym - 8 m3 2.Ławy fundamentowe żwirowe - przepusty (5*0.4*0.3)*6 - 3,6 m3 3.Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o średnicy 30 cm o nośności 401 wraz z zasypaniem materiałem dowiezionym 6*6 - 36 m 4.Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy żwirowej na zjazdach- gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm 6*(5*21) - 60 m2 5.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego ( 0-31,5mm) , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 6*(5*2) - 60 m2 6.Wykonanie zjazdów żwirowych!, grub ość warstwy po zag. 10 cm - zjazdy na grunty orne 15*(5*2) - 150 m2 V.ZNAKI DROGOWE 1.Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 - szt. 3. 2.Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr.70 mm - budowa - 3 szt. VI.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1.Nawierzchnie żwirowe warstwa górna ( pobocza) o grubości 10 cm rozścielanego mechanicznie wraz z zagęszczeniem 1660*(2*0.5)*0.1 - 166 m3. 2.Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów wykonywanych ręcznie w gruntach kat. I-III 1660*2*0.5 - 1660 m3 C)III część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chrapczew - Szymany na odcinku 1148 m I.ROBOTY POMIAROWE I PRZYGOTOWAWCZE 1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogach) w terenie równinnym - 1,148 km. 2.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w 2 egzemplarzach 3.Mechaniczne karczowanie krzaków z rudowaniem korzeni i zasypaniem dołów z koryta drogowego i odhmusowanie - 0,459 ha 4.Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) przy grubości warstwy do 15 cm i odwozi na odległość do 5 km - 1722,00 m3 5.Transport na odległość do 2 km - gałęzi - 164,60 mp. II.ROBOTY ZIEMNE 1.Koryta na całej szerokości jezdni, wykonane mechanicznie przy użyciu równiarki w gruncie kat. II-VI przy głębokości koryta 15 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym (korekta istniejącej nawierzchni drogi żwirowej) - 5166,00 m2 2.Formowanie i zagęszczenie nasypów pobocza z gruntu dowiezionego (Po, Pr, Ps) wraz z zakupem i dowozem materiału - 344,00 m3 III.PODBUDOWY 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane w gruncie kat. II-VI mechanicznie - zagęszczenie walcem wibracyjnym - 5166,00 m2 2.Warstwy odsączające ze żwiru na poszerzeniach istniejącej drogi żwirowej wykonane mechanicznie z zagęszczeniem mechanicznym przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm wraz z wyprofilowaniem - 5166,00 m2 3.Podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5m) melafir, bazalt, granit lub równoważne, przy grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu - 5046,40 m2 IV.NAWIERZCHNIA 1.Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego KR1-KR2 wg PN-EN 130108-1 AC11S transportowanego samochodami samowyładowczymi 5-10 t. przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 4702,00 V.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1.Uzupełnienie poboczy materiałem dowiezionym (Po,Pr,Ps), przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm i zagęszczeniu walcem wibracyjnym wraz z zakupem i dowozem materiału - 2380,00 2.Ręczne plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III - 3444,00 m2 3.Nawierzchnia na zjazdach z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0-31,5 mm) melafir, bazalt, granit lub równoważne przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - zjazdy na działki przyległe do drogi na szerokości pasa drogowego (2m) - 464,00 m2 4.Słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60 mm - 5,00 sztuk. 5.Tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2 - 7,00 szt. D)IV część: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strachocice Kolonia - Kościanki, na odcinku km 0+0,980 do km 1+250 I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym - 0,19 km 2.Zabezpieczenie znaków geodezyjnych - 2 szt. II.ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokości 6-10 cm - włączenie w drogi asfaltowe - 20 m III.ROBOTY ZIEMNE 1.Odmulenie rowów z namułu o grubości 50 cm wraz z wyprofilowaniem skarp rowu i odwozem - 190 m. 2.Formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi, grunt kategorii III-V 150 m3 IV.ZABEZPIECZENIE ISTNIEJĄCEGO UZBROJENIA 1.Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. I-II - 95 m3 2.Ułożenie rur osłonowych o średnicy do 110 mm - 190,0 m 3.Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. I-II - 76,0 m3 V.USUNIĘCIE KRZAKÓW I KARCZOWANIE PNI 1.Mechaniczne usunięcie drzew fi 50-70 cm - 12 szt. 2.Mechaniczne karczowanie krzaków i poszyć gęstych powyżej 60% powierzchni - 0,02 ha. VI.REMONTY PRZEPUSTÓW DROGOWYCH 1.Remonty przepustów rurowych pod drogą - ławy fundamentowe betonowe wraz z robotami ziemnymi - 22 m3 2.Remonty przepustów rurowych z rur PVC (nośność min. 40 t) o średnicy 30 cm - 103 m 3.Remont ścianek czołowych prefabrykowanych z betonu C16/20 dla przepustu z rur o średnicy 30 cm lub murowane z bloczków M6 - 6 szt. VII.ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 1.Korytowanie podłoża na głębokość 40 cm pod wykonywane mechanicznie warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 480 m2 2.Profilowanie i zagęszczanie podłoża żwirowego wykonywane mechanicznie warstwy konstrukcyjne nawierzchni (jezdnia + skrzyżowania) - 975 m2 3.Warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (jezdnia + skrzyżowania) - 975 m2 4.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (0-63mm) - grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm (jezdnia + skrzyżowanie) - 975 m2 5.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5 mm) grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm (jezdnia + skrzyżowanie) - 975 m2 6.Skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy - zużycie emulsji 0,5 - 0,7 kg/m2 (jezdnia + plus skrzyżowanie) - 975 m2 7.Nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych dla KR-1 grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - transport mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10 t (jezdnia + skrzyżowania) - 875 m2 VIII. CHODNIKI 1.Koryta wykonywane ręcznie na całej szerokości chodników o głębokości 15 cmw gruntach kategorii I-II - 20 m2 2.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. Kat I-IV - 20 m2 3.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 20 m2 4.Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szara i czerwona układane na podsypce cementowo - piaskowej o gr 3 cm - spoiny wypełnione piaskiem - 20 m2 IX.ZJAZDY 1.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 160 m2 2.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 160 m2 X.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1.Formowanie poboczy z gruntu kat I-II dostarczonego samochodami samowyładowczymi - 9,5 m3 2.Plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy - 95 m2 XI.OZNAKOWANIE PIONOWE 1.Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową linia osi drogi krawędzi linie na skrzyżowaniach malowanie mechaniczne - 4,8 m2 2.Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu nakazu ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3 m2 (małe i średnie) - 4 szt. 3.Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70 mm z przysypawanymi poprzeczkami na wysokości 30 cm - 4 szt. 2.Założenia: 1)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy - ślepy). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak: 2) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy, zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz zawrzeć w cenie oferty wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 3)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4)Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5)Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 6)Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7)Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8)Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 9)Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii w przypadku gdy prowadzenie robót budowlanych będzie wymagało poboru wody i energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii z gestorami sieci nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 10)Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres zadeklarowany w ofercie, liczony od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 12)Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 13)Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 14)Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 15) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wykona we własnym zakresie projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy, mając na uwadze, że przedmiotową drogą poruszają się samochody dostawcze o nacisku na pojedynczą oś powyżej 10 T, i oznakuje odpowiednio teren budowy. Uwaga: Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331499
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Dobra - Remont drogi gminnej w miejscowości Długa Wieś - Chrapczew; etap II, na odcinku 820,00 mb, od km 0+000 do km 0+820 - 10 000,00 zł Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Moczydła na odcinku 1450 m - 14 000,00 zł Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chrapczew - Szymany na odcinku 1148 m - 10 000,00 zł Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strachocice Kolonia - Kościanki, na odcinku km 0+980 do km 1+250 - 21000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną