Przetargi.pl
I część - usługa druku informatora z zasadami rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 dla Biura Rekrutacji Uniwersytetu Gdańskiego, II część - sukcesywna usługa druku Gazety Uniwersyteckiej dla Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    I część - usługa druku informatora z zasadami rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 dla Biura Rekrutacji Uniwersytetu Gdańskiego, II część - sukcesywna usługa druku Gazety Uniwersyteckiej dla Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I część - usługa druku informatora z zasadami rekrutacji na rok akademicki 2013/2014 wraz z dostawą dla Biura Rekrutacji Uniwersytetu Gdańskiego, II część - sukcesywna usługa druku Gazety Uniwersyteckiej (miesięcznik) wraz z dostawą dla Uniwersytetu Gdańskiego. Pod pojęciem sukcesywnej usługi druku należy rozumieć świadczenie usług w odstępach miesięcznych (z wyjątkiem wakacji) z dostarczanych przez Zamawiającego materiałów. Zamawiający wymaga, aby w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, gotowy przedmiot zamówienia był taki, jak w poniższym opisie, dotyczy: oprawy, użytego papieru, kolorów i techniki druku, czyli jakość poszczególnych etapów pracy składających się na produkt końcowy, zgodnie z odpowiednimi normami technicznymi. Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie powstawania zamawianej części zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty naświetlania wyciągów barwnych okładek, ilustracji, projektu graficznego okładek, stron tytułowych, wkładek ze zdjęciami oraz wyciągów barwnych - odpowiednio do części I, II. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, na własny koszt, egzemplarz okazowy w terminie: do 5 dni roboczych - I część i do 3 dni roboczych - II część (w formie papierowej) na adres Zamawiającego, celem sprawdzenia przez Zamawiającego jakości druku i pozostałych parametrów (w szczególności materiałów, np. papieru i kolorów), czyli jakości poszczególnych etapów pracy Wykonawcy składających się w ostateczności na produkt końcowy. W wypadku zastrzeżeń dotyczących sposobu wykonania druku i pozostałych parametrów,Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest uwzględnić dyspozycje Zamawiającego. Czas reakcji na zgłoszone przez Zamawiającego poprawki (korekty), rozumiany jako podjęcie wykonywania korekty danego zlecenia, wynosi do 48 godzin od momentu zgłoszenia, maksymalny czas dokonania korekty do 3 dni roboczych. W przypadku nie podjęcia dokonania poprawek (korekt) przez Wykonawcę, Wykonawca zwraca koszty druku dokonanego u innego Wykonawcy. Czas realizacji zamówienia: I część - 14 dni od momentu akceptacji przez Zamawiającego egzemplarza okazowego, II część - 7 dni od momentu akceptacji przez Zamawiającego egzemplarza okazowego. Wykonawca przekaże gotowe egzemplarze (na własny koszt) Zamawiającemu, wraz z rozładunkiem i wniesieniem na adres: I część - Biuro Rekrutacji UG, Budynek Rektoratu UG, pok. 42, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, II część - 81-824 Sopot, ul. Armii Krajowej 110, pok. 201, 202. Podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT będzie odbiór ilościowy i jakościowy każdej dostarczonej liczby wydrukowanych informatorów - I część i miesięczników - II część, podpisany przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części usługi (20% wartości brutto) odpowiednio do części I, II.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych - dotyczy zastosowanego kartonu i papieru. Zaproponowane materiały równoważne mają być o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do artykułów określonych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegóły zamówienia opisane są w rozdziale II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach