Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg
- Adres: 09-142 Załuski, Załuski
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 619 013, , fax. 23 6619013 wew. 114
- Data zamieszczenia: 2020-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
Załuski 67
09-142 Załuski, woj. mazowieckie
tel. 236 619 013, , fax. 23 6619013 wew. 114
REGON: 55127200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Hydroizolacja fundamentów i remont szatni w Szkole Podstawowej w Kroczewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest hydroizolacja fundamentów i remont szatni w Szkole Podstawowej w Kroczewie. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: ZADANIE 1: Przedmiotem zamówienia jest „Hydroizolacja fundamentów w Szkole Podstawowej w Kroczewie” W ramach zadania należy wykonać, zgodnie z załączonymi przedmiarami i kosztorysami ofertowymi, hydroizolację fundamentów w SP w Kroczewie. ZADANIE 2: Przedmiotem zamówienia jest „Remont Szatni w Szkole Podstawowej w Kroczewie” W ramach zadania należy wykonać, zgodnie z załączonymi przedmiarami i kosztorysami ofertowymi remont szatni w SP w Kroczewie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak podstaw do wykluczenia zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zał. nr 9 do SIWZ). wykaz robót budowlanych / dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane / dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika do SIWZ; odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Parafowany załącznik istotne postanowienia umowy zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa Zespołu Szkół w Łysowie wraz z dostosowaniem pomieszczeń na Przedszkole Publiczne
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa Zespołu Szkół w Łysowie wraz z dostosowaniem pomieszczeń na Przedszkole Publiczne
Dodano: 2024-02-16 - Wykonanie robót podobnych polegających na remoncie korytarza na I i II piętrze Szkoły Podstawowej nr 1 w Otwocku.
Dodano: 2023-12-19 - Przebudowa części budynku wraz ze zmianą funkcji pomieszczenia biblioteki i sali lekcyjnej na pomieszczenie jadalni w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku.
Dodano: 2023-12-15 - Przebudowa części budynku wraz ze zmianą funkcji pomieszczenia biblioteki i sali lekcyjnej na pomieszczenie jadalni w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku.
Dodano: 2023-12-15 - Przebudowa części budynku wraz ze zmianą funkcji pomieszczenia biblioteki i sali lekcyjnej na pomieszczenie jadalni w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku.
Dodano: 2023-12-15 - Przebudowa części budynku wraz ze zmianą funkcji pomieszczenia biblioteki i sali lekcyjnej na pomieszczenie jadalni w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku.
Dodano: 2023-12-15 - Modernizacja pomieszczeń kuchni szkolnej wraz z wentylacją w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Karczewie
Dodano: 2023-05-29 - Przebudowa części budynku wraz ze zmianą funkcji pomieszczenia biblioteki i sali lekcyjnej na pomieszczenie jadalni w Szkole Podstawowej nr 1 w Otwocku.
Dodano: 2023-05-11 - Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Łosicach
Dodano: 2023-05-02