Przetargi.pl
Hurtowy zakup oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, Targowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 871 396, , fax. (52) 387 03 73
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    Targowa 3
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 871 396, , fax. (52) 387 03 73
    REGON: 92989380000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Hurtowy zakup oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 do zbiorników Zamawiającego: olej napędowy w ilości do 70.000 litrów (słownie: siedemdziesiąt tysięcy litrów). Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, poz. 1680) Podane ilości są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia we wskazanej wielkości, a Wykonawca nie będzie z tego powodu wnosił żadnych dodatkowych roszczeń. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb, polegającym na dostawie hurtowej do zbiornika o pojemności 6.000 litrów (6 m3), zlokalizowanego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. przy ul. Targowej 3 w Solcu Kujawskim. Dostawy jednorazowe oleju napędowego będą realizowane w ilościach ok. 5000 litrów (słownie: pięć tysięcy litrów), na podstawie złożonych zamówień. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt wykonawcy wyłącznie transportem samochodowym – autocysterna. Dostarczany olej napędowy musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680), oraz wymagania Polskiej Normy PN-EN 590 – dotyczącej paliw dla pojazdów samochodowych w zależności od temperatury otoczenia w okresie: a) letnim od 16 kwietnia do 30 września: gatunek B , klimat umiarkowany. b) przejściowym od 1 marca do 15 kwietnia i od 1 października do 15 listopada: gatunek D, klimat umiarkowany. c) zimowym od 16 listopada do końca lutego: gatunek o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. Zamawiający przyjmował będzie dostawy oleju napędowego: a) w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:00 do 14:00. b) jeżeli zajdzie taka konieczność również w soboty i święta w godzinach ustalonych pomiędzy przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy. Odbiór paliwa następować będzie pod nadzorem komisji, w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz przedstawiciel Wykonawcy ( np. kierowca autocysterny). Tankowanie zbiornika paliwa odbywać się będzie na podstawie wskazań zalegalizowanych przyrządów pomiarowych Wykonawcy spełniających wszelkie wymagania obowiązującego prawa w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern ( pojazdów do transportu paliw ciekłych). Wykonawca zobowiąże się również do przekazywania przy każdej dostawie w dniu odbioru: kopii świadectwa jakości producenta oleju napędowego, z którego pochodzi dostawa, a na żądanie Zamawiającego dokumentu legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny do wglądu. Świadectwo jakości oleju napędowego powinno zawierać: a) dokładną nazwę przedmiotu zamówienia, b) informacje o jednostce która wystawiła świadectwo jakości, c) wyniki badań jakościowych z datą odbioru oleju napędowego, d) podpis osoby uprawnionej do wydania dokument. Po zakończeniu czynności związanych z tankowanie zbiornika paliwa przedstawiciel Zamawiającego oraz przedstawiciel Wykonawcy wypełnią potwierdzenie realizacje dostawy w formularzu rejestracji zgłoszenia przewozu towaru „SENT” na stronie www Platformy Usług Elektronicznych Służby Celnej. Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (tj. Dz. U. 2016 r. poz.884) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. Podstawą do wystawienia faktury będzie ilość dostarczonego paliwa w temp referencyjnej 15°C wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15°C przy autocysternie Dostawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie :trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA nr 58 1240 3507 1111 0000 3057 6681 w tytule przelewu wpisując wyrażenie „Wadium w przetargu nieograniczonym na Hurtowy zakup oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 a ust 1 Pzp. oraz posiadanie licencji na obrót paliwami płynnymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 par. 2 K.C.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upowaznienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Z pełnomocnictwa jw. wynikać musi wprost, że zostało ono udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednemu z nich lub innej osobie - do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach