Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
ul. Bialska 104/118 104/118
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
REGON: 00128105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: -
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Holtery - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
systemy holterowskie dla potrzeb Oddziału Kardiologii wg załącznika nr 1 pakiet 1 do 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wykonania zamówienia: 1. Zaoferowany sprzęt musi być dopuszczone do obrotu i użytkowania w służbie zdrowia . 2. Sprzęt fabrycznie nowy 3. Płatność: przelewem po dostawie i uruchomieniu, na podstawie f-ry VAT w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 4.Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5.Miejsce wykonania zamówienia: loco Oddział Kardiologii w siedzibie zamawiającego Stosownie do art. 22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia stosowne do art. 22, 24 i 44 ustawy PZP wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. koncesję , zezwolenia lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku gdy na prowadzenie działalności nie jest wymagana koncesja, zezwolenia lub licencja należy dołączyć stosowne oświadczenie. 2.3. Oświadczenia Wykonawcy wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ 2.3.1.nie zaleganiu z opłaceniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 2.3.2. niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 U pzp 2.3.3.niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 U pzp W przypadku spółki osobowej prawa handlowego wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników). W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków dotyczy zarówno poszczególnych wspólników jak i samej spółki. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien dostarczyć: 3.1. kserokopie dopuszczeń, rejestracji, deklaracji zgodności, certyfikatów na podstawie których oferowane asortyment jest dopuszczony do obrotu i używania w służbie zdrowia. 3.3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Załącznik nr 4 )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa kardiomonitora z wyposażeniem (zamówienie: TAM-474-PN/29-2016)
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa kardiomonitorów - II
Dodano: 2015-11-13 - dostawa kardiomonitorów - 2 sztuki (zamówienie: TAM-753-PN/46-2015)
Dodano: 2015-08-18 - DOSTAWA KARDIOMONITORÓW
Dodano: 2015-07-20 - dostawy części i wyposażenia do aparatów i urządzeń medycznych zamówienie: (TAM-221-PN/14-2015)
Dodano: 2015-04-01 - dostawa kardiomonitorów - 2 sztuki (zamówienie: TAM-66-PN/10-2015)
Dodano: 2015-02-17 - dostawa aparatów do pomiaru rzutu serca - 2 sztuki (zamówienie: TAM-851-PN/86-2014)
Dodano: 2014-12-09 - dostawa kardiomonitorów - 4 sztuki (zamówienie: TAM-847-PN/84-2014)
Dodano: 2014-12-09 - dostawa kardiomonitorów - 6 sztuk (zamówienie: TAM-599-PN/67-2014)
Dodano: 2014-10-14 - Dostawa zestawu do wykonywania prób wysiłkowych
Dodano: 2014-06-25