Przetargi.pl
Holowanie pojazdów na zlecenie KMP w Częstochowie

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Holowanie pojazdów na zlecenie KMP w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie, przemieszczanie i holowanie pojazdów i ich części zabezpieczonych do celów procesowych, pojazdów służbowych Policji - zleconych przez KMP Częstochowa lub każdą inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem KMP Częstochowa Zakres usług obejmuje dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek lub zaczepienie, transport pojazdu lub jego części na wskazany w zleceniu parking oraz wyładunek lub odczepienie, ustawienie pojazdu na parkingu i powrót do bazy. Ponadto należy uwzględnić ewentualny czas oczekiwania na miejscu zdarzenia oraz pozbieranie wszystkich przedmiotów wskazanych przez Zlecającego opisanych w protokole zdawczo-odbiorczym. Dodatkowo należy uwzględnić utrudnienia w szczególności takie jak: postawienie pojazdu leżącego na koła, załadunek pojazdu z poza pasa drogowego m.in. z rowu, zaklinowanego na drzewie, słupie lub z innym pojazdem, z terenu grząskiego lub z wody, z torowiska, z zablokowanym układem kierowniczym, a także usuwanie przeszkód mechanicznych m. in. odłączenie wału napędowego, odblokowanie hamulców, podpięcie hamulców, demontaż/montaż koła, użycie dodatkowych podpór naczepy oraz innych niewymienionych. W usługach dla pojazdów o DMC do 3,5 t Zamawiający nie dopuszcza użycia jakiegokolwiek sprzętu dodatkowego np. dźwigu lub wózka widłowego Wykonawca winien zapewnić gotowość świadczenia usług przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zakres terytorialny świadczenia usługi obejmuje teren administracyjny podległy Komendzie Miejskie Policji w Częstochowie (teren administracyjny miasta i powiatu). Wykonawca musi posiadać bazę sprzętu w granicach administracyjnych miasta Częstochowy. Ze względu na specyficzny rodzaj usług Zamawiający nie dopuszcza powierzenia usługi podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy PZP a w szczególności: 1.Posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późniejszymi zmianami) 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: posiadają w pełni sprawny sprzęt umożliwiający holowanie lub przewóz wszystkich kategorii pojazdów rozumiany jako dysponowanie co najmniej: trzy autolawety do transportu pojazdów o dmc. do 3,5t - w tym jedna autolaweta wyposażona w dźwig HDS jeden pojazd ciężkiej pomocy drogowej z wysięgnikiem hydraulicznym umożliwiającym transport każdego typu pojazdu. dźwig umożliwiający wykonanie specyficznych usług w grupie pojazdów powyżej 3,5 t. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia rozumiane jako posiadanie przez Wykonawcę aktualnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzeniem działalności Pomocy drogowej o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art.22 ust. 1 ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 3.Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym. 4.Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 złotych.. 5.Wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca potwierdzający posiadanie sprzętu wskazanego w pkt. IX 2 a SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, a w przypadku gdy Wykonawca dopiero będzie dysponował sprzętem również pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego potencjału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach