Przetargi.pl
GZWiK 3/2010 - Wykonywanie planowanych prac remontowych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, na przepompowniach ścieków oraz stacjach uzdatniania wody w Gminie Leszno.

Gminny Zakład Wodociagów i Kanalizacji w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-084 Leszno, Al. Wojska Polskiego 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 725 69 21 , fax. 0-22 725 81 90
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Wodociagów i Kanalizacji w Lesznie
    Al. Wojska Polskiego 21 21
    05-084 Leszno, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 725 69 21, fax. 0-22 725 81 90
    REGON: 01561061700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    GZWiK 3/2010 - Wykonywanie planowanych prac remontowych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, na przepompowniach ścieków oraz stacjach uzdatniania wody w Gminie Leszno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania planowanych prac remontowych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, na przepompowniach ścieków oraz stacjach uzdatniania wody w Gminie Leszno świadczona na rzecz zamawiającego w zakresie opisanym w siwz. Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. Ustawy, to jest: - posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi postępować wg zasad ustalonych w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: - dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego zakresie objętym zamówieniem (wyciąg z rejestru sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej), - podpisany wzór umowy z podaniem numeru telefonu kontaktowego, - wykaz pracowników zdolnych do wykonywania ww. prac wraz z kserokopiami uprawnień, - wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług o zakresie objętym zamówieniem, potwierdzonych referencjami z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorców, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. Oferta /załącznik nr 1/ powinna zawierać koszt wykonanian usługi z wyszczególnieniem: - cena brutto roboczogodziny 1 pracownika, - cena brutto jednej godziny pracy sprzętu podstawowego (koparko - ładowarki z operatorem), - cena brutto jednej godziny pracy samochodu ciężarowego, - cena brutto jednej godziny pracy samochodu dostawczego. Oferent powinien przedstawić zobowiązanie do podpisania umowy w czasie określonym przez Zamawiającego lecz nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania wyników postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach