Gminny Zakład Wodociagów i Kanalizacji w Lesznie ogłasza przetarg
- Adres: 05-084 Leszno, Al. Wojska Polskiego 21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 725 69 21 , fax. 0-22 725 81 90
- Data zamieszczenia: 2009-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Wodociagów i Kanalizacji w Lesznie
Al. Wojska Polskiego 21 21
05-084 Leszno, woj. mazowieckie
tel. 0-22 725 69 21, fax. 0-22 725 81 90
REGON: 01561061700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
GZWiK 3/2010 - Wykonywanie planowanych prac remontowych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, na przepompowniach ścieków oraz stacjach uzdatniania wody w Gminie Leszno. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania planowanych prac remontowych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, na przepompowniach ścieków oraz stacjach uzdatniania wody w Gminie Leszno świadczona na rzecz zamawiającego w zakresie opisanym w siwz. Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1. Ustawy, to jest: - posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi postępować wg zasad ustalonych w siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: - dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego zakresie objętym zamówieniem (wyciąg z rejestru sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej), - podpisany wzór umowy z podaniem numeru telefonu kontaktowego, - wykaz pracowników zdolnych do wykonywania ww. prac wraz z kserokopiami uprawnień, - wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług o zakresie objętym zamówieniem, potwierdzonych referencjami z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorców, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. Oferta /załącznik nr 1/ powinna zawierać koszt wykonanian usługi z wyszczególnieniem: - cena brutto roboczogodziny 1 pracownika, - cena brutto jednej godziny pracy sprzętu podstawowego (koparko - ładowarki z operatorem), - cena brutto jednej godziny pracy samochodu ciężarowego, - cena brutto jednej godziny pracy samochodu dostawczego. Oferent powinien przedstawić zobowiązanie do podpisania umowy w czasie określonym przez Zamawiającego lecz nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania wyników postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja, utrzymanie w ciągłym ruchu i usuwanie awarii przepompowni ścieków na terenie kompleksu wojskowego:Część I - Białobrzegi, Część II - Zegrze.
Dodano: 2016-07-26 - KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KOTŁOWNI GAZOWO - OLEJOWEJ NA TERENIE 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie prac związanych z konserwacją i przeglądami placów zabaw i obiektów rekreacyjnych będących w administrowaniu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, w latach 2016-2018.
Dodano: 2016-05-10 - Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Wołomin w 2016 r.
Dodano: 2016-04-12 - Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki
Dodano: 2016-04-05 - Konserwacja i eksploatacja instalacji fontanny i iluminacji na Placu Szembeka w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Dodano: 2016-03-16 - Mycie i konserwacja oraz odtworzenie zniszczonych modułów Miejskiego Systemu Informacji o patronach ulic i ważnych obiektach historycznych
Dodano: 2016-03-11 - Przeglądy obiektów, urządzeń i instalacji w SPZOZ w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-03-03 - WYKONANIE PRZEGLĄDU I KONSERWACJI WRAZ Z WYKONANIEM NAPRAW I USUNIĘCIEM AWARII BRAM PRZESUWNYCH, GARAŻOWYCH, SZLABANÓW WJAZDOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOG W ZEGRZU- ZP/102/2015
Dodano: 2016-01-29 - Konserwacja muzealiów na ekspozycję Muzeum Warszawy w ramach projektu pn. Modernizacja, konserwacja oraz digitalizacja obiektów zabytkowych siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w Warszawie
Dodano: 2016-01-21