Przetargi.pl
Grupowe ubezpieczenie życia i zdrowia pracowników MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz członków ich rodzin, w tym partnerów

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Korczaka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 642 045 , fax. 323 642 055
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
    ul. Korczaka 7
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 323 642 045, fax. 323 642 055
    REGON: 27366544600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Grupowe ubezpieczenie życia i zdrowia pracowników MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz członków ich rodzin, w tym partnerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ubezpieczeń grupowych pracowników MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz członków ich rodzin – współmałżonków (partnerów) i pełnoletnich dzieci w zakresie: 1) życia; 2) zdrowia i nieszczęśliwych wypadków; 3) świadczeń z tytułu pobytu w szpitalu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, w przypadku zaistnienia zmian, nieodzwierciedlonych w ww. dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy); 4. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy; 5. zezwolenie, decyzję lub inny dokument właściwego organu potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia; 6. ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do ubezpieczeń określonych w SIWZ; 7. formularz teleadresowy Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ). W celu wykazania spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć poniższe oświadczenia i dokumenty: zezwolenie, decyzję lub inny dokument właściwego organu potwierdzające uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, Wykonawca winien przedłożyć poniższe oświadczenia i dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, w przypadku zaistnienia zmian, nieodzwierciedlonych w ww. dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach