Przetargi.pl
Graficzne opracowanie 8 nowych wirtualnych wystaw tematycznych i przetworzenie 41 już istniejących wirtualnych wystaw tematycznych na potrzeby projektu „Wirtualna Małopolska”

Małopolski Instytut Kultury w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-233 Kraków, 28 Lipca 1943
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4221884, , fax. 12 4225562
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
    28 Lipca 1943 17c
    30-233 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4221884, , fax. 12 4225562
    REGON: 00027826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mik.krakow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Graficzne opracowanie 8 nowych wirtualnych wystaw tematycznych i przetworzenie 41 już istniejących wirtualnych wystaw tematycznych na potrzeby projektu „Wirtualna Małopolska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest graficzne opracowanie 8 (ośmiu) nowych wirtualnych wystaw tematycznych i przetworzenie 41 (czterdziestu jeden) już istniejących wirtualnych wystaw tematycznych na potrzeby projektu „Wirtualna Małopolska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79822500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji,warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2. Oferta powinna zawierać co najmniej: 1) Ofertę właściwą: 1.1) formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, w tym: - wskazanie łącznej ceny brutto za realizację pełnego zakresu zamówienia oraz składowych cen jednostkowych brutto: za opracowanie jednej nowej wirtualnej wystawy tematycznej oraz za przetworzenie jednej istniejącej wirtualnej wystawy tematycznej, zgodnie ze sposobem obliczenia ceny określonym w tym formularzu i w pkt XIV SIWZ, - określenie innych istotnych elementów zobowiązania, - wskazanie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców (jeżeli dotyczy), - wskazanie nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, którego dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego oraz wskazanie ich wartości bez kwoty podatku (wyłącznie w sytuacji gdy wybór oferty Wykonawcy prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług); 1.2.) stanowiący integralną część oferty Wykaz prezentacji w technologii HTML5 (na potrzeby oceny oferty w kryterium „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji wirtualnych wystaw tematycznych”) wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ. 2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. VII. 2 – 4 SIWZ; - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór: załącznik nr 4 do SIWZ); - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór: załącznik nr 3 do SIWZ); - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz dokumenty, które umożliwią Zamawiającemu ocenę czy Wykonawca polegający na zdolnościach innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w tym dokumenty określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (niniejsze tiret dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. - w celu wypełnienia obowiązków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt XX.2 SIWZ: oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SIWZ. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej w tiret pierwsze i drugie - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w powyżej w tiret drugie 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy); 5) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach