Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
- Data zamieszczenia: 2020-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Trzebnicka 33
50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 323 50 00, , fax. 71 323 50 02
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Górka Pafawag etap 3” - realizowany w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018 projekt nr 227 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja etapu 3 zagospodarowanie terenu Wzgórza Gajowickiego położonego (na działkach 2/34, 2/52, AM- 18, obręb Grabiszyn) między ul. Hallera i ul. Kruczą we Wrocławiu. W ramach etapu 3 przewidziano budowę ścieżki pieszo-rowerowej rozpoczynającej się u podnóża wzgórza, biegnącej wzdłuż nasypu kolejowego w kierunku północnym, do ul. Kruczej. Wzdłuż realizowanej ścieżki zaplanowano budowę i montaż oświetlenia typu parkowego oraz budowę placu pod zestaw do ćwiczeń typu street workout. Inwestycja ma na celu wzbogacenie istniejącej przestrzeni o dodatkowe elementy, które będą pełniły funkcje społeczną. W ramach zamówienia realizowany będzie ETAP B przedstawiony w dokumentacji projektowej pn.: „Zagospodarowanie Terenu Wzgórza Gajowickiego między ulica Kruczą a Hallera we Wrocławiu”, autorstwa AP Szczepaniak Sp. z o.o., Sp. komandytowa. Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywać sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych, CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych, CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni – tj. wykonywanie usług pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określają postanowienia SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. Szczegółowe informacje dla wykonawców, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów określają postanowienia SIWZ. 3. Szczegółowe informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określają postanowienia SIWZ 4. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych, w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych urządzeń równoważnych z wymogami/parametrami/danymi technicznymi zawartymi w dokumentacji przetargowej, Wykonawca składa: a) Zestawienie zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych - o ile Wykonawca chce zaproponować sprzęt równoważny (urządzenia – wyposażenia małej architektury, elementów oświetlenia), wg Załącznika nr 6 do SIWZ, wraz ze b) Stosownymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie wymagań/parametrów określonych przez Zamawiającego, w szczególności: karty techniczne, opisy, rysunki z opisem, etc. zaproponowanych urządzeń równoważnych, z których jasno wynikać będą oferowane parametry urządzeń równoważnych, o których mowa w Rozdziale III pkt 16 i 17 SIWZ. Dokumenty określone powyżej w lit. a) i lit. b) stanowią ścisłą treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie pomieszczeń wraz z instalacją zewnętrznego zbiornika na ciekły azot dla potrzeb Banku Komórek Krwiotwórczych oraz utworzenie Zakładu Inżynierii Genetycznej Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“
Dodano: 2021-03-09 - Dostosowanie pomieszczeń – Klinika Kardiologii i Klinika Chirurgii Serca
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie budynków Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego – COVID
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń w ramach alokacji klinik w budynku K wraz z wyposażeniem meblowym
Dodano: 2021-02-18 - Kompleksowe dostosowanie pomieszczeń na odpady medyczne w USK do wymogów aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975)wg Pakietów 1 i 2
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku L, FB, FA, H, K dla potrzeb gabinetów konsultacyjnych i pomieszczeń administracyjnych
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń wraz z instalacją zewnętrznego zbiornika na ciekły azot dla potrzeb Banku Komórek Krwiotwórczych oraz utworzenie Zakładu Inżynierii Genetycznej Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“
Dodano: 2020-12-18 - Remont i dostosowanie pomieszczeń dla Oddziału Ortopedii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w budynku FB IV piętro, ul. Borowska 213 w trybie „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“ – ponowienie postępowania DZP.242.325.2020
Dodano: 2020-11-19 - Dostosowanie pomieszczeń – Klinika Kardiologii i Klinika Chirurgii Serca
Dodano: 2020-11-12 - Kompleksowe dostosowanie pomieszczeń na odpady medyczne w USK do wymogów aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975) wg Pakietów 1 i 2
Dodano: 2020-11-02