Przetargi.pl
Gmina Łódź-Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty Centrum ul. Drewnowska 5 ogłasza przetarg nieograniczony w oparciu o art.39-46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 24.01.2004r (Dz.U. z 2004r. Nr.19 poz.177) na Świadczenie usług w zakresie sprząt

Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Centrum" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-002 Łódź, ul. Drewnowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6540019 , fax. 042 6547588
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Centrum"
    ul. Drewnowska 5 5
    91-002 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6540019, fax. 042 6547588
    REGON: 47204159400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.an-baluty-centrum.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gmina Łódź-Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty Centrum ul. Drewnowska 5 ogłasza przetarg nieograniczony w oparciu o art.39-46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 24.01.2004r (Dz.U. z 2004r. Nr.19 poz.177) na Świadczenie usług w zakresie sprząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości nieruchomości administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Bałuty Centrum stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa oraz nieruchomości prywatnych znajdujących się w zarządzie A.N.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, niezbędną wiedzę i potencjał techniczny,a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a potwierdzeniem jest odpis z właściwego rejestru i 2 szt. referencji. 2. Spełniają wymogi z Art.22 i nie podlegają wykluczeniu na podst. 24 ust.1 i ust.2 (upzp) - załącznik nr 4 3. Zatrudniają w swojej firmie na dzień składania ofert liczbę pracowników niezbędną do właściwej realizacji przedmiotu zamówienia minimum 12 pracowników w pełnym wymiarze czasu pracy- poza kadrą kierowniczą- potwierdzeniem jest oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu 12 lub więcej pracowników. 4. Posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Posiadają pozwolenie na świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi 6. Posiadają aktualne zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami 7. Posiadają umowę spółki w przypadku, gdy taka występuje. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi zatrudniać w swojej firmie, poza określonym wyżej minimum, taką liczbę pracowników,aby zapewnić w systemie ciągłym,przez czas trwania umowy, należyty stan sanitarno-porządkowy budynków, terenów zewnętrznych i zielonych, bez względu na panujące warunki atmosferyczne. Potwierdzeniem spełniania w/w warunków są oświadczenia wykonawcy oraz oryginały lub kserokopie zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie będą spełniać wyżej opisanych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: a) oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i ust.2 (upzp) z 29.01.2004r.(załącznik nr3) b) aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego objętego zakresem niniejszego zamówienia,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.22 i 24 (upzp) z dnia 29.01.2004r. (załącznik nr 3) d) aktualne zaświadczenia z właściwego organu podatkowego (Urząd Gminy, Urząd Skarbowy) oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzający odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) umowę spółki(umowa łącząca przedsiębiorców) f) zaświadczenie Prezydenta Miasta na świadczenie usług w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi. g) poświadczenie o ubezpieczeniu firmy od odpowiedzialności OC.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.an-baluty-centrum.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach