Przetargi.pl
Gmina Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B, 34-600 Limanowa

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 13 37
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 13 37
    REGON: 491892363
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gmina Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B, 34-600 Limanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pisarzowej. 1) Lokalizacja: Pisarzowa, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu schodów zewnętrznych do kuchni i obejmuje wymianę okładzin schodów z granitu płomieniowanego stopnice kolor szary gr 3 cm i polerowanego pozostałe elementy, dostosowanie drzwi do poziomu posadzki, impregnacja okładzin kamiennych. Remont schodów terenowych do boiska sportowego polegający na nadlaniu betonem klasy b-30, zazbrojenie siatką gr 3 mm, wykonanie balustrad, wykonanie wylewki zbrojonej siatką na podeście przed schodami , wykonanie wylewki cementowej na schodach zejście do piwnicy, wykonanie obróbek blacharskich i obłożenia ściany blachą trapezową, wykonanie drenażu, wykonanie izolacji przeciwwodnej, obłożenie schodów płytkami Gres antypoślizgowymi R-11, montaż balustrad i pochwytów do zejścia do piwnicy, wymian licowanie ścian płytkami, wymiana posadzki Gres wraz z cokolikami posadzka przy schodach do piwnicy. Wymiana zbutwiałych elementów więźby dachowej, wyprowadzenie przewodów kominowych ponad dach (zakończone na strychu) Remont schodów zewnętrznych (od strony frontowej) polegający na wymianie elem. kamiennych na betonowe zbrojone oraz montaż balustrad, rozebranie i ponowne ułożenie po zakończonych robotach kostki brukowej. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. 2. Zadanie częściowe nr 2. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Siekierczynie Nr 2. 1) Lokalizacja: Siekierczyna II, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem opracowania jest wykonanie remontu szkoły polegającego na malowaniu parteru i I piętra farbami emulsyjnymi oraz wykonanie lamperii farbami bezbarwnymi, obłożenie parapetów płytkami glazurowanymi, malowanie drzwi, wymiana podłóg z paneli -118.741 m2. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. 3. Zadanie częściowe nr 3. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wysokiem. 1) Lokalizacja: Wysokie, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem opracowania jest wykonanie remontu pomieszczenia na poddaszu- pracowni komputerowej polegający na obłożenie ścian i sufitów regipsem, wymiana posadzki panelowej, wymiana lamp oświetleniowych, wymiana grzejnika, wykonanie gładzi gipsowej, malowanie farbami emulsyjnym, wykonanie elewacji budynku gospodarczego -obłożenie styropianem, wykonanie tynków akrylowych, wymiana tablicy elektrycznej , wymiana rynien i rur spustowych, malowanie pokrycia dachowego, dostawa i montaż paneli ogrodzenia od strony drogi. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. 4. Zadanie częściowe nr 4. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Rupniowie. 1) Lokalizacja: Rupniów, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu węzła sanitarnego na I piętrze i obejmuje wymianę okładzin ścian z płytek glazurowanych, wymianę instalacji z urządzeniami, wymianę ścianek działowych, wymiana drzwi, wymiana posadzki, malowanie ścian i sufitów. Remontem objęto wymianę rynien i rur spustowych w starej części budynku, wymianę 6 szt. drzwi w przyziemu części rozbudowanej Remont korytarza przeznaczonego do okolicznościowych imprez, renowacja parkietu cyklinowanie lakierowanie parkietu 85,175 m 2 , wymiana listew przyściennych, malowanie farbami emulsyjnymi oraz wykonanie lamperii lakierem bezbarwnym. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. 5. Zadanie częściowe nr 5. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nowym Rybiu. 1) Lokalizacja: Nowe Rybie, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie posadzek z paneli podłogowych w salach lekcyjnych, bibliotece, sekretariacie, wykonanie posadzki na parterze w pomieszczeniu z korytarzem, wymiana fragmentu okładziny ścian w szatni, montaż śniegołapów na dachu, usunięcie nieszczelności dachu. Szczegółowy zakres robót budowlanych przedstawia przedmiar robót. 6. Zadanie częściowe nr 6. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaninie. 1) Lokalizacja: Kanina, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Wykonanie remontu jadalni wraz z komunikacją ,klatką schodową , wykonanie obłożenia ścian płytkami glazurowanymi, malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, wykonanie osłon na grzejniki. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. 7. Zadanie częściowe nr 7. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Młynnem. 1) Lokalizacja: Młynne, gmina Limanowa. 2) Główny zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oddziału zerowego, Polegającego na wymianie drzwi, wymianie posadzki, malowaniu pomieszczeń farbami emulsyjnymi, malowanie lamperii, uzupełnienie tynku. Ponadto remontem objęto wymianę posadzki na korytarzu I piętra. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar robót. UWAGI KOŃCOWE (dotyczące wszystkich zadań częściowych): Wszystkie roboty prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami BHP zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlanych (Dz.U. z 2003r, Nr 47, poz. 401) oraz w sposób nieuciążliwy dla właścicieli sąsiednich posesji, wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane, wszystkie wymiary podane w projekcie sprawdzić na budowie przed zamówieniem materiału, stosować wyłącznie materiały budowlane i wykończeniowe dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, podczas realizacji inwestycji, w razie uzasadnionej konieczności prowadzenia robót w rozbieżności z przyjętymi założeniami projektowymi, niezwłocznie skontaktować się z projektantem w celu dokonania niezbędnych korekt, a po zakończeniu prac budowlano-montażowych i terenowych, teren w obrębie budowy należy uporządkować.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w następujących wysokościach: 1) Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pisarzowej – 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). 2) Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Siekierczynie Nr 2 – 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) 3) Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wysokiem – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 4) Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Rupniowie – 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) 5) Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nowym Rybiu – 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) 6) Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaninie – 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100) 7) Zadanie częściowe nr 1. Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Młynnem – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 2. Łączna kwota wadium jaką należy wnieść w tym postępowaniu wynosi: 8.250,00 złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.03.2018 r do godz. 1100, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiającego (kwota wadium wpłynie na konto zamawiającego). Szczegółowy opis prawidłowego wniesienia wadium znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w zakładce: "Zamówienia publiczne i ogłoszenia".
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) następujących dokumentów: 1) Wstępne oświadczenie wykonawcy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, a) wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić, każdą stronę parafować, a na ostatniej złożyć czytelny podpis, opatrzony pieczęcią osoby upoważnionej, c) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp). 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, tylko jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego: a) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, b) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, c) zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5, d) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, e) wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, f) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. g) zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, i który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ppkt a-f, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. - dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, - wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), - w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa (tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. - w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w niniejszym podpunkcie, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: www.bip.malopolska.pl/uglimanowa w miejscu: „Wykaz złożonych ofert” informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5) Oświadczenie składa się w oryginalne w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie (pokój nr I na piętrze) Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B. 3. Wykonawca zobowiązany jest bezpośrednio przed podpisaniem umowy, złożyć zamawiającemu: 1) Jeden egzemplarz podpisanego kosztorysu ofertowego (na każde zadanie częściowe oddzielnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach