Przetargi.pl
Gmina Filipów.Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.04.2017r. do 30.09.2018r.

Urząd Gminy Filipów ogłasza przetarg

  • Adres: 16424 Filipów, ul. Garbaska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 696 081 , fax. 875 696 081
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Filipów
    ul. Garbaska 2
    16424 Filipów, woj. podlaskie
    tel. 875 696 081, fax. 875 696 081
    REGON: 53419600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gmina Filipów.Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.04.2017r. do 30.09.2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.04.2017r. do 30.09.2018r. do 59 punktów poboru (PPE) opisanych w Załączniku nr 1a i 1b o łącznym szacowanym wolumenie 716,70 MWh, z tego: 1)Dla potrzeb lokali i obiektów – 635,71 MWh (43 PPE) 2)Dla potrzeb oświetlenia drogowego – 80,99 MWh(16 PPE) Wskazane zużycie ma wyłącznie charakter szacunkowy. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%. 2.Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 grudnia 2004r. (Dz.U.2005r., nr 2, poz.6) w sprawie szczegółowych warunków przyłączania podmiotów do sieci elektroenergetycznych, ruchu i eksploatacji sieci, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. 3.Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 Elektryczność. 4.Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru od dnia 01.04.2017r. jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie obecnie obowiązującej umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 5.W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny. Zamawiający ma zawarte umowy dystrybucyjne na czas nieoznaczony. 6.Obowiązująca obecnie umowa na dostawy energii elektrycznej zawarta jest na czas oznaczony do dnia 31.03.2017r. i nie wymaga dodatkowego wypowiedzenia. 7.Zamawiający dysponuje tytułem prawnym do obiektów oraz posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./. 8.Stosowane okresy rozliczeniowe: jeden miesiąc 9.Obecnym dostawcą energii elektrycznej jest PGE Obrót S.A. 10.Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) – PGE Dystrybucja S.A. 11.Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia OSD umowy sprzedaży energii elektrycznej w imieniu własnym i zamawiającego. 12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 16.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie złotych trzy tysiące pięćset 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Ofert. 3.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1)Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3)Gwarancjach bankowych. 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 65 9367 0007 0020 0000 0156 0003 z dopiskiem: Wadium - Dostawa energii elektrycznej. 5.Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: 1)W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2)Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3)Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określić wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy.Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. 8.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach