Przetargi.pl
Gmina Dębnica Kaszubska. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r - II postępowanie

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ks. Antoniego Kani
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ks. Antoniego Kani 16a
    76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gmina Dębnica Kaszubska. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej do 47 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 307.310 kWh w okresie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r., z tego: Strefa I 247.530,00 Strefa II 59.780,00 Strefa III 0,00 2.Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru opisane zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną oraz w zakresie dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: a) posiadanie uprawnień w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. jeżeli wykonawca posiada ważną Koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz b) posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, tj. jeżeli wykonawca posiada ważną Koncesję w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, lub jeżeli wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, to posiada ważną Umowę dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się punkty poboru opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty (oraz Formularz Cenowy)musi być podpisany przez osobę/osoby upoważnione do działania w imieniu wykonawcy. 2. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie własne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg wzorca stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania (wg wzorca stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ), dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII pkt 5 i 12 oraz (o ile jest to niezbędne) pełnomocnictwo. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa Oświadczenia wg Załącznika 3 oraz 4 do SIWZ. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oferta (Formularz oferty wraz z Formularzem cenowym), Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 25a i 22a ust. 2 ustawy Pzp (wg Załącznika nr 3 oraz nr 4 do SIWZ) składane są w oryginale. 5. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę pełnomocnictwem, dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6. Dokumenty lub Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu MR, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach