Przetargi.pl
Głuchołazy - Przetarg nieograniczony na dostawe : Pakiet I - Produkty stosowane w inkontynencji i środki pielęgnacyjne, Pakiet II - Materiały opatrunkowe,

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach ogłasza przetarg

  • Adres: 48340 Głuchołazy, ul. Parkowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 391 847 , fax. 774 391 743
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach
    ul. Parkowa 9
    48340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 774 391 847, fax. 774 391 743
    REGON: 1064962600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zol-glucholazy.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głuchołazy - Przetarg nieograniczony na dostawe : Pakiet I - Produkty stosowane w inkontynencji i środki pielęgnacyjne, Pakiet II - Materiały opatrunkowe,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: Pakiet I 21.22.00.00-1 – Produkty stosowane w inkontynencji i środki pielęgnacyjne Pakiet II 33.14.00.00-3 - materiały opatrunkowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert na 2 pakiety, zastrzega jednak konieczność składanie ofert przez Wykonawców na całość asortymentu w danym pakiecie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33772000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo cenowy wg wzoru załącznika nr 2 i/lub 3 do SIWZ; Wypełnione i podpisane oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI SIWZ; Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach