Przetargi.pl
„Głęboka termomodernizacja obiektów oświatowych w Gminie Olecko” w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem dofinasowania.

Gmina Olecko ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 520 21 68, , fax. 87 520 25 58
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olecko
    Plac Wolności 3
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 520 21 68, , fax. 87 520 25 58
    REGON: 79067127700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Głęboka termomodernizacja obiektów oświatowych w Gminie Olecko” w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem dofinasowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: „Głęboka termomodernizacja obiektów oświatowych w Gminie Olecko” w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem dofinasowania. 2. Termomodernizacją w ramach niniejszego zamówienia objęte zostaną następujące budynki szkół na terenie Gminy Olecko: 1. Szkoła Podstawowa w Babkach Oleckich Babki Oleckie 12 19 – 400 OLECKO 2. Szkoła Podstawowa w Judzikach Judziki 5 19 – 400 Olecko 3. Szkoła Podstawowa w Gąskach Gąski 35 19 – 400 OLECKO 4. Szkoła Podstawowa nr 1 w Olecku Ul. Kościuszki 20 19 – 400 OLECKO 5. Szkoła Podstawowa nr 2 w Olecku Ul. Słowiańska 1 19 – 400 OLECKO 6. Szkoła Podstawowa nr 3 w Olecku Ul. Kolejowa 33 19 – 400 OLECKO Przedmiot zamówienia dzieli się na dwa etapy: a) Etap I, w ramach którego wykonawca: pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego dofinasowanie projektu; b) Etap II, w ramach którego wykonawca wykona dokumentację projektową, uzyska wymagane przepisami prawa pozwolenia, wykona roboty budowlane składające się na projektowaną termomodernizację budynków szkół, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziału. 3. Warunkiem przystąpienia do wykonania Etapu II przedmiotu zamówienia, jest pozyskanie finansowania na poziomie minimum 70% kosztów kwalifikowanych z dowolnej/dowolnych instytucji dofinansowujących (z zastrzeżeniem limitów wynikających z obwiązujących przepisów pomocy publicznej) w okresie trwania I Etapu. 4. Wynagrodzenie za wykonanie czynności w ramach Etapu I przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć progu 0,04% wartości wynagrodzenia za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. W przypadku wskazania w ofercie wyższej wartości do rozliczenia strony przyjmą maksymalną wartość wskazaną w zdaniu poprzednim. 5. Wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji projektowej nie może przekroczyć progu 5% wartości wynagrodzenia za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. W przypadku wskazania w ofercie wyższej wartości do rozliczenia strony przyjmą maksymalną wartość wskazaną w zdaniu poprzednim. 6. Zakres termomodernizacji poszczególnych budynków szkół został opisany w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. 7. Roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą m.in. w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działających placówek oświatowych. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią nieprzerwany dostęp do budynku oraz zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oświatowej oraz jej mienia. 8. Wykonawca zapewni w razie konieczności nadzór ornitologiczny i chiropterologiczny podczas realizacji robót budowlanych. 9. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 10. Szczegółowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu / sposobu realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy w sprawie zamówienia – Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 30 000 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się złożenie wadium nie później niż jeden dzień przed terminem składania ofert w celu wpływu na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (kwota wadium powinna znajdować się na koncie Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto PKO BP S.A. O/Ełk 86 1020 4724 0000 3202 0007 6422 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 5. Wykonawca składający wadium w formie innej niż w pieniądzu dołącza do oferty dokument w oryginale. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 9. Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie, zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z dokumentami o których mowa w pkt. 3 lit. „a” do „c” dotyczącymi tych podmiotów. 2. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć: a) Komplet dotyczących go dokumentów wymienionych w pkt. 3 lit. „a” do „c”(na wezwanie zamawiającego) b) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24. 4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach