Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg
- Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
- Data zamieszczenia: 2019-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
ul. Gminna 1
32-070 Czernichów, woj. małopolskie
tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
REGON: 53498300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wołowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji w ramach projektu pn. „Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Czernichów”, w szczególności budynku Szkoły Podstawowej w Wołowicach (do 2017 r. Zespołu Placówek Oświatowych w Wołowicach). 2. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 4. Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.1. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – ZIT. 3. W ramach zadania planuje się wykonać następujące roboty budowlane: 1) Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem - izolacja termiczna stropu pod nieogrzewanym poddaszem styropianem laminowanym płytami MDF gr. 20 cm; pow. 807,8 m2. 2) Wymiana stolarki okiennej na okna o U min = 0,9 W/m2K; (318,40 m2 PCV), 98 szt. 3) Budowa instalacji fotowoltaicznej - montaż 92 paneli fotowoltaicznych (149,04 m2) - (moduł PV min. 250WP). 4) Budowa instalacji wentylacji NW z rekuperatorem i agregatem wody lodowej. 5) Docieplenie ścian zewnętrznych nowego i starego budynku styropianem o I = 0,031 W/mK, gr.15 cm (915,6 m2), metodą lekką-mokrą. 6) Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi o U min = 1,3 W/m2K; 26,27 m2, 7 szt. 7) Ocieplenie dachów w sali gimnastycznej i przewiązki naturalną wełną mineralną (0,037 W/mK), gr. 15 cm; pow. 855,8 m2. 8) Budowa instalacji c.w.u. 9) Ocieplenie ścian cokołowych wraz z termo-hydroizolacją ścian fundamentowych poniżej gruntu styropianem (0,031 W/mK), gr. 10 cm, pow. 469,59 m2. 10) Ocieplenie ścian sali gimnastycznej i przewiązki styropianem (0,031 W/mK), gr. 12 cm, pow. 653,6 m2, metodą lekką mokrą. 11) Wymiana oświetlenia wbudowanego na w technologii LED - 210 opraw. 12) Kompleksowa wymiana instalacji c.o. - 82 punkty grzewcze - wraz z wymianą źródła ciepła na kotły gazowe kondensacyjne pracujące na potrzeby c.o., c.w.u., c.t. 2 kotły gazowe o mocy 100kW, 1 kocioł o mocy 85kW. 13) Rozbiórka elementów konstrukcji, rozebranie i montaż balustrady pochylni mocowanej do ściany, demontaż i montaż istniejących obróbek dachu, rozbiórka i montaż rynien. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty budowlane towarzyszące - niezbędne do wykonania prawidłowej termomodernizacji budynków. Wszystkie prace mają na celu uzyskanie parametrów zgodnych z WT 2021. 5. Roboty budowlane będą realizowane na funkcjonującym obiekcie, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości funkcjonowania budynków w okresie prowadzonych robót budowlanych, zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu. Organizacja robót musi uwzględniać zabezpieczenie prac przed użytkownikami. 6. Zadanie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z zapleczem budowy, 3) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, organizacją robót budowlanych przy ciągłej pracy obiektów, zabezpieczeniem terenu budowy, 4) dokumentację powykonawczą, w tym instrukcje eksploatacji urządzeń – 3 kpl., 5) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników, którzy będą obsługiwać urządzenia, 6) zabezpieczenie części budynku nie objętego zakresem robót przed zniszczeniem i dewastacją wynikającą z prowadzonych robót budowlanych w tym warunkami atmosferycznymi deszczem (zalaniem), śniegiem, wiatrem itp., 7) zapewnienie właściwego ogrzewania budynków w okresie grzewczym, tj. do dnia 30.04.2019 r. 8) zapewnienie udziału kierownictwa budowy (kierownika budowy oraz kierowników robót) w naradach koordynacyjnych, planowanych przynajmniej raz w każdym tygodniu, 9) w przypadku opóźnień w realizacji poszczególnych zadań lub etapów (zgodnie z harmonogramem) Zamawiający może zażądać od wykonawcy szczegółowego uzasadnienia oraz opracowania programu naprawczego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) projekt budowlany – załącznik 8 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 9 do SIWZ; 3) przedmiar robót – załącznik 10.1 i 10.2 do SIWZ; 4) audyt energetyczny – załącznik nr 11 do SIWZ; 5) pozwolenie na budowę oraz zgłoszenie robót budowalnych – załącznik nr 12.1-12.3 do SIWZ. 8. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiarami robót i charakterystyką; 4) dla warunkami pozwolenia na budowę nr AB.V.1.1119.2016 z dnia 17.10.2016 r.; 5) warunkami zgłoszenia robót budowlanych nr AB.V.6743.151.2016.SP z dnia 31.03.2016 r. oraz nr AB.V.6743.239.2016.SP z dnia 25.05.2016 r.; 6) warunkami innych decyzji administracyjnych wydanych dla niniejszych inwestycji; 7) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 8) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 9) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 9. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 11. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, dokumentacji rozruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tym nieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkie materiały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione w okresie gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20000,00 zł (dwadzieścia tysięcy 00/100 zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach przy ul. Jana Kilińskiego w miejscowości Rabka Zdrój
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź – II etap
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa 2182K.
Dodano: 2024-03-26 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa nr 2155K.
Dodano: 2024-03-26 - Rozbudowa drogi gminnej 510763K na odcinku I w km od 0+000,00 do km 0+107,19, budowa drogi gminnej w km od 0+107,19 do km 0+550,00 w miejscowości Oświęcim, Gmina Miasto Oświęcim
Dodano: 2024-03-26 - Budowa budynku lodowiska wraz z rozbudową i przebudową instalacji wewnętrznych oraz z budową miejsc parkingowych oraz z zagospodarowaniem terenu na dz. Nr 450/1, 455/5 obr. 5 Śródmieście.
Dodano: 2024-03-22 - Rozbudowa WDK w Czarnochowicach
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap V
Dodano: 2024-03-21 - Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana
Dodano: 2024-03-21