Gmina Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 32-852 Dębno, Wola Dębińska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
- Data zamieszczenia: 2021-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
Wola Dębińska 240
32-852 Dębno, woj. małopolskie
tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
REGON: 54035700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno – Publiczne Przedszkole w Łoniowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku Publicznego Przedszkola w Łoniowej w trybie zaprojektuj i wybuduj. Budynek znajduje się w Gminie Dębno na dz. nr ew. 333/10 w miejscowości Łoniowa, która stanowi własność Gminy Dębno. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) ETAP I - obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie prawomocnych wymaganych prawem decyzji oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego pozwolenia na budowę 2) ETAP II - obejmuje roboty termomodernizacyjne budynku. 3. W skład Etapu I wchodzi następujący zakres zadań: 1) Opracowanie kompletnego projektu budowlanego termomodernizacji na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym Zamówienia obejmującą: a) Projekt Budowlany – pełnobranżowy, opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 (Dz.U. 2020 poz. 1333 ) wraz z innymi opracowaniami wymaganymi dla uzyskania Pozwolenia na Budowę (w tym np. Plan BIOZ, operat wodno-prawny itd.) oraz uzyska wszelkie niezbędne dokumenty i uzgodnienia. Projekt budowlany winien być opracowany z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia projektu wstępnego. b) Dokumentację Wykonawczą (Projekty Wykonawcze) dla celów realizacji Robót. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego. Dokumentacja winna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również w Wymaganiach Zamawiającego. c) Dokumentację Powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i infrastruktury technicznej. d) Instrukcje dotyczące poszczególnych instalacji, e) Kompletną dokumentację niezbędną do uzyskania w imieniu pozwolenia na użytkowanie dla Obiektu Publicznego Przedszkola w Łoniowej 2) Uzyskanie, przed rozpoczęciem opracowywania dokumentacji projektowej, formalnego uzgodnienia przez Zamawiającego materiałów przedprojektowych w zakresie rozwiązań technologicznych, 3) Konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji projektowej dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów, tj. rozwiązań technologicznych, materiałowych, przy jednoczesnym założeniu, że zaprojektowane rozwiązania i materiały zapewnią minimalizację kosztów, wykonawca może zastosować, po uzgodnieniu z Zamawiającym, rozwiązania o lepszych parametrach technicznych od przewidzianych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. W przypadku wniesienia uwag do projektu przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ma obowiązek naniesienia stosownych korekt w złożonym projekcie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania uwag i przedłożenie Zamawiającemu poprawionego projektu. 4) Uzyskanie od Zamawiającego zatwierdzenia wszystkich elementów dokumentacji projektowej oraz w razie potrzeby – zatwierdzenia jej również przez właściwy organ administracji publicznej. 5) Opracowanie, skompletowanie i złożenie do właściwego organu kompletnego Wniosku o Pozwolenie na Budowę (wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami), a następnie pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia na Budowę. Wykonawca opracuje, skompletuje i złoży do właściwych organów również wszystkie inne niezbędne wnioski o pozwolenia i decyzje wymagane do skompletowania Wniosku o Pozwolenie na Budowę, jak też pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego takie pozwolenia i decyzje. Wykonawca wystąpi i pozyska przy tym w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE opinie, ekspertyzy i uzgodnienia niezbędne do uzyskania Pozwoleń na Budowę oraz niezbędne do uzyskania decyzji i pozwoleń poprzedzających Pozwolenie na Budowę 6) Pozyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE uzgodnienia, opinie, pozwolenia, decyzje administracyjne niezbędne do uruchomienia i eksploatacji Obiektu (Publiczne Przedszkole w Łoniowej), w tym w szczególności pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagane). W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie przy tym opracowanie i skompletowanie wniosków o wszelkie uzgodnienia, opinie, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne uzyskania decyzji na użytkowanie 7) Wykonanie dodatkowej dokumentacji uzupełniającą na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych zaistnieje taka okoliczność. 8) Wykonawca przygotuje dokumentację projektową w formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno–Użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1129), 9) Wykonawca dostarczy Dokumentację Projektową Publicznego Przedszkola w Łoniowej do siedziby Zamawiającego w następującej ilości: a) dwóch opieczętowanych kompletów Projektu budowlanego, zatwierdzonego przez organ wydający pozwolenie na budowę lub rozbiórkę oraz dwa egzemplarze w wersji elektronicznej (ponadto Wykonawca winien Wykonać minimum 4 egzemplarze projektu budowlanego w celu złożenia z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę oraz jeden egzemplarz dla Inspektora), b) czterech kompletów Dokumentacji Wykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety w wersji elektronicznej, c) czterech kompletów Dokumentacji Powykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety wersji elektronicznej 10) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: a) rysunki, schematy, diagramy, itp. – format dwg. b) opisy, zestawienia, specyfikacje, itp. – format doc, xls. c) harmonogramy, itp. – format mpp. d) uzgodnienia, decyzje, itp. – format pdf. Ponadto w wersji elektronicznej, w formacie pdf, winny zostać zapisane skany oryginału Projektu Budowlanego oraz innych dokumentów składanych przez Wykonawcę w celu uzyskania decyzji administracyjnych. Skany winny być tożsame z oryginałami, tj. zawierać winny niezbędne podpisy i pieczęcie. Wszystkie przekazywane dokumenty w formie elektronicznej, wytworzone przez Wykonawcę muszą posiadać możliwość edytowania, drukowania i zapisywania. Wymóg ten nie dotyczy uzgodnień, decyzji itp. uzyskanych przez Wykonawcę od odpowiednich władz, organów. Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej zostanie przekazana w formie zapisu na płytach CD/DVD lub innym nośniku akceptowanym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 4. W skład Etapu II wchodzi następujący zakres zadań: 1) Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Publicznego Przedszkola w Łoniowej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zgodnie ze sztuką budowlaną obejmujące: a) W modernizacji centralnego ogrzewania - demontaż istniejącego kotła - demontaż systemu kominowego - montaż głównego kotła kondensacyjnego dwufunkcyjnego - montaż dedykowanego do kotłów systemu spalinowego - modernizacja orurowania, pomp, armatury w obrębie kotłowni na potrzeby instalacji nowego gazowego kotła kondensacyjnego - montaż systemu uzdatniania wody - próbki instalacji elektrycznej w celu podłączania nowych urządzeń - przeprowadzanie prób i testów przed rozruchem kotłowni, - montaż liczników energii umożliwiających opomiarownie instalacji - zastosowanie automatyki poglądowej w węźle cieplnym - wymiana grzejników zaworów termostatycznych b) modernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody uzykowej - wymiana źródła ciepła na cwu - montaż nowego zasobnika c) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm i o współczynniku przeprowadzenia ciepła niższym bądź równym 0,033 W/(m•K). d) ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną bądź watą szklaną o współczynniku przewodzenia niższym bądź równym 0,040 W/(m•K) i o grubości 25 cm e) wymiana stolarki drzwiowej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/(m2 •K) f) wymiana istniejących opraw na oprawy ze źródłami światła typu LED 2) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z praw oraz wymogów Programu Funkcjonalno-Użytkowego, umożliwiających eksploatację obiektów oraz instalacji 3) Uzyskanie decyzji o pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagana) lub zgłoszenia zakończenia robót. 4) Przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń w zakresie remontu łazienki grupy III, malowania pomieszczeń grupy IV oraz modernizacja budynku żłobka w zakresie zadaszenia istniejącego tarasu i piętra przy grupie I
Dodano: 2024-07-07 - „Budowa budynku garażowo-gospodarczego ( wiaty na autobus szkolny i pojazdy do nauki jazdy) w ZSCKR w Hańczowej”.
Dodano: 2024-07-04 - Budowa i modernizacja strefy rekreacyjno-sportowej przy ul. Jodłowej w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2024-07-04 - Remont drogi gm.nr292644K Świdnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. Świdnik, Gm. Łososina Dolna
Dodano: 2024-07-01 - Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. Stanisława Pigonia 2
Dodano: 2024-07-01 - Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
Dodano: 2024-06-30 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28