Przetargi.pl
Głęboka termomodernizacja budynków mieszkalnych Siedleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej” dotycząca budynków położonych w Siedlcach przy ulicach: Żytnia 26, Sokołowska 77, Sokołowska 79

Siedlecka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. + 48 25 632 50 73
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Siedlecka Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Siedlcach
    ul. 3 Maja 28
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. + 48 25 632 50 73
    REGON: 710256483
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssm.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka termomodernizacja budynków mieszkalnych Siedleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej” dotycząca budynków położonych w Siedlcach przy ulicach: Żytnia 26, Sokołowska 77, Sokołowska 79
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest „Głęboka termomodernizacja budynków mieszkalnych Siedleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej” dotycząca budynków położonych w Siedlcach przy ulicach: Żytnia 26, Sokołowska 77, Sokołowska 79. 2.2 Prace przewidziane dla każdego z budynków obejmują: a) Budynek ul. Sokołowska 77: ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu wentylowanego, stropu nad piwnicami; modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (montaż zaworów termostatycznych) i instalacji c.o (montaż zaworów podpionowych automatycznej regulacji, wymiana głowic termostatycznych , uzupełnienie brakujących zaworów, regulacja); b) Budynek ul. Sokołowska 79: ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu wentylowanego, stropu nad piwnicami, modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (montaż zaworów termostatycznych) i instalacji c.o (montaż zaworów podpionowych automatycznej regulacji, wymiana głowic termostatycznych, uzupełnienie brakujących zaworów, regulacja); c) Budynek ul. Żytnia 26: ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu wentylowanego, stropu nad piwnicami, modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (montaż zaworów termostatycznych) i instalacji c.o (montaż zaworów podpionowych automatycznej regulacji, wymiana głowic termostatycznych, uzupełnienie brakujących zaworów, regulacja); 2.3 Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu Harmonogramu szczegółowego realizacji inwestycji, zwanego dalej „Harmonogramem” nie później niż 3 dni robocze po podpisaniu umowy, jak również jego aktualizacji na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od dnia otrzymania takiego żądania. Wykonawca powinien sporządzić harmonogram w oparciu o załącznik nr 9 do SIWZ. Jeżeli przedstawiony Harmonogram lub jego aktualizacja nie będą odpowiadały Zamawiającemu, Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w nich zmian wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ocenie Wykonawcy wskazania Zamawiającego będą nieprawidłowe, powinien o tym powiadomić Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania wskazań, z podaniem uzasadnienia prezentowanego stanowiska. 2.4 Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu 5 dni po podpisaniu umowy kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiary stanowiące załączniki do SIWZ (kosztorys powinien być odrębny dla każdej roboty, czyli ilość kosztorysów powinna odpowiadać liczbie dokumentacji technicznych). Załączone do SIWZ przedmiary mają charakter pomocniczy. Jeżeli Wykonawca uzna, iż przedmiary nie obejmują pewnych robót wymaganych w dokumentacji technicznej jest zobowiązany uzupełnić kosztorys o brakujące pozycje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości a) w przypadku składnia oferty na część I w wysokości 20 000 złotych b) w przypadku składnia oferty na część II w wysokości 25 000 złotych c) w przypadku składnia oferty na część III w wysokości 60 000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać́ w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach