Przetargi.pl
„Głęboka modernizacja energetyczna wybranych budynków użyteczności publicznej w Mieście i Gminie Uzdrowiskowej Muszyna”

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 714 009 , fax. 184 777 921
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184 714 009, fax. 184 777 921
    REGON: 49189306100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Głęboka modernizacja energetyczna wybranych budynków użyteczności publicznej w Mieście i Gminie Uzdrowiskowej Muszyna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna wybranych budynków użyteczności publicznej w Mieście i Gminie Uzdrowiskowej Muszyna” 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 – Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty 45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych związanych z modernizacją trzech budynków użyteczności publicznej, obejmujących: Zadanie nr 1: Modernizacja energetyczna budynku świetlicy wiejskiej w Andrzejówce, polegająca na: a) modernizacji ścian i stropów; b) modernizacji stolarki okiennej i drzwiowej; c) robotach budowlanych związanych z częścią gospodarczą budynku. Zadanie nr 2: Modernizacja energetyczna budynku szkoły podstawowej w Jastrzębiku, polegająca na: a) modernizacji ścian i stropów; b) modernizacji stolarki okiennej i drzwiowej; Zadanie nr 3: Modernizacja energetyczna budynku przedszkola w Szczawniku, polegająca na: a) modernizacji ścian i stropów; b) modernizacji stolarki drzwiowej; 2) Zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na dz. ewid. nr : 123/1 (obr. ewid. 0003 Jastrzębik), 282/1 (obręb ewid. 0007 Szczawnik) oraz 291 (obręb ewid. 0001 Andrzejówka). 3) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja trzech budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie Gminy Muszyna: Budynek Szkoły Podstawowej w Jastrzębiku, Budynek Świetlicy w Andrzejówce i Budynek przedszkola w Szczawniku. 4) W ramach projektu planuje się następujące działania: a) modernizacja energetyczna budynku w Andrzejówce, w ramach której zmodernizowane zostaną także ściany i stropy oraz stolarka okienna i drzwiowa w celu uzyskania odpowiednich współczynników przenikania ciepła, zgodnych z obowiązującymi przepisami b) modernizacja energetyczna budynku w Jastrzębiku obejmująca modernizację ścian, stropów, stolarki okiennej i drzwiowej w celu uzyskania odpowiednich współczynników przenikania ciepła, zgodnych z obowiązującymi przepisami, c) modernizacja energetyczna budynku w Szczawniku obejmująca modernizację ścian, stropów, stolarki i drzwiowej w celu uzyskania odpowiednich współczynników przenikania ciepła, zgodnych z obowiązującymi przepisami, 5) Charakterystyczne parametry oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz rysunki architektoniczno-budowlane. 6) Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 5. Założenia: a) Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. b) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi. c) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. d) Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności wymaganych dla dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie nr 2: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie nr 3: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 I 1240.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35880900052001000006480003 z dopiskiem: wadium dla przetargu „Głęboka modernizacja energetyczna wybranych budynków użyteczności publicznej w Mieście i Gminie Uzdrowiskowej Muszyna” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach