Gmina Chrzanów ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
REGON: 276257943 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakladka: Urzad Miejski/zamowienia publiczne)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Głęboka modernizacja energetyczna wybranych budynków użyteczności publicznej Gminy Chrzanów, w tym SP5, SPL, PS11, PSB, ŻM”– wymiana pokrycia dachowego budynku Przedszkola Samorządowego w Balinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Głęboka modernizacja energetyczna wybranych budynków użyteczności publicznej Gminy Chrzanów, w tym SP5, SPL, PS11, PSB, ŻM”– wymiana pokrycia dachowego budynku Przedszkola Samorządowego w Balinie. 2. Zakres robót do wykonania: a) demontaż instalacji odgromowej, b) usunięcie rynien i rur spustowych, c) usunięcie istniejącego pokrycia dachu, d) usunięcie deskowania pod pokryciem, e) wymiana uszkodzonych elementów więźby f) naprawa ewentualnych uszkodzeń kominów w okolicach przejścia przez pokrycie dachu, g) montaż wysoko przepuszczalnej foli dachowej, h) montaż nowych kontrłat i łat pod wybrany materiał pokrycia, i) montaż nowego pokrycia dachu – blacha trapezowa ok. 504 m2, j) montaż rynien, k) wykonanie nowych obróbek wokół kominów oraz pozostałych obróbek blacharskich, l) montaż instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik 1a do SIWZ. UWAGA: Prace związane z remontem dachu na budynku Przedszkola Samorządowego w Balinie będą skoordynowane z termomodernizacją budynku, ponieważ elementy przedmiaru nr 1.20 KNRW 202/531/4 Rury spustowe z PVC, Fi 110 mm oraz nr 1.22 KNRW 508/607/3 Montaż przewodów odprowadzających intsalacji odgrowoej na budynkach, podłoże z cegły, mechanicznie wykonanie otworów, pręt Fi 10 mm, roboty w budowli na wysokości 4-12 m będą wykonywane w ramach termomodernizacji budynku. Nie należy ich doliczać do wyceny robót budowlanych związanych z wymianą dachu. 3. Obowiązki Wykonawcy określono szczegółowo w § 5 projektu umowy. 4. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do posiadania - przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do upływu terminu określonego w rozdz. VIII SIWZ) - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 100.000,00zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 1.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych wraz z dostosowaniem klatki schodowej do wymogów p.poż w budynku ZSTI przy ul. Matejki 11 w Mszanie Dolnej na potrzeby utworzenia BCU”.
Dodano: 2024-07-15 - Adaptacja pomieszczeń Klubu Karlik w budynku DS Alfa przy ul. Reymonta 17 w Krakowie na potrzeby Samorządu Studenckiego AGH w Krakowie - DE-dzp.272-242/24
Dodano: 2024-05-22 - ,,Remont drogi na Wzgórze Wawelskie od ul. Kanoniczej do Bramy Herbowej wzdłuż muru cegiełkowego oraz od Bramy ... pełna nazwa zamówienia znajduje się w sekcji IX pn.: "Pozostałe Informacje "
Dodano: 2024-02-03 - wykonanie remontu przegród zewnętrznych w budynku użytkowanym przez Warsztat Terapii Zajęciowej „Muminki” we Wrocławiu Fundacji im. Brata Alberta
Dodano: 2023-12-17 - wykonanie remontu przegród zewnętrznych w budynku użytkowanym przez Warsztat Terapii Zajęciowej „Wspólnota” we Wrocławiu Fundacji im. Brata Alberta
Dodano: 2023-12-17 - Modernizacja i ulepszenie pomieszczeń na parterze budynku „B” przy ul. św. Łazarza 14
Dodano: 2023-10-19 - Remont schodów północnych do budynku D-13 AGH w Krakowie - KC-zp.272-562/23
Dodano: 2023-09-27 - Remont i adaptacja pomieszczeń w budynku DS17 Arkadia przy ul. Tokarskiego 6 w Krakowie na pomieszczenia socjalne - KC-zp.272-495/23
Dodano: 2023-09-15 - „Przebudowa ul. Ks. Nowaka w Roczynach ” w ramach zadania pn.: Przebudowa dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Andrychów
Dodano: 2022-11-23 - „Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Jurków, Tymowa, Tworkowa”
Dodano: 2021-02-22