Przetargi.pl
Głęboka modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkoły Podstawowej Nr 2 im. J. Słowackiego w Starym Sączu

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkoły Podstawowej Nr 2 im. J. Słowackiego w Starym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zawiązanych z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 im. J. Słowackiego w Starym Sączu w oparciu o projekty budowlane opracowane przez: ARS-AREA Pracownia Projektowa Marta Tokarczyk – Wierzbicka, F.U.H. DIMA-TERM Bogdan Kmak, ISE Andrzej Hodakowski oraz wydane przez Starostę Nowosądeckiego Zaświadczenie, znak: BUD.6743.2546.2019 z dnia 2 grudnia 2019 r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w przedmiocie przystąpienia do wykonania robót budowlanych jw., warunki określone w decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie z dnia 26 listopada 2020 r., zanak ST-II.6401.29.2020.IW oraz na zasadach określonych w SIWZ. Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4 Regionalna Polityka energetyczna Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SPR. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: renowację elewacji frontowej z detalami architektonicznymi, wykonanie izolacji termicznej pozostałych ścian zewnętrznych, wykonanie izolacji termicznej ścian piwnic (cokoły - bez ściany frontowej), wykonanie izolacji termicznej stropów nad ostatnią kondygnacją, wymianę rynien i rur spustowych oraz wymianę obróbek blacharskich, wymianę stolarki drewnianej: okiennej (1 szt.), drzwiowej (1 szt.), przebudowę kotłowni gazowej – wymiana kotłów gazowych na kotły kondensacyjne gazowe (pracujące w „kaskadzie”) wraz z armaturą i osprzętem oraz przebudowę instalacji elektrycznej na potrzeby technologii kotłowni. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objęty zamówieniem określa dokumentacja techniczna (Załącznik nr 8 do SIWZ), w szczególności projekty budowlane oraz STWiOR. 4. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia – minimum 60 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Z uwagi na to, iż roboty realizowane będą w budynku szkoły, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlano-montażowych w taki sposób, aby możliwe było bezpieczne użytkowanie budynku. Mając na uwadze charakter wykonywanej przez Użytkownika budynku pracy, Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać z Użytkownikiem terminy realizacji robót mogących zakłócać funkcjonowanie obiektu w szczególności robót powodujących nadmierny hałas i zapylenie. W odniesieniu do modernizacji kotłowni, Zamawiający zaleca aby prace te były prowadzone w okresie poza sezonem grzewczym. 6. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy i zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, b) prowadzenie robót budowlanych przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej oraz zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy, w szczególności w zakresie wskazanym w pkt. 8 poniżej, c) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, zagospodarowania lub usunięciem powstałych odpadów zgodnie z wymogami prawa, pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – jeżeli dotyczy, d) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych oraz pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych w tym uzyskania wszelkich niezbędnych dokumentów. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: • wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych, • wykonanie tynków, malowania, • wykonanie instalacji elektrycznych, gazowych oraz wod-kan, • wykonanie robót budowlano-montażowych docieplenia ścian i stropu, • wykonanie robót budowlano-montażowych technologii kotłowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach