Przetargi.pl
Głęboka kompleksowa modernizacja energetyczna budynków publicznych Gminy Ujazd tj. Publicznego Przedszkola w Starym Ujeździe

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47143 Ujazd, ul. Sławięcicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19
    47143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka kompleksowa modernizacja energetyczna budynków publicznych Gminy Ujazd tj. Publicznego Przedszkola w Starym Ujeździe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją energetyczną budynku Publicznego Przedszkola w Starym Ujeździe wraz z robotami towarzyszącymi zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania inwestycyjnego pn.: „Głęboka kompleksowa modernizacja energetyczna budynków publicznych Gminy Ujazd tj. Publicznego Przedszkola w Starym Ujeździe” 2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa niniejsza SIWZ oraz dokumentacja projektowa. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w oparciu o dokumentację projektową , w szczególności: 3.1. PRZEBUDOWA DACHU WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W PIWNICY I W PLANIE ZAGOSPODAROWANIA obejmuje: likwidację istniejących lukarn, wymiana przegnitych elementów konstrukcji dachu, wymiana pokrycia dachu, wysunięcie okapu dachu, docieplenie dachu wełną mineralną, docieplenie stropu nad poddaszem nieużytkowym wełną mineralną, oddzielenie konstrukcji nośnej dachu od pomieszczeń sufitem podwieszonym, montaż okien połaciowych, wykonanie obróbek blacharskich, wymiana rur spustowych i rynien, zasypanie istniejących schodów na skarpie, skucie murków istniejącego bunkra wystających ponad teren, zabezpieczenie skarpy geokratą, demontaż studzienek przy oknach piwnicznych, remont schodów przy wejściu głównym, rozbiórka murku przy płocie zewnętrznym, wykonanie schodów terenowych do piwnicy, wykonanie dojścia do schodów do piwnicy, utwardzenie nawierzchni z kostki pomiędzy wejściem głównym do budynku, wymiana okien piwnicznych, zamurowanie otworu drzwiowego w celu wykonania otworu okiennego, montaż naświetli systemowych przy oknach piwnicznych, wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku, montaż ogrodzenia panelowego w miejsce skutego murku, wykonanie nowego płotu z siatki z tyłu budynku wraz z furtką 3.2. ROBOTY ZEWNĘTRZNE – ELEWACYJNE ZWIĄZANE Z TERMOMODERNIZACJĄ obejmują: demontaże nawy przedszkola, godła, lamp zewn., parapetów, stolarki okiennej, stolarki drzwiowej, rynien, rur spustowych i Geigerów, demontaż instalacji odgromowej, okładziny drewnianej, skucie głuchych tynków, głuchego kamienia, podmurowanie okien w piwnicy, skucie ozdobnego obrzeża przy drzwiach, montaż nowej stolarki okiennej, uzupełnienie tynków ścian fundamentowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, izolacji cieplnej, izolacji z folii kubełkowej, wykończenie cokołu tynkiem mineralnym z posypką, wykończenie ścian tynkiem silikonowym, remont drzwi zewnętrznych-wejście główne, montaż nowych drzwi do piwnicy, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, nowych parapetów, remont skrzynek przyłączowych, montaż nowych rynien, rur spustowych i Geigerów, nowych elementów elewacyjnych- godło i nazwa przedszkola, montaż lamp zewnętrznych. 3.3. ROBOTY ZEWNĘTRZNE – ZWIĄZANE Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU obejmują: zasypanie schodów na skarpie oraz pozostałe roboty opisane w pkt.3.1 3.4. ROBOTY WEWNĘTRZNE – REMONT BUDYNKU TJ. PIWNICA, obejmuje: demontaż parapetów wewnętrznych, zerwanie desek z posadzek, skucie posadzki betonowej, demontaż linoleum, skucie płytek w holu i na schodach, zasypanie obniżenia w pomieszczeniu, skucie głuchych tynków ok.30%, wykonanie posadzki na gruncie, wykonanie wylewki zbrojonej, wykonanie izolacji poziomej z folii w płynie, wykonanie nowych tynków, przecierka istniejących tynków na ścianach i suficie, montaż parapetów wewnętrznych, wykończenie posadzek i schodów płytkami gresowymi, malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej. UWAGA* w pomieszczeniu pompy ciepła po wykonaniu wszystkich warstw posadzkowych jego wysokość musi wynosić min.200 cm; PARTER obejmuje: demontaż parapetów wewnętrznych, skucie płytek w łazience, zerwanie starych wykładzin podłogowych, demontaż obudów kaloryferów, demontaż pieca węglowego w pomieszczeniu kuchni, uzupełnienie posadzki pod piecem, montaż parapetów, wykończenie posadzek w kuchni i łazience płytkami gresowymi, malowanie schodów i poręczy drewnianych, malowanie lamperii, ścian i sufitów, wymiana wykładzin zmywalnych na nowe wraz z ich montażem, remont drzwi; PODDASZE NIEUŻYTKOWE obejmuje: demontaże parapetów, lukarn ze ściankami, ścianek działowych przy dachu celem dostępu do dachu i wykonania izolacji, rozebranie stropu podwieszonego na skosach dachu, demontaż trzciny i stropu podwieszonego, skucie głuchych tynków, zerwanie tapet w łazience, wykonanie stropu segmentowego EI30, wykonanie nowych tynków, przetarcie istniejących tynków, montaż parapetów, remont podłóg z desek z wymianą ok.20% desek, remont drzwi, likwidacja schodów drabiniastych na strych, montaż włazu EI 30 na strych ze schodami składanymi, malowanie ścian, wyłożenie posadzki płytą OSB NRO, wykończenie podłóg wykładziną zmywalną, płytkowanie ścian łazienki i posadzki, STRYCH obejmuje: rozebranie podłogi z desek, usunięcie polepy, impregnacji konstrukcji wraz z deskami do NRO oraz grzybobójczo, montaż izolacji przeciwwilgociowej, ocieplenie stropu wełną mineralną, wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej, wykonanie deskowania ażurowego zaimpregnowanego grzybobójczo i NRO, otynkowanie komina. 3.5. ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELEKOMUNIKACYJNE obejmują: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, odgromowej, montaż nowej instalacji elektrycznej obiektu, zasilanie projektowanych urządzeń elektrycznych, wykonanie nowej instalacji odgromowej, montaż nowych instalacji telekomunikacyjnych, zasilania pompy ciepła. 3.6. ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM GRUNTOWEJ POMPY CIEPŁA, INSTALACJI CHŁODNICZEJ, WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GRZEJNIKOWEJ I INSTALACJI WOD-KAN Z UWZGLĘDNIENIEM WYMIANY PRZYBORÓW SANITARNYCH obejmują: wykonanie górnego i dolnego źródła gruntowej pompy ciepła, instalację chłodniczą sali zabaw, wymianę wewnętrznej instalacji grzejnikowej, wymianę wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej z uwzględnieniem wymiany przyborów sanitarnych. 3.7. WYKONANIE CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU ( w terminie do 30.11.2018 r. ) 3.8. Dodatkowo wymaga się od Wykonawcy aby w cenie oferty ujął wyposażenie pomieszczenia kuchennego w elementy takie jak: 1) kuchnia elektryczna : Klasa energetyczna min A Napięcie zasilania 230V, 400V PŁYTA GRZEWCZA Typ płyty grzewczej elektryczna Punkty grzewcze 4 pola PIEKARNIK Typ piekarnika elektryczny Pojemność min 55 litrów 2) zmywarka uniwersalna z funkcją wyparzania (tzw. zmywarko-wyparzarki) przeznaczona do mycia i wyparzania naczyń oraz szkła, z zasilaniem dostosowanym do warunków instalacyjnych w budynku przedszkola, Zamawiający nie stawia warunków w zakresie technicznym, musi ona być jednak prosta w obsłudze oraz oszczędna pod względem ekonomicznym w użytkowaniu. Wykonawca powinien zakupić i zamontować takie urządzenie aby spełniało min wymogi dla tego typu obiektów (przedszkole publiczne – do 35 dzieci), którego serwis jest łatwo dostępny a ewentualne naprawy lub części zamienne mało kosztowne 3) zlewozmywak gastronomiczny nierdzewny dwukomorowy wolnostojący z funkcjonalną półką o min. wymiarach 1200x600x850 mm Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Budynek przedszkola jest obiektem wolnostojącym, o dwóch kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczonym. Budynek o rzucie prostokąta, z dachem dwuspadowym. Obiekt wykonano w technologii tradycyjnej murowanej, więźba dachowa drewniana, kryta dachówką. Budynek pełni funkcję edukacyjną. Na parterze zlokalizowane są pomieszczenia związane z tą funkcją. Na poddaszu część pomieszczeń wykorzystywana jest do celów magazynowych. Strych nie jest użytkowany. W budynku znajduje się jeden oddział przedszkolny. Parter i piętro ogrzewane są z własnej kotłowni węglowej. Ciepła woda użytkowa przygotowywana jest za pomocą elektrycznych ogrzewaczy. · Powierzchnia zabudowy – 130,65 m2; · Powierzchnia użytkowa budynku – 250,4 m2; · Powierzchnia całkowita – 398,0 m2; · Kubatura – 1090,95 m3; Ponadto Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji w szczególności dla robót dla których uzyskano decyzję pozwolenie na budowę nr 58/18 (atesty, deklaracje zgodności, kosztorys powykonawczy, pomiar geodezyjny powykonawczy, itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 zł (czternaście tysięcy i 0/100 zł) zgodnie z zapisami pkt.11 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które składają się na ofertę: 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ – należy dołączyć do oferty 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ; zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ – należy dołączyć do oferty w oryginale 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ – należy dołączyć do oferty , w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku przedstawiającym zbiorcze zestawienie ofert, na swojej stronie internetowej: http://bip.ujazd.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach