Przetargi.pl
Geodezyjne prace przygotowawcze, klasyfikacja gruntów oraz wytyczenie granic działek ewidencyjnych dla Nadleśnictwa Dobieszyn w 2017 r.

Nadleśnictwo Dobieszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26804 Stromiec, Dobieszynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6195139, 6195379 , fax. 048 6195139, 6195379
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dobieszyn
    Dobieszynek 7
    26804 Stromiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6195139, 6195379, fax. 048 6195139, 6195379
    REGON: 67008077300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dobieszyn.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Geodezyjne prace przygotowawcze, klasyfikacja gruntów oraz wytyczenie granic działek ewidencyjnych dla Nadleśnictwa Dobieszyn w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: A. W skład części zamówienia wchodzą następujące opracowania: a) Uzgodnienie numeracji za ewidencyjnych pomiędzy bazą SILP nadleśnictwa a bazami PODGiK; b) Uzgodnienie powierzchni całkowitej działek ewidencyjnych oraz wchodzących w ich skład klasoużytków gruntowych pomiędzy bazą SILP nadleśnictwa a bazami PODGiK w formie zestawienia według adresu administracyjnego i leśnego; c) Opracowanie wykazu rozbieżności pomiędzy danymi z EGiB, a danymi ewidencyjnymi nadleśnictwa w formie zestawienia (weryfikacja klasoużytków gruntowych - konturów i poszczególnych rodzajów użytków oraz ich klas) ze wskazaniem sposobu usunięcia rozbieżności; d) Weryfikacja i sporządzenie rozbieżności zapisu KW i EGiB, która winna obejmować oznaczenie nieruchomości w KW pod kątem tytułu prawnego do nieruchomości zgodnie z ustawą o lasach; e) Zestawienie zmian w stanie posiadania nadleśnictwa w latach 2010-2017; f) Zestawienie powierzchni oddziałów leśnych wg działek ewidencyjnych i wchodzących w ich skład klasoużytków gruntowych w podziale administracyjnym dla obrębów leśnych; g) Aktualizacja mapy ewidencyjnej gruntów będących w zarządzie nadleśnictwa (prowadzonej przez PODGiK) z przeliczeniem aktualnej powierzchni działek i klasoużytków gruntowych według ich aktualnych granic z wykorzystaniem aktualnych danych na temat graniczników (ich współrzędnych). h) Aktualizacja warstwy numerycznej PUNKTY nadleśnictwa, która jest jedną z warstw podstawowych LMN. i) Aktualizacja przebiegu linii energetycznych i gazowych przebiegających przez grunty będące w zarządzie nadleśnictwa. Opracowania wylistowane w pkt. A winny być przekazane nadleśnictwu w postaci operatu technicznego: a) Zestawienia wymienione w pkt. A od a - f należy opracować w formacie MS Excel i jako wydruki analogowe podpisane przez Wykonawcę, przy czym układ tabel będzie uzgodniony uprzednio z nadleśnictwem; b) Mapa ewidencyjna będzie zaktualizowana i przekazana jako warstwa numeryczna w formacie ESRI Shapefile (*shp) w układzie współrzędnych 2000 oraz 1992; c) Warstwa PUNKTY będzie zaktualizowana i przekazana wg obecnego schematu tabeli atrybutów w układzie współrzędnych 2000 i 1992 w formacie ESRI Shapefile (*shp); d) Aktualny przebieg linii energetycznych i gazowych będzie przekazany jako warstwa numeryczna w formacie ESRI Shapefile (*shp) w układzie współrzędnych 2000 i 1992 przy czym układ tabeli atrybutów będzie uzgodniony uprzednio z nadleśnictwem. B. Wykonawca sporządzi dwa egzemplarze wydruków wielkoformatowych aktualnej mapy ewidencyjnej gruntów będących w zarządzie nadleśnictwa, potwierdzonych przez PODGiK. C. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania do wszystkich PODGiK odpowiednich danych będących wynikiem opracowania, zgodnie z obowiązującym prawem. D. Materiały numeryczne wchodzące w skład operatu technicznego będą przekazane nadleśnictwu na nośniku danych (CD, flash dysk) w dwóch egzemplarzach Część II A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi geodezyjnej na terenie powiatu Białobrzeskiego w 2017 r. polegającej na wykonaniu aktualizacji klaso użytków na wybranych działkach ewidencyjnych zarządzanych przez Nadleśnictwo Dobieszyn zgodnie z przepisami ustawy z dna 17 maja 1989 r Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U.2016.1629 z dnia 2016.10.06) oraz w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r poz. 1034 ze zmianami). B. W skład zamówienia wchodzi: a) porównanie użytków gruntowych ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków ze stanem faktycznym na gruncie oraz analiza przebiegu granic tych użytków, b) wykonanie niezbędnych pomiarów oraz sporządzenie wykazu zmian gruntowych w celu dostosowania zapisów ewidencji powszechnej do stanu na gruncie, c) przeprowadzenie klasyfikacji gruntów zgodnie z wymogami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.09.2012 r w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. 2012 poz. 1246). Część III: A Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi geodezyjnej na terenie powiatu Kozienickiego i Białobrzeskiego w 2017 r. polegającej na wznowieniu, wyznaczeniu znaków granicznych lub ustaleniu przebiegu granic wybranych działek ewidencyjnych wraz ze stabilizacją znaków granicznych oraz aktualizacją powierzchni działek i użytków, wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dna 17 maja 1989 r Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U.2016.1629 z dnia 2016.10.06) oraz w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenie Ministra rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r poz. 1034 ze zmianami). Stabilizację znaków granicznych działek należy wykonać słupkami granitowymi lub betonowymi. W skład zamówienia wchodzi również okazanie granicy właściwemu leśniczemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: Dla części I zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł, Dla części II zamówienia w wysokości: 100,00 zł, Dla części III zamówienia w wysokości: 500,00 zł. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 90 1020 4317 0000 5902 0134 8069 z dopiskiem: „Wadium przetargowe - „Geodezyjne prace przygotowawcze, klasyfikacja gruntów oraz wytyczenie granic działek ewidencyjnych dla Nadleśnictwa Dobieszyn w 2017 r. – część….”. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 11). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 9.7. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1 litera zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a-b). Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów o których mowa w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a-b) dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art. 22a. 12. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie 7 podpunkt 8.1 i 8.2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 13. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa punkcie 7 ppkt 8, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 14. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w punkcie 7 ppkt 8. 15. Do oferty wykonawca załącza stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach