Przetargi.pl
Generalny remont fortepianu marki STEINWAY and SONS, model D, nr ser. 227816

Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Zamkowa 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3106 415 , fax. 034 3106 416
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny
    ul. Zamkowa 3 3
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 034 3106 415, fax. 034 3106 416
    REGON: 00066379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespolslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Generalny remont fortepianu marki STEINWAY and SONS, model D, nr ser. 227816
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest renowacja fortepianu marki STEINWAY & SONS, znajdującego się w Zespole Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie. Fortepian koncertowy model D, wytwórni Steinway & Sons (czarna politura) o numerze seryjnym 227816. Wymiary długość-szerokość-wysokość- 274 cm-157 cm-102 cm Ciężar - 480 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 500 zł (dwa tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3 W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykaz wykonanych dostaw i usług w generalnym remoncie fortepianu marki STEINWAY & SONS świadczonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum dwie prace zbliżone zakresem dostaw i usług objętych przedmiotem zamówienia , każda z podaniem dat świadczenia dostaw i usług, odbiorców, ich wartości i zakresu usług, wg Załącznika nr 6. Jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy niż 3 lata, w wykazie należy wykazać usługi świadczone w tym okresie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Wykaz wykonanych dostaw i usług należy potwierdzić, co najmniej jedną referencją wydaną przez osobę lub instytucję publicznie znaną, stwierdzającą, że dostawy, usługi zostały wykonane z należytą starannością. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4 Dokumenty, o których mowa w części IX składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę lub osoby. 5 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6 Dokumenty wielostronicowe składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 7 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski (przez tłumacza przysięgłego), poświadczonym przez Wykonawcę. 9 Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia (składający ofertę wspólną) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w ust. 1 części IX. 10 Pozostałe warunki i wymagania zawarte w cz. IX mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/index.php?zm=199&grupa-1133258175,www.zespolslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną