Przetargi.pl
„Fragmentaryczny remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej wraz z wykonaniem zabezpieczeń przeciwpowodziowych na wody miarodajne i kontrolne rz. Białej Głuchołaskiej w m. Głuchołazy”

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2019-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodypolskie.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Fragmentaryczny remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej wraz z wykonaniem zabezpieczeń przeciwpowodziowych na wody miarodajne i kontrolne rz. Białej Głuchołaskiej w m. Głuchołazy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: „Fragmentaryczny remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej wraz z wykonaniem zabezpieczeń przeciwpowodziowych na wody miarodajne i kontrolne rz. Białej Głuchołaskiej w m. Głuchołazy”. Rodzaj planowanych do wykonania głównych budowli i robót budowlanych: I. dla odcinka w km 19+439 – 20+670 rzeki Białej Głuchołaskiej: a) usunięcie odsypisk w korycie rzeki i przywrócenie naturalnego przekroju koryta, b) usunięcie istniejących drzew i zakrzaczeń w obrębie działki wodnej, c) konserwacja istniejących ubezpieczeń brzegowych betonowych i murowanych poprzez ich oczyszczenie, uzupełnienie ubytków i zabezpieczenie środkami hydrofobizującymi, d) w km 19+439 do km 19+621 rzeki Białej Głuchołaskiej (lokalizacja pomiędzy stadionem, a stopniem wodnym) – wykonanie/odtworzenie opaski brzegowej brzegu lewego, w celu zabezpieczenia drogi, wraz z odtworzenie wylotu rurociągu kanalizacji deszczowej, II. dla odcinka w km 20+670 – 21+410 rzeki Białej Głuchołaskiej: a) usunięcie drzew i zakrzaczeń kolidujących z zakresem projektowanych umocnień, b) prace na brzegu lewym w km 20+670 – 21+915: • budowa ziemnego wału przeciwpowodziowego na lewym brzegu rzeki Białej Głuchołaskiej długości 452 m wraz z wykonaniem pionowej przesłony przeciwfiltracyjnej metodą wgłębnego mieszania (CDMM); z zabezpieczeniem skarpy brzegu opaską kamienną; z drenażem; z żelbetową ścianą oporową w miejscach kolizji ze słupami elektroenergetycznymi oraz budynkiem na terenie ogródków działkowych, • budowa muru wałowego wraz z opaską brzegową kamienną, jako przedłużenie wału przeciwpowodziowego, na odcinku brzegu, gdzie budowa wału nie będzie możliwa ze względu na ograniczoną powierzchnię terenu (długość 169 m). W miejscu dojścia do hydroforni zakładów papierniczych mur wałowy należy wyposażyć w mobilny system zamknięć powodziowych umożliwiający swobodny dostęp do hydroforni przez mur wałowy, • budowa murku wałowego w km 20+682 – 20+750, w miejscu istniejącego umocnienia betonowego wysokiego brzegu lewego rzeki, • częściowa rozbiórka budynku gospodarczego w miejscu planowanego ziemnego wału przeciwpowodziowego, c) prace na brzegu prawym w km 20+684 – 21+388: • konserwacja istniejącego muru oporowego na długości 9 m, • podwyższenie istniejącego muru oporowego z konserwacją lica muru na długości 392m, • podwyższenie istniejącego na brzegu prawym muru oporowego wraz z remontem lica muru oraz budową opaski żelbetowej na odcinku długości 326 m, d) prace w dnie koryta: • wykonanie betonowych półgurtów w km rzeki 20+891 – 21+174 w ilości 5 szt., • likwidacja odsypiska rumoszu w korycie rzeki, profilowanie dna cieku w miejscu wykonywania budowli w korycie poprzez miejscowe zasypywanie wyrw i kawern lub usunięcia nanosów w miejscu budowy półgurtów, opasek brzegowych lub odsadzek murów oporowych. W celu umożliwienia wykonania prac w korycie rzeki został zniesiony obręb ochronny ustanowiony przez Zarząd Województwa Opolskiego w obwodzie rybackim rzeki Nysa Kłodzka Nr 4 – dla odcinka rzeki Białej Głuchołaskiej od wiszącej kładki dla pieszych w m. Głuchołazy (km 21+403) do mostu im. Jana Pawła II (km 20+673). Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać warunków minimalizacji ingerencji w środowisko naturalne koryta rzeki Białej Głuchołaskiej tj. aby ograniczyć negatywny wpływ na występujące na przedmiotowym odcinku rzeki siedliska ryb (w szczególności lipienia i śliza), w/w roboty budowlane będą prowadzone pod nadzorem ichtiologicznym oraz nie będą wykonywane w okresie ochronnym wyznaczonym dla lipienia i śliza. Dodatkowo niezbędna jest minimalizacja pracy sprzętu ciężkiegow korycie rzeki z równoczesnym poruszaniem się wzdłuż koryta rzeki w sposób pozwalający na pozostawienie jednego z brzegów rzeki w stanie nienaruszonym tj. naprzemiennie. Szczegółowe warunki sposobu prowadzenia prac określono w decyzji RDOŚ nr WPN.6401.156.2017.MG z dnia 06.11.2017 r. oraz w piśmie z dnia 02.03.2018 r., które zostały załączone do dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Informacje dotyczące innych czynności, które Wykonawca będzie realizował w ramach przedmiotu zamówienia: obsług geodezyjna, nadzór przyrodniczy, dokumentacja powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: zał. nr 02 do SIWZ –Wzór Umowy; zał. nr 03 do SIWZ – STWIOR; zał. nr 04 do SIWZ – Dokumentacja Techniczna; Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: min 36 miesięcy. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, kopii zanonimizowanych dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienionych w pkt. c, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania – przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane poniżej. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2019r., poz. 1843 z późn.zm.), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy zatrudnić we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r., poz. 1040, 1043, 1495 z późn.zm.), osób wykonujących wszystkie czynności będące robotami budowlanymi realizowanymi w miejscu wykonywania zamówienia opisanymi w STWIOR i przedmiarze robót załączonym do SIWZ. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób, które będą wykonywały czynności związane z prowadzeniem prac geodezyjnych, nadzoru przyrodniczego, archeologicznego i geotechnicznego oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 125 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy: a) Załącznik nr 1a do formularz ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, (Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej); b) Załącznik nr 1b do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia (jeżeli dotyczy); c) Załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, d) Załącznik nr 1d do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, e) Załącznik nr 1e do formularz ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, f) Załącznik nr 1f do formularza ofertowego - informacji jakie należy podać w celu oceny kryterium „Doświadczenie Kierownika Budowy”; 7.2. Wyceniona „Tabela Przedmiaru Robót; 7.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach