Przetargi.pl
FIZYCZNY DOZÓR I KONWOJOWANIE WARTOSCI PIENIĘŻNYCH

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-871 Gdańsk, ul. Okrąg 1 B
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 58 340 59 00 , fax. 0 58 340 59 01
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
    ul. Okrąg 1 B 1 B
    80-871 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0 58 340 59 00, fax. 0 58 340 59 01
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    FIZYCZNY DOZÓR I KONWOJOWANIE WARTOSCI PIENIĘŻNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Fizyczny dozór obiektu dozór codzienny w godz. 15,oo do 8,oo oraz całodobowo w dni świąteczne i wolne od pracy oraz konwojowanie wartości pieniężnych (CPV-98.34.11.40 usługi dozorowania, CPV-79.71.00.00 usługi ochroniarskie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411403
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji. Wykonawca, który nie spełni warunków podanych w pkt. 5.1 - 5.3 zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przekazany w materiałach przetargowych, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do specyfikacji. Podpisanie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do specyfikacji Parafowany projekt umowy, której wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie warunku Aktualnych zaświadczeniach właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zatrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną