Przetargi.pl
Fizyczna ochrona osób i mienia, obsługa portierni, szatni i centrali telefonicznej w budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej MILOWICE przy ul.Baczyńskiego 14 w Sosnowcu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna "Milowice" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-203 Sosnowiec, ul. Baczyńskiego 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 293 88 15 , fax. 0-32 293 88 15
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna "Milowice"
    ul. Baczyńskiego 14 14
    41-203 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 0-32 293 88 15, fax. 0-32 293 88 15
    REGON: 27693725300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Fizyczna ochrona osób i mienia, obsługa portierni, szatni i centrali telefonicznej w budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej MILOWICE przy ul.Baczyńskiego 14 w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    całodobowa ,fizyczna ochrona osób i mienia w zakresie dozoru i ochrony oraz obsługa portierni, szatni i centrali telefonicznej w budynku użyteczności publicznej-słuzby zdrowia o pow. użytkowej 2.765 m2 na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 934114000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w przepisach art.22,ust.1 ,nie podlegać wykluczeniu z mocy art.24 P.Z.P. oraz spełniać warunki SIWZ. Ocena spełnienia warunków nastąpi formułą spełnia- nie spełnia z zachowaniem obowiązujących przepisów PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą muszą złożyć : 1.Wycenę usługi 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22,ust.1 i o braku podstaw do wykluczenia z mocy art.24,ust.1 PZP 3.Aktualny odpis z rejestru działalności gospodarczej lub KRS 4.Aktualną Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej wydaną przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia (Ustawa z dn.22.08.1997 r. z póżn.zmianami) 5.Aktualne zaświadczenie z ZUZ lub KRUS o nie zaleganiu w opłatach składek 6.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach podatków 7.Aktualną Informację z KRK w zakresie określonym w art.24,ust.1,pkt.4-8 i pkt.9 PZP 8.Wykaz osób-pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kopiami licencji II stopnia dla pracowników ochrony osób i mienia (ustawa z dn.22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia-Dz.U.z 2005 r.,Nr 145,poz.1221 z póżn.zmianami) Oświadczenie o dysponowaniu grupą interwencyjną, jako wsparcie w sytuacjach zagrożenia. 9.Wykaz i referencje z ostatnich 3-ch lat za wykonane lub wykonywane usługi dozoru i ochrony w budynku użyteczności publicznej o pow. użytkowej co najmniej 2.765 m2 i za okres min. 36 miesięcy 10.Oświadczenie o przyjęciu treści umowy- zał.nr 5 do SIWZ 11.Opłaconą Polisę lub inny dokument potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz oświadczenie o przedłużeniu okresu ubezpieczenia, jeśli jest on krótszy od terminu zakończenia usługi .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną