Przetargi.pl
Fizyczna ochrona obiektu, osób, mienia i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi w 2014 roku przez 18 godzin na dobę, ze wsparciem grupy interwencyjnej. Znak sprawy: AG/20/2011/6/2013

Łódzki Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Traugutta 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633 98 00 wew. 234 , fax. 042 633 70 96
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Dom Kultury
    ul. Traugutta 18 18
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633 98 00 wew. 234, fax. 042 633 70 96
    REGON: 00027827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ldk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Fizyczna ochrona obiektu, osób, mienia i otoczenia Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi w 2014 roku przez 18 godzin na dobę, ze wsparciem grupy interwencyjnej. Znak sprawy: AG/20/2011/6/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi ochrony osób i mienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi przy ulicy Romualda Traugutta 18 przez 18 godzin na dobę (od 14,00 do 8,00 rano) ze wsparciem załogi interwencyjnej. 2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona praz 18 godzin na dobę, zmianowo we wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i święta, polegać będzie na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) przez licencjonowanych pracowników. 3. Usługi powinny być świadczone w godzinach: - we wszystkie robocze dni tygodnia, a także soboty, niedziele i święta - łącznie, nieprzerwanie 18 h (na dobę) w godzinach 14,00 - 8,00. - dodatkowo (średnio) jedna osoba podczas imprez organizowanych w obiekcie - na zgłoszenie Zamawiającego, w godzinach przez niego wskazanych - średnio 2 razy w miesiącu przez 5 h. Zamawiający informuje i zastrzega sobie prawo do wykorzystania tylu godzin ochrony dodatkowej, ile jest niezbędne w razie nieprzewidzianych sytuacji. Zamawiający płaci w konsekwencji tylko kwotę wynikającą z ilości faktycznie wykorzystanych godzin dodatkowej ochrony. Ochrona dodatkowa zlecona będzie wezwaniem pisemnym poprzedzonym telefonicznie tylko w wyjątkowych sytuacjach. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość okresowej zmiany godzin świadczenia usługi dokonanej na pisemny wniosek Zamawiającego skierowany do Wykonawcy na co najmniej 5 dni przed zmianą. Pracownicy ochrony wyznaczeni do ochrony budynku ŁDK w godzinach pracy i po godzinach pracy ŁDK oraz w dni wolne od pracy i święta będą realizować ochronę na terenie budynku oraz w najbliższym jego otoczeniu (w tym parking przed budynkiem). Usługa będzie wykonywana przez 18 godzin na dobę (14,00-8,00) i będzie polegać na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym). 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia zawsze tych samych pracowników (zmianowo), a o każdej zmianie personalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego; 2) wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej, którzy nie są karani i posiadają odpowiednie doświadczenie; 3) wyposażenia pracowników w jednolity mundur oraz imiennie identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 4) wyposażenia pracowników w niezbędny sprzęt i środki łączności bezprzewodowej, m.in. z grupą interwencyjną oraz latarkę; 5) przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie wykonywanej pracy oraz w zakresie określonym w przepisach o ochronie informacji niejawnych w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego; 6) zapoznania pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym Łódzkiego Domu Kultury, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; 7) zapewnienia znajomości przez pracowników ochrony topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp. 5. Przedmiot zamówienia /obowiązki i zadania pracowników ochrony/ obejmuje w szczególności: 1) wykonywanie czynności zgodnie z przepisami regulującymi wykonywanie usług ochronnych, zasadami obrony koniecznej i stanu wyższej konieczności, z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; 2) zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu łącznie z zatrzymaniem osoby /osób/ powodujących w/w zakłócenia; 3) zapewnienie bezpieczeństwa i zapobieganie przed utratą zdrowia lub życia osób przebywających w granicach ochranianego obiektu; 4) stały monitoring i patrolowanie holi, korytarzy budynku oraz terenu nieruchomości, na którym się on znajduje (w tym parking); 5) obowiązek bezzwłocznego podjęcia interwencji związanej z zapewnieniem ładu i porządku podczas organizowanych imprez w budynku; 6) obowiązek przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut licząc od chwili wezwania; 7) ochronę przed zaborem, zniszczeniem, uszkodzeniem dokumentów i mienia; 8) ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu na terenie ochranianego obiektu; 9) niezwłoczne powiadamianie organów ścigania /Policji/ oraz Dyrektora ŁDK o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb; 10) ochronę obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych; 11) nie dopuszczanie do wejścia na teren obiektu ochranianego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających; 12) nie dopuszczanie do wnoszenia na teren obiektu ochranianego broni, alkoholu oraz innych niebezpiecznych przedmiotów mogących zagrozić życiu i zdrowiu; 13) po godzinach pracy Łódzkiego Domu Kultury w dni robocze, a także w dni wolne od pracy sprawdzanie budynku, ze szczególnym zwróceniem uwagi na wyłączenie urządzeń elektrycznych, zakręcenie wody, zamknięcie okien i drzwi oraz wygaszenie oświetlenia; 14) prowadzenie niezbędnej dokumentacji służbowej /książki dyżurów, w której pracownicy Wykonawcy wpisywać będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony/ oraz dokumentacji wymaganej przez Dyrektora ŁDK; 15) umożliwienie Zamawiającemu w każdej chwili dostępu do dokumentacji wymienionej wyżej, a po jej zakończeniu przekazanie Zamawiającemu oryginałów lub sporządzenia ich kopii; 16) składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu 12 godzin od zdarzenia; 17) w razie pożaru w obiekcie, natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej oraz wzmożenie czujności w celu uniemożliwienia zaboru mienia przez osoby postronne działające pod pozorem niesienia pomocy; 18) współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu; 19) pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu bombowego lub pożarowego; 20) w razie nieszczęśliwego wypadku wezwanie Pogotowia Ratunkowego; 21) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami (elektryczną, wodno-kanalizacyjną, gazową, przeciwpożarową); 22) rzeczowe i kulturalne udzielanie podstawowych informacji na temat pracy Łódzkiego Domu Kultury; 23) okazjonalne udzielanie pomocy pracownikom i osobom przebywającym w ŁDK (np. przy transporcie osoby niepełnosprawnej), o ile nie wpływa to na stan ochrony obiektu; 24) przestrzeganie instrukcji p/pożarowej oraz instrukcji urządzeń zabezpieczających i alarmowych; 25) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy; 26) wydawania pracownikom ŁDK kluczy do poszczególnych pomieszczeń przed rozpoczęciem pracy i przyjmowanie ich po zakończeniu pracy; 27) prowadzenie książki ewidencji kluczy tj. wpisywanie daty, godziny, imienia i nazwiska osoby pobierającej i zdającej klucze w odpowiedniej książce oraz żądanie potwierdzenia pobrania/zdania kluczy, poprzez złożenie czytelnego podpisu; 28) wydawanie pracownikom firm świadczącym usługi dla ŁDK w Łodzi (np. utrzymania czystości) kluczy do poszczególnych pomieszczeń przed rozpoczęciem pracy i przyjmowanie ich po jej zakończeniu; 29) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku; 30) obsługa Wirtualnej Centralki Telefonicznej. Poza powyższymi wymaganiami Zamawiający zastrzega, aby wszyscy pracownicy Wykonawcy, a obowiązkowo pracownicy serwisu dziennego, w trakcie wykonywania obowiązków wynikających z umowy, byli ubrani w jednolite ubrania służbowe opatrzone logo firmy Wykonawcy. Wykonawca zapewni każdej osobie wykonującej usługę odzież ochronną estetyczną i odpowiadającą powadze instytucji Zamawiającego. 6. Przed złożeniem oferty zalecane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Działu Gospodarczo - Administracyjnego Panią Barbarą Stępień, tel. (0-42) 633-58-29 lub 797-326-195. Kod CPV: 79710000-4 Usługi ochroniarskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ldk.lodz.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach